Gå til innhold

Ndure har funnet seg blek jente


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HÆ? Jeg droppet han jo IKKE? :) Men jeg følte det var en vanskelig avgjørelse å ta i utgangspunktet (å bli sammen altså) fordi man vil jo så gjerne tilfredstille familien sin (som da er litt... sære av seg)

Ikke sære i det hele tatt. Man kunne nesten tatt med et fremmed barn inn i familien, fordi ungene blir så fryktelig ulike. Skjønner godt familien din.

Anonymous poster hash: d89f2...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Er det slutt mellom han og dama? Hun har slettet alle bildene av han på instagram.

Anonymous poster hash: 1c1d1...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/ndures-ekssamboer-jeg-var-som-en-puddel-i-det-huset/a/23603056/

«You have no clue what a crazy bitch can do. Just wait for it!»

 

Virker jo som om denne dama er veldig stabil...not.Kanskje vente med å dømme fyren før rettsaken er ferdig? Så lett det skal være for en dame å stemple en mann som en mishandler, selv før han er blitt dømt. Selv om han skulle blitt erkjent uskyldig, så vil denne dommen henge over han resten av hans liv.

Anonymkode: 0e0ba...4f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen er arabisk. Arabere og svarte har blandet i århundrer. Bare se på Somalia for eksempel. Svarte fra Somalia har en mye lysere farge enn svarte fra andre områder, og landet er muslimskt. Det har araberne hatt noe med å gjøre. Og hele Nord-Afrika der araberne bor ligger tett inntil Øst,Sentral,Vest-Afrika svarte bor, og det har skjedd en god del blanding og flere av landene har en prosentandel av den andre gruppen innad i landet.

Anonymkode: b412e...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror mer på at her har begge vært like ille. Altså slått hverandre. Synd et fint par skulle ende slikt. Dette kunne blitt norges beste interracial par. Ala Kardashian-West. Satt bare å ventet på slipp av hjemmeprodusert video hvor vi fikk se Jays svartmusket kølle gli inn i en blekrosa glippe.. Jaja. Noen ganger går det ikke som man håper.

Anonymkode: c0b23...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spørsmål til modereringen. Minner om at slike spørsmål tas på pm eller Ris&ros.

-Saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.4.2014 at 15.19, Konghung skrev:

Det virker som alle er helt sikker på at dette har med hudfargene å gjøre... Kan det ikke bare være så enkelt som at to mennesker har funnet tonen, og at den ene tilfeldigvis er svart og den andre hvit? :vetikke:

 

Nei, dette er selvfølgelig snikislamisering på høyt nivå.

:ironi:

Anonymkode: 116c2...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...