Gå til innhold

Deilig å slikke fitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt treg noen ganger her også. Så lo av gjenkjennelse og av at det tok deg ett x antall mnder å forstå vitsen. ;) Jeg begynte å lese begynnelsen av tråden den dagen jeg svarte. Og latteren kom spontant bare. Ikke vondt ment altså ,men syns den var verdt å dele. Bra latter er bra å dele. Og så ville jeg takke for den fordi jeg ler så sjelden. Kom til å tenke på tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=613480&page=1

Hatt mye god latter der også. Håper jeg ikke har fornærmet deg eller noe.



Anonymous poster hash: aee31...414
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj... fikk ikke med innlegget ditt Big Jim Rennie..

Svarte på denne: Takk for hva? Kommentaren var til mann42 :)

Ser du.. jeg er en kløne.. ;)



Anonymous poster hash: aee31...414
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jacklost

oj... fikk ikke med innlegget ditt Big Jim Rennie..

Svarte på denne: Takk for hva? Kommentaren var til mann42 :)

Ser du.. jeg er en kløne.. ;)

Anonymous poster hash: aee31...414

Jeg er big jim rennie, hvilket innlegg snakket du om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor kåt jeg er og hvor mye hår hun har nedentil. Første gang jeg sleika hadde vedkommende så mye hår at jeg holdte på å spy. Nå nyter jeg det, jeg elsker å sleike! Gjør det mest for å tilfredsstille dama, det er ikke direkte godt men heller ikke ekkelt. Digg å se uttrykket til dama når jeg sleiker henne. :biggrin: Skulle likt å få noe til gjengjeld (bli sugd), men de eneste gangene hun vil suge er når vi har 69. Selv om jeg mest liker å bli sugd "vanlig". :( Hehe.

Endret av kenpet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Spørsmålet er til guttene på forumet

Nyter du å slikke fitte, eller gjør du det mest for å tilfredstille dama?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Jeg finner det erotisk og veldig intimt. Nærmere kommer man ikke et menneske. Selvfølgelig veldig opphissende at hun nyter det også. Nyter det selv og nyter at hun nyter. Det blir vel sånn vinn vinn situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MHm mmmmm

og der spruta du vilt og uhemma...............

Anonymous poster hash: aa28a...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

oj... fikk ikke med innlegget ditt Big Jim Rennie..

Svarte på denne: Takk for hva? Kommentaren var til mann42 :)

Ser du.. jeg er en kløne.. ;)

Anonymous poster hash: aee31...414

Nvm den siste kommentaren min, jeg skjønner hva dette handla om nå. Gud for en komplisert sak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Ingenting er deiligere i senga enn nydusjet mus som tungen kan leke med. Følelsen av å ligge mellom lårene å gi henne nytelse gjør meg så utrolig kåt. Kjenner det kribler bare ved tanken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det før, hva smaker fittesaft?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Det er stor variasjon. Har vært borti alt fra skarp (men ikke ekkel) til nesten honningsmak. Så lenge man opprettholder normal hygiene, og det ikke er noe som er galt, smaker det fitte. Jeg liker det veldig godt. Jeg blir kåt av både tanken, smaken og generelt settingen med at jeg slipper til som jeg vil i en potensiell sårbar situasjon. 100% positivt 😊

Anonymous poster hash: 700c6...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg smakte det jeg spiste, for i dag har jeg spist tyrkisk pepper.

 

Hard utenpå, sterk inni!  :trene: 

Haha, den var bra! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

Jeg nyter det  :wow:  Blir kåt av det selv. Det er også viktig å tilfredsstille dama. Det gjør meg også kåt. Å vite at hun har det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I just tasted my pussy juice, det smakte litt salt? Hvordan er deres erfaringer?

Anonymous poster hash: e25fc...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor variasjon. Har vært borti alt fra skarp (men ikke ekkel) til nesten honningsmak. 

Anonymous poster hash: 700c6...7d0

 

Mmmm, smaken av mangomus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får man ikke rester fra urin i munnen når man slikker fitte eller suger kuk? Er ikke det litt ekkelt? Nå har jeg aldri blitt slikket eller sugd kuk, men etter å ha tittet gjennom tråden, må jeg si jeg gleder meg til å prøve.

Anonymous poster hash: e25fc...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Får man ikke rester fra urin i munnen når man slikker fitte eller suger kuk? Er ikke det litt ekkelt? Nå har jeg aldri blitt slikket eller sugd kuk, men etter å ha tittet gjennom tråden, må jeg si jeg gleder meg til å prøve. Anonymous poster hash: e25fc...2f0

Når man er i gang så er man så opphisset at man ikke bryr seg <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 9a4f9...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opplevelsen av å kose seg med tunga mellom to deilige jentelår er bare helt ubeskrivelig! For meg er det utrolig deilig å "utforske" en nydelig jente mellom lårene med min sultne tunge. Jeg bare elsker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...