Gå til innhold

Dere som squirter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere klær/undertøy på når dere onanerer med vibrator osv.? Slik at det ikke spruter over alt. Eller lar dere det bare komme utover?

Anonymous poster hash: f7eb1...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strandet

Bonusspørsmål:

Jeg lurer på, er det noen enkel måte å se om jenter jukser her, uten å skulle måtte greie å få med seg om sekretet kommer fra urinrøret eller om det er fra kjertlene rundt eh åpningen til vagina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg squirter mye, men har ikke klær på.. Jeg har brettet håndkle under meg.. Det blir klissvått.. Men jeg spruter ikke over alt. Det bare renner.. Mye. OM jeg har føttene trukket opp, spruter jeg.

Jeg har lest at det bare kommer vaginalt, men jeg synes det lukter urin også.. Det spørs litt hvor lenge det er siden jeg onanerte, eller squirtet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonusspørsmål:

Jeg lurer på, er det noen enkel måte å se om jenter jukser her, uten å skulle måtte greie å få med seg om sekretet kommer fra urinrøret eller om det er fra kjertlene rundt eh åpningen til vagina.

Er det så mange som tisser på seg for å lure menn til å tro at de squirter da? Kan ikke skjønne at noen skulle ha lyst til å gjøre det mot seg selv og partner.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke noe under. Har ofte truse på, den tar jo mye fukt:-) bøir senga litt våt, tørker den.

Riktignok blir det vått, men det er jo ikke snakk om litervis ...

Og ingen klarer vel å fake sånt med urin? Alvorlig talt ...

Anonymous poster hash: 9ba8e...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har squirtet mye, men har sluttet ettersom det ble så grisete å vått. Jeg kunne squirte kjempelenge og mye. Hvis jeg hadde samleie eller ble fingret så var det som om det var en knapp og da sprutet det ut, men jeg måtte slappe av i vaginaen på en spesiell måte slik at det gikk an. Senga ble fryktelig våt og det var så kjedelig etterpå når vi måtte legge oss i våt seng... Men så sluttet jeg på grunn av det. Det var veldig pirrende å squirte, men nå kontrolerer jeg det slik at det bare kommer litt(da jeg slutter å slappe av i vaginaveggene). Noen ganger hvis jeg føler for det så legger jeg et håndkle oppå en søppelsekk; mye lettere å rydde opp enn å tørke senga.

Synes lukten på det er veldig varierende, noen ganger lukter det ingenting og andre ganger kan det lukte litt urin.

Kan jo hende at det er en blanding som det står i en kommentar over her.

Anonymous poster hash: 20e83...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonusspørsmål:

Jeg lurer på, er det noen enkel måte å se om jenter jukser her, uten å skulle måtte greie å få med seg om sekretet kommer fra urinrøret eller om det er fra kjertlene rundt eh åpningen til vagina.

Det er like vanskelig for oss jenter å tisse når man er opphisset som det er for dere å tisse med erigert penis. Ergo sier vel svaret seg litt selv? :)

Anonymous poster hash: 00802...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Det er like vanskelig for oss jenter å tisse når man er opphisset som det er for dere å tisse med erigert penis. Ergo sier vel svaret seg litt selv? :)

Anonymous poster hash: 00802...986

Det er fullt mulig for en mann å urinere med erigert penis. :) Blir bare vanskelig å treffe rett ned i porselenet. Antagelig helseskadelig hvis man bøyer penis ned og forbi det punktet en møter motstand.

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonusspørsmål:

Jeg lurer på, er det noen enkel måte å se om jenter jukser her, uten å skulle måtte greie å få med seg om sekretet kommer fra urinrøret eller om det er fra kjertlene rundt eh åpningen til vagina.

For noe fullkomment vrøvl. Det kommer selvfølgelig ut av urinrøret, enten det er urin eller ejakulat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ung sprutet jeg på et håndkle og sparte det til neste dag for å overbevise meg selv om at det ikke var urin. Gammel urin stinker, dette luktet IKKE urin!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ung sprutet jeg på et håndkle og sparte det til neste dag for å overbevise meg selv om at det ikke var urin. Gammel urin stinker, dette luktet IKKE urin!

æsj :skratte:

Anonymous poster hash: fbab5...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt mulig for en mann å urinere med erigert penis. :) Blir bare vanskelig å treffe rett ned i porselenet. Antagelig helseskadelig hvis man bøyer penis ned og forbi det punktet en møter motstand.

Ehh, snakk for deg sjæl. Har klart å pisse med en erigert penis, men fy f*en for en posisjon jeg må ha! Veit ikke åssen det er hos deg, men min prostata klemmer for urinrører når penis er stiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æsj :skratte:Anonymous poster hash: fbab5...351

Enig, men det var ikke noe internett å sjekke på når jeg var 17 og jeg VILLE vite om det var urin! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spruter ikke her heller, bare renner så trenger kun håndkle under meg. Renner noe jævlig da, men ;p Langt i fra urin, lukter deilig kåtskap ikke tiss ;p Gjorde det i dusjen en gang også og fargen var ikke gulaktig ;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Iflg. wikipedia så kommer det sekret fra kvinnelig prostata nær urinrøret (skene's gland), og av hva jeg har skjønt så er det dette som er ekte squirt. Lol.

en.wikipedia.org/wiki/Skene's_gland#mediaviewer/File:Skenes_gland.jpg

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bonusspørsmål:

Jeg lurer på, er det noen enkel måte å se om jenter jukser her, uten å skulle måtte greie å få med seg om sekretet kommer fra urinrøret eller om det er fra kjertlene rundt eh åpningen til vagina.

Hvilken interesse skulle en jente ha av å jukse med dette?

Anonymous poster hash: ad164...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

"Jukse" var her ikke ment å skulle være ensbetydende med å være planlagt bedrageri. Beklager hvis dette var oppfatningen som folk kanskje fikk etter å ha lest spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å tenke meg til hvordan jeg skulle klare å fake det. Det er jo fullstendig umulig å tisse hvis man er skikkelig tent ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...