Gå til innhold

Hva tenker dere kvinner om totalt mislykket sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke spesielt god i sengen, og heller ikke spesielt interessert i sex, men kan nå og da få et behov for tilfredsstillelse. Uten at jeg har spurt direkte så har jeg en følelse av at min samboer er temmelig lik på dette området, og vi går derfor rimelig bra sammen seksuelt. Til tross for min dårlige selvtillit i sengen er det stort sett jeg som tar initiativet.

I går skjedde det imidlertid noe spesielt: Jeg var ganske brisen, på grensen til full da hun vekket meg ved å dra av meg bokseren. Jeg var som sagt ikke helt ved mine fulle fem og hadde egentlig ikke særlig lyst til noe annet enn å sove, men tenkte at jeg ikke kunne la denne sjansen, hvor hun tok initiativet, gå fra meg.

Påvirket og trøtt som jeg var lot jeg hun styre på mens jeg mer eller mindre kun lå der og prøvde å virke aktiv helt til hun oppfordret til noe jeg alltid har prøvd meg på, men aldri har fått lov til. Det har egentlig ikke vært noe jeg har fantasert om, men mer som noe jeg har latet som om jeg har lyst til fordi jeg vet hun sier nei (ikke spør...).

For å gjøre en lang historie kort(ere); jeg kom i løpet av 3 sekunder, før vi egentlig hadde kommet i gang med noe som helst. Hun merket ikke at jeg kom, men jeg hadde ingen mulighet for en ny runde og latet bare som om jeg var for trøtt/full. Jeg sovnet ganske raskt etter dette.

Er slaget tapt?



Anonymous poster hash: 1cfc0...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ludodama

Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt om en gang her og der ikke ble noe av, men det andre du forklarer om liten interesse og lyst på sex hadde vært helt krise for meg.

Er du sikker på at dere er like på det punktet, eller har hun kanskje bare gitt opp?

Det at hun initierer noe du har etterspurt kan jo være hennes siste desperate forsøk på å få deg til å få lyst.

Dersom hun ikke er enig med deg synes jeg du skal gjøre det slutt så hun ikke knuser selvtilliten sin fullstendig.

Men for alt jeg vet er det jo slik du sier, jeg ville bare ikke tatt det for gitt.

Endret av Ludodama
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok hende hun har et større behov enn meg (hun har imidlertid ikke vist det), men jeg kan på ingen måte se for meg at det er så stort at hun vil gjøre det slutt på grunn av dette. Vi har vært samboere i flere år og har barn sammen. For meg kan i hvert fall ikke sex trumfe dette.

Når det kommer til meg så har jeg ganske høy selvtillit på det meste, bort sett i fra det som skjer i mørket. Når det da i tillegg er mange måneder siden hun selv viste noe som helst initiativ (hun er godt med når det først står på), blir jeg i hvert fall usikker på mine ferdigheter. Og når hun først velger å kjøre på da velger et tidspunkt hvor jeg ikke på noen som helst måte er forberedt, blir jeg meget usikker.

Jeg vet jeg ikke kommer til å få noe fasitsvar på hennes tanker, men jeg er fremdeles interessert i deres syn på saken; hva tenker hun når hun totalt endrer adferd og jeg i tillegg bommer grovt? Hennes siste forsøk kjøper jeg ikke helt...i så fall burde det kommet for lenge siden...



Anonymous poster hash: 1cfc0...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett du må sette deg ned med kjærsten din og snakke med henne. Si at du er veldig usikker når det kommer til sex, at du føler at du er veldig dårlig i senga og at du ikke har så stor sexlyst. Og høre hva hun tenker om saken.

Det kan jo tenkes at du har lite interesse og sexlyst nettopp fordi du har dårlig selvtillitt på det planet. At dersom du hadde blitt sikrere på deg selv ved hjelp av kommunikasjon med kjærsten hadde fått mer interesse.

Jeg vet det er vanskelig å skulle starte den samtalen der, men du er rett og slett nødt til å gjøre det.



Anonymous poster hash: fdac9...d89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor latet du som du bare ikke orket? Hvis du kom etter tre sekunder, så bare si det. Det er kjipt uansett, men det er jo bedre for henne å vite at du ble så kåt at du kom med en gang, i stedet for at du ville sove (som viser det motsatte, mangel på entusiasme og at hun kanskje ikke tenner deg).



Anonymous poster hash: 47c76...cde
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor latet du som du bare ikke orket? Hvis du kom etter tre sekunder, så bare si det. Det er kjipt uansett, men det er jo bedre for henne å vite at du ble så kåt at du kom med en gang, i stedet for at du ville sove (som viser det motsatte, mangel på entusiasme og at hun kanskje ikke tenner deg).

Anonymous poster hash: 47c76...cde

Helt enig med den over her.

Kjipt om mannen kommer "for fort" men likefullt et slags kompliment.

Mye bedre enn at hun føler seg avvist fordi du sier du er for trøtt.. Jeg hadde blitt kjempelei meg om jeg var henne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som nevnt over....det var så deilig for deg at du kom etter noen sekunder...Så sier du ikke fra om det, men later heller som om du bare er for trøtt?? Altså, istedenfor å gi henne et saftig kompliment så gir du uttrykk for å ikke ha lyst på henne? Kommunikasjon er no' dritt, gitt! :Nikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du og kjæresten din ikke kjenner hverandre så godt. Måten du omtaler henne på virker som om hun er en fremmend person som du nettopp har møtt. Du stenger deg inne og bygger vegger rundt deg. Du er ganske redd for å bli såret. Dersom du ikke kan stole på denne kvinnen, finn ei du kan åpne deg for og som vil like deg for den du er. Dersom du kan stole på henne, så er det på tide at dere blir kjent med hverandre ved å snakke mer intimt og våge å vise usikkerheter.



Anonymous poster hash: 936a5...167
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...