Gå til innhold

¤Pernille¤ blir fru! "Den 2. juli 2011 er jeg din for alltid"


¤Pernille¤

Anbefalte innlegg

Så bra med mål tatt til kjolen :) Bestiller du den skreddersydd eller? :)

Jeg burde også komme meg til noen som kan hjelpe meg å ta må av meg, sli kat jeg får bestilt kjolen mens jeg enda har litt god tid :)

Så herlig med ringer som kommer neste helg :strix:

Dårlig at dere ikke hører noe fra lokale da! Dere burde mase litt ekstra på dem nå for å få ting mer bekreftet.

Det burde jeg gjøre også, har sendt mange mailer til lokalet for å høre med meny og priser og slikt, men det er ingen som svarer meg. Og ikke har jeg et nummer å ta kontakt med dem på heller :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra med mål tatt til kjolen :) Bestiller du den skreddersydd eller? :)

Ja! Jippi! Nei, jeg får den sydd av svigersøster :)heldige meg!

Så herlig med ringer som kommer neste helg :strix:

Jeg gleder meg sånn! :bolledeig:

Dårlig at dere ikke hører noe fra lokale da! Dere burde mase litt ekstra på dem nå for å få ting mer bekreftet.

Det burde jeg gjøre også, har sendt mange mailer til lokalet for å høre med meny og priser og slikt, men det er ingen som svarer meg. Og ikke har jeg et nummer å ta kontakt med dem på heller :sukk:

Ja, det er kjipt, men det er en litt komplisert situasjon også... Du kan lese litt lengre opp hvis du orker, er litt langt å lese :fnise: men fyren er en ordentlig slask, og jeg tror ikke jeg orker å deale med det. Så vi vurderer andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dere vurderer andre steder også. Håper dere klarer å finne et sted som passer dere :jepp:

Og så snilt at svigersøster syr kjolen din :hoppe: Kjolen blir nok enda mer spesiell da kan jeg tenke meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg orker ikke styre med en person som ikke en gang kan ringe meg opp, etter å ha ringt og lagt igjen masse beskjeder... Når han bare sendte meg kontrakten uten å ha ringt tilbake var det liksom prikken over i-en...! :kjefte:

Det er det jeg også tenker! Den blir enda mer personlig og fin :rødme: så er det en herlig ting å fortelle til barna våre i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Så spennende å følge med her da. Du har kommet en deeeeel lenger enn meg og vi gifter oss samme dag. :ups:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så hyggelig med besøk! :goodbye:

Haha! Jeg føler jeg har mye igjen, jeg :sukk: Det er jammen en god del ting som skal gjøres!

Hva har du fått gjort til nå, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jippi! Endelig er lokale i boks!!! :bolledeig:

Sniiille svigerstefar som tok noen telefoner og ordet alt! Vi får gratis utlån av stedet, og det er helt nydelig uteområde :rodmer:

Nå gleder vi oss virkelig! Neste uke skal kjolen begynnes på også :) da tenkte jeg samtidig å få prøvd ut frisyren også.

Neste uke skal vi også få sendt inn skjemaene! Og alle invitasjonene skal endelig sendes, har utsatt det litt for lenge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg skal gratulere eventuell sykdom sånn sett, men gratulerer med diagnose. På en side kan det være tøft, men kanskje en lettelse også? :klem:

Og gratulerer med ringene!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :strix: Jo, det er en lettelse på mange måter :) Selv om det selvsagt ikke er gøy, så hjelper det meg i mange situasjoner å bare ha diagnosen på arket, spesielt som student. Da får jeg litt ekstra hjelp til ting som jeg ellers ville strevd mer enn nødvendig med alene.

Og nå går jo ting veldig fremover med alt! Bryllupet er nesten helt på plass nå! :biggrin: Jeg har til og med begynt å trene igjen, i veldig lavt tempo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :strix: Jo, det er en lettelse på mange måter :) Selv om det selvsagt ikke er gøy, så hjelper det meg i mange situasjoner å bare ha diagnosen på arket, spesielt som student. Da får jeg litt ekstra hjelp til ting som jeg ellers ville strevd mer enn nødvendig med alene.

