Gå til innhold

Å kalle han for "daddy" greit eller teit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Litt sært å kalle en 20 år yngre mann for pappa... :fnise: Er vel heller han som kaller meg Mommy... Jeg er veldig keen på store unge kukker for tida! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som tenner på ABDL (Adult Baby, Diaper Lover)så er jo dette en stor turn on. Men skjønner at for de fleste andre så blir det ganske sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker eldre menn men har også sagt det til jevnaldrene. Aldri under akten, det hadde blitt ekkelt og teit, men i flørtende sammenhenger med tøysene undertone. Jeg liker det, og han liker det.



Anonymous poster hash: 3e082...5d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart

Rart for oss. Tror opprinnelsen fant sted på det groovie og glade 70 tallet med afroamerikansk frigjøring og black power bevegelsen. Daddy-O brukes også, men stammer fra hvite familier på 50 tallet som beskrev en "kul fyr".. :) Sistnevnte uten noen seksuell betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

viktig poeng. engelske "kallenavn" er turn-off.

Men hva er den norske ekvivalenten til "daddy" da, om man ikke skal bruke det ordet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg hadde avsluttet akten om kvinnen jeg lå med plutselig kalte meg for "daddy"

nei det er ganske creepy for å si det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daddy betyr pappa sist jeg sjekket. Syns ikke det ordet passer sammen med sex og det er ihvertfall ikke turnon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Daddy betyr pappa sist jeg sjekket. Syns ikke det ordet passer sammen med sex og det er ihvertfall ikke turnon :P

mja, men var vel ikke bokstavelig jeg mente egentlig. Har vi et annet ord enn pappa vi kan bruke for betydningen av "daddy" på norsk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"far" høres ikke bra ut. fattern høres bare kleint ut. Pappa er det nærmeste vi kommer på norsk tror jeg med sine åpenbare incestiøse assosiasjoner (men det har jo den engelske varianten også - det er bare å erkjenne at det er noe der). Et alternativ er å bruke onkel. Da er vi mer creepy med en gang. Alternativt bare hinte. Ordene kommer til kort her ser det ut til.

mja, men var vel ikke bokstavelig jeg mente egentlig. Har vi et annet ord enn pappa vi kan bruke for betydningen av "daddy" på norsk?



Anonymous poster hash: b4090...00b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...