Gå til innhold

Deprimert uten sex!


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Er det flere som blir mer deprimert når de ikke får sex/nok sex? Etter bare 2-3 dager blir jeg så nedfor og irritert og ser bare mørkt på alt. Med en gang jeg får sex så blir alt så mye lysere. Da kan jeg være glad i flere timer. Resten av det døgnet vertfall. Jeg kan jo ikke gå ut hver dag for å finne meg ons, og ff kan ikke alltid, så hvordan bli i bedre humør uten? Jeg er drittlei å være deprimert. Jeg har jo ingenting annet å være lykkelig for her i livet!

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_lakrispia

Jeg har gått 9 måneder uten sex nå. Klarer meg helt fint, men jeg savner nærhet. Begynner å bli usikker på meg selv… Og lurer på om ingen vil ha meg. Uansett, har du prøvd å skaffe deg en hobby? Eller andre ting som kan ta fokuset vekk fra sex? Hjelper det hvis du tilfredsstiller dine seksuelle behov ved onanering? For min del tror jeg trening og et hardt studieløp gjør at jeg ikke tenker så mye på sex. Har rett og slett ikke tid.

Endret av lakrispia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jobbe med deg selv. Sexen blir noe som dekker over det vonde du har inni deg. Dessverre så forsvinner denne effekten etter hvert og sex vil ikke lenger gjøre at du føler deg bra

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jobbe med deg selv. Sexen blir noe som dekker over det vonde du har inni deg. Dessverre så forsvinner denne effekten etter hvert og sex vil ikke lenger gjøre at du føler deg bra

: :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 9 måneder uten sex nå. Klarer meg helt fint, men jeg savner nærhet. Begynner å bli usikker på meg selv… Og lurer på om ingen vil ha meg. Uansett, har du prøvd å skaffe deg en hobby? Eller andre ting som kan ta fokuset vekk fra sex? Hjelper det hvis du tilfredsstiller dine seksuelle behov ved onanering? For min del tror jeg trening og et hardt studieløp gjør at jeg ikke tenker så mye på sex. Har rett og slett ikke tid.

Jeg trener mye, og jeg blir glad rett etterpå, men så blir jeg deppa etter en time ca. Sex og nærhet gjør meg glad, men alle forholda jeg har vert i har gått rett i dass!

Du må jobbe med deg selv. Sexen blir noe som dekker over det vonde du har inni deg. Dessverre så forsvinner denne effekten etter hvert og sex vil ikke lenger gjøre at du føler deg bra

Jeg prøver, men føler jeg ikke kommer noen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Jeg trener mye, og jeg blir glad rett etterpå, men så blir jeg deppa etter en time ca. Sex og nærhet gjør meg glad, men alle forholda jeg har vert i har gått rett i dass!

Jeg prøver, men føler jeg ikke kommer noen vei.

Hmm, men hvor lenge har du hatt det slik da? Har du tenkt på hva som i bunn og grunn kan være årsaken til problemet ditt, om det var noe som utløste det på en måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener mye, og jeg blir glad rett etterpå, men så blir jeg deppa etter en time ca. Sex og nærhet gjør meg glad, men alle forholda jeg har vert i har gått rett i dass!

Fordi hvis det er det eneste som gjør deg lykkelig i livet, så er standarden din lav og du vil tiltrekke deg mennesker som ikke er bra for deg. Nærheten og sexen gjør deg så glad at varsellampene slår seg av.

Anonymous poster hash: 0b4df...3ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det er mye som har skjedd i livet mitt som gjør at jeg er deprimert, og det eneste som gjør meg glad er sex. Jeg har prøvd nesten alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lakrispia

Men vet du hva det er med sex som gjør deg glad? Følelsen av at noen bryr seg? Virker som at sex på en måte er ditt dop… din avhengighet. Jeg skjønner det er vanskelig, men du bør virkelig arbeide med å okkupere hverdagen din med andre ting… Er det ingenting annet som gjør deg glad som du kan gjøre mer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det er mye som har skjedd i livet mitt som gjør at jeg er deprimert, og det eneste som gjør meg glad er sex. Jeg har prøvd nesten alt annet.

