Gå til innhold

Spansk tekst


Gjest LoviseKringenBye

Anbefalte innlegg

Gjest LoviseKringenBye

Hei! Jeg går siste året med spansk, og prøver virkelig å få satt inn støtet. Noen som kunne vært en engel og rettet teksten min? :rolleyes: Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre for å forbedre meg, sliter litt med det å skrive tekster...

ᴉHola Manuel! ¿Qué tal? Tengo un hermano que tiene dieciséis años y se llama Sebastian. Sebastian juega fútbol en su equipo de fútbol desde hace seis años. Es un guardameta y se encanta. Sebastian quiere ir a la Barcelona ver el próximo partido entre Barcelona y Real Madrid. Nunca ha viajado solamente a ningún lugar y quiere que se quedan con algunos en la aeropuerto. ¿Puedes cuidar mi hermano en Barcelona? ¿Puedes averiguar cuánto costan las entradas de el partido? Sebastian quiere pasar muchas cosas nuevas cuando es en Barcelona. Quiere viajar en varios ver la cultura de Barcelona. ¿Puedes recomendar algunos cosas divertidos?

Un Beso, Trine

Endret av LoviseKringenBye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hola Manuel,como estas?(que tal=hva skjer). Tengo un hermano mayor/menor(storebror/lillebror) que tiene dieciseis anos y se llama Sebastian. El (trenger ikke gjenta navnet)juega futbol en su equipo "..."(navnet på laget)desde hace seis anos. Es un guardameta(o,litt usikker på om det ender med a eller o)y se encanta.

El/Sebastian quiere ir a Barcelona(kutt ut la) y ver el proximo partido entre Barcelona y Real Madrid. Nunca ha viajada(he/she/it,viajado=jeg formen) solamente a ningun lugar y quiere(hvis du skriver quiere que se quiedan blir det han vil at han skal...)quedan con algunos en el(ikke la)aeropuerto.

Puedes cuidar a mi hermano en Barcelona?Puedes averiguar cuanto cuesta la entrada(entall ikke flertall)del(ikke de el)partido?

Quiere viajar a varios lugares(steder)y ver la cultura de Barcelona. Puedes recomendarme/recomendarse(anbefale meg/han) algunas cosas divertidas(ikke os)que puede hacer(som han kan gjøre)?

Un beso y muchas gracias por tu ayuda(og mange takk for din hjelp)Trine.

ps: kan hende jeg har noen feil her og der,men har jo bodd i spania en stund men språket faller jo alltid smått ifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil adde litt så kan du skrive hva han er interessert i å se av kulturelle ting.

Quiere ver la sagrada familia y ir a la playa(han vil se sagrada familia og dra på stranda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoviseKringenBye

Hola Manuel,como estas?(que tal=hva skjer). Tengo un hermano mayor/menor(storebror/lillebror) que tiene dieciseis anos y se llama Sebastian. El (trenger ikke gjenta navnet)juega futbol en su equipo "..."(navnet på laget)desde hace seis anos. Es un guardameta(o,litt usikker på om det ender med a eller o)y se encanta.

El/Sebastian quiere ir a Barcelona(kutt ut la) y ver el proximo partido entre Barcelona y Real Madrid. Nunca ha viajada(he/she/it,viajado=jeg formen) solamente a ningun lugar y quiere(hvis du skriver quiere que se quiedan blir det han vil at han skal...)quedan con algunos en el(ikke la)aeropuerto.

Puedes cuidar a mi hermano en Barcelona?Puedes averiguar cuanto cuesta la entrada(entall ikke flertall)del(ikke de el)partido?

Quiere viajar a varios lugares(steder)y ver la cultura de Barcelona. Puedes recomendarme/recomendarse(anbefale meg/han) algunas cosas divertidas(ikke os)que puede hacer(som han kan gjøre)?

Un beso y muchas gracias por tu ayuda(og mange takk for din hjelp)Trine.

ps: kan hende jeg har noen feil her og der,men har jo bodd i spania en stund men språket faller jo alltid smått ifra:)

Tuuusen takk, dette var til god hjelp :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Skjønner ikke at du tør å la andre rette/skrive en tekst for deg via et åpent nettforum. Når læreren kjører denne gjennom plagiatkontrollen, så ser han at du har fått "hjelp"..



Anonymous poster hash: baa52...453
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...