Og nå går jo ting veldig fremover med alt! Bryllupet er nesten helt på plass nå! :biggrin: Jeg har til og med begynt å trene igjen, i veldig lavt tempo :)

Så kult med lokaler og alt i boks. Her må jeg følge med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig alt av undertøy i hus :)

Jeg liker best å ha litt behagelig undertøy på, hvis ikke går jeg hele tiden og retter på det. Så i dag kjøpte jeg en behagelig bh, og en behagelig truse. De var ikke så stygge, da :) helt plain design, glatt overflate med litt blondekant på trusen.

Så skifter jeg til det litt mer sexy på kvelden... :lur:

Det eneste kjipe er at nattkjolen jeg kjøpte er bittelitt for liten :(

Den skal sitte litt løst på kroppen, og er kun stram over bysten. Jeg tenkte selvsagt ikke at "hei, jeg har store pupper og smalt liv, da bør jeg ha large," men istedet tenkte jeg "heei, den er stor i størrelsen! Da passer jeg garantert medium!"

Når skal jeg lære... :sukk:

Uansett, den er ikke trang, men puppene ser rare ut i den :sukk: Tenkte på å skvise inn litt puppe-workout i treningsrutinene mine. Så får vi se om det virker.

Den skal jo uansett ikke være på så lenge...! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en gledens dag!

Jeg har riktig nok veldig lite overskudd, men karret meg ut til stoffbutikken med min svigerinne.

Nå er alt av stoff, knapper og glidelås og blondekanter kjøpt inn! :bolledeig: og i løpet av en uke skal jeg ha første prøving av kjolen! Hun sier at den første prøvingen alltid er litt kjip, fordi den som regel ikke ser bra ut i det hele tatt da :fnise: jeg stoler på henne, hun er så flink!

Stoffet ble engelsk blonde med blomster, (i naturhvit, ikke "hvit-hvit"), myk brudetyll, engelsk blonde med prikker til ermene, og mykt lin til den lille pyntejakken :) Det blir kjempefint! Vi kjøpte også blondekanter, som skal sys på nede og oppe på kjolen, pluss noen bittesmå blonder til ermene.

Den blir så fiiiin! :rodmer:

Jeg kjøpte også de flate skoene jeg skal ha, det ble ikke de jeg hadde sett for meg først, for de var ikke så fine i virkeligheten som i katalogen. Ble istedet noen med rosemønster :) Tror det blir fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Nå er det virkelig ikke lenge igjen :) Vi gleder oss!!!

Kjolen er så å si ferdig, har ikke prøvd den siden siste endring, men den satt nesten helt perfekt :)

Nå har vi også kjøpt inn en god del ting, vi har sett på lokalet og vi får låne bestikk og service der! Bord og stoler er det også nok av, og vi får bygge opp scene :)

Min kjære har også fått seg en smoking, som han ser helt fantastisk ut i :biggrin:

Den har vest med blondeaktige broderier, med matchende vest og slips :) Heeelt nydelig!

Drikke er kjøpt inn, og noe av maten. Vi drar en tur til Sverige om to uker for å kjøpe inn resten!

I Sverige skal jeg også få en dag på SPA (!!!) av min kjære svigerinne og forlover! Det blir helt utrolig deilig!!!

I morgen skal vi møte presten og avtale salmer og tekster :) Han hadde visst noen forslag, men jeg har egentlig bestemt meg allerede. Han får bare være enig! Hahaha :D

Nå gleder jeg meg bare til å få resten av småtingene på plass :) Dette er en deilig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå er det lenge siden du har skrevet her. Har du noen bilder å vise fram? :)

Hei!

Jeg har ikke skrevet på lenge, nei...! Har vært litt mye ting i de siste månedene! Men jeg skal prøve få postet noen bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...