Da må du kutte tvert og finne andre ting å glede deg over. Livet handler om mer enn sex.

Anonymous poster hash: 0b4df...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min var/er slik. Han sa det selv også. Han var avhengig av jevnlig sex for å ha det bra, og uten det ble han sur, grinete, stresset osv. Han slet en del psykisk og gikk jevnlig i terapi, men så lenge han hadde et aktivt sexliv så hadde han det for det meste bra.

Anonymous poster hash: a7576...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du hva det er med sex som gjør deg glad? Følelsen av at noen bryr seg? Virker som at sex på en måte er ditt dop din avhengighet. Jeg skjønner det er vanskelig, men du bør virkelig arbeide med å okkupere hverdagen din med andre ting Er det ingenting annet som gjør deg glad som du kan gjøre mer av?

En av grunnen er nok følelsen av noen bryr seg, og følelsen av nærhet selv om det kun gjelder sex. Jeg vet ikke helt hvorfor, jeg blir bare glad av det. Trening og gjør meg litt glad og prøver å trene hver dag. Ikke søndager. Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exen min var/er slik. Han sa det selv også. Han var avhengig av jevnlig sex for å ha det bra, og uten det ble han sur, grinete, stresset osv. Han slet en del psykisk og gikk jevnlig i terapi, men så lenge han hadde et aktivt sexliv så hadde han det for det meste bra.

Anonymous poster hash: a7576...aa5

Ja jeg sliter psykisk jeg også og går til psykolog.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitrondrops

En av grunnen er nok følelsen av noen bryr seg, og følelsen av nærhet selv om det kun gjelder sex. Jeg vet ikke helt hvorfor, jeg blir bare glad av det. Trening og gjør meg litt glad og prøver å trene hver dag. Ikke søndager.

Du må finne andre ting som kan trigge belønningssystemet i hjernen din. Tror kanskje du må lære deg å kjenne litt mer på følelsene dine når du sier du forbinder sex med nærhet og at noen bryr seg. Det er jo i og for seg ikke så uvanlig, men det virker som du har tatt det til det ekstreme. Kan du f.eks være med kjæresten din en kveld, kose, flørte og ha det hyggelig uten å ha sex, og uten at du blir sur eller føler deg avvist? :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært uten noe som helst i snart 21 år. Ikke klag :P



Anonymous poster hash: 6076a...49f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste guttene jeg har vært med, har sagt at de trenger sex gjerne hver dag for å være på sitt lykkeligste :P Jeg som jente kan også føle meg litt desperat etter en stund uten, men tror at guttene generelt trenger det oftere enn jenter.

Kanskje du bør prøve å skaffe deg en kjæreste, sånn at du kan ha sex hver dag? ;) Ellers ville nok jeg ha satset på onanering (men det er jo noe med spenningen og nærheten som følger med en partner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det akuratt på samme måte som deg, skulle tro jeg hadde startet tråden selv!

Bare at jeg er kvinne.....

Samboeren min er ikke like hekta som jeg, men vi prøver å finne en løsning.

Problemet er at etter 2/3 dager uten...blir jeg forferdelig sur og grinete!! Jeg bare MÅ ha det, og en skikkelig utløsning eller to...

Når jeg da har hatt en skikkelig omgang med god sex, svever jeg på en rosa sky.

Skulle gjerne hatt det HVER DAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha sex hver dag for å føle meg bra. Jeg og kjæresten pleier å ha det hver dag men hender han legger seg tidlig noen ganger. Eller hvis jeg har mensen.

Og da pleier han å si, du er bare irritert fordi du ikke har hatt sex. Og det stemmer, jeg blir veldig sur av ingenting hvis jeg ikke har sex hver dag. Så skjønner deg ;-))

Anonymous poster hash: 543cf...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å runke etter behov, er det ikke det? Ny rekord på lørdag tror jeg det var. Fire ganger. To ganger før kl 11 og så midt på dagen og så til kvelds.

Stusser over påstanden at man blir nedstemt av å ikke ha sex, er det ikke gjerne det motsatte, at man blir litt oppstemt?

#ikkeheltanonym



Anonymous poster hash: aeec2...1a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...