Gå til innhold

Amalie skal gifte seg


Amalie_85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare 500 dager igjen? Oi, det kommer til å gå fort. Jeg gleeeeder meg jeg og :hoppe::danse:

Takk ja:p kjenner jeg blir litt småstresset. Hehe. I følge klokken er det kjoleprøving i morgen, og jeg gleder meg helt villt!!

Nå er hukommelsen min på langt nær som en normal person, men har d

u funnet kjole enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ja:p kjenner jeg blir litt småstresset. Hehe. I følge klokken er det kjoleprøving i morgen, og jeg gleder meg helt villt!!

Nå er hukommelsen min på langt nær som en normal person, men har d

u funnet kjole enda?

Jeg har kjole ja :)

er bilde på første side et sted :)

Lykke til med kjoleprøving i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne ringer er jo et mareritt. Enten så liker vi ikke samme ring, eller så er de for dyre, eller så finner vi noe vi begge liker på salg, men de har bare ikke våre størrelser. Eller bare til han eller bare til meg :sukk:

Litt lei av å lete etter sånne ting. Kanskje jeg kan gå i butikken å finne og søke på nett etter samme type ring senere? Ser jo at de er mye billigere i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sniker litt jeg! Morsomt med enda en Fr.stad-brud! Selv gifter jeg meg 11.juni 2011, i gamlebyen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå kjøpt med iWedding til iPhonen min :fnise:

Så nå har jeg bryllupsplanlegger på tlf. :P

har du peiling på iTunes?

Jeg får synkronisert alt sammen, bare ikke programmer.

Når jeg går inn på program-fanen på enheten min, så får jeg ikke markert noen ting:/

Med andre ord, jeg får ikke iWedding inn på iPhonen min:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å finne ringer er jo et mareritt. Enten så liker vi ikke samme ring, eller så er de for dyre, eller så finner vi noe vi begge liker på salg, men de har bare ikke våre størrelser. Eller bare til han eller bare til meg :sukk:

Litt lei av å lete etter sånne ting. Kanskje jeg kan gå i butikken å finne og søke på nett etter samme type ring senere? Ser jo at de er mye billigere i utlandet.

På www.lykkeringene.no kan man designe sin egen ring :) Gjennom mestergull. Men de er vel kanskje ikke av de aller billigste da.

Vi kjøpte derfra. Vi har i hvitt gull begge to, jeg har et diamanthjerte i min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine ringer. Men jeg syns det blir så dyrt.

Men nå har vi faktisk sett på ringer på ebay, og kjøpt noen :fnise:

Det er i rustfritt stål, og kom bare på 100kr med frakt. Så vi vil kjøpe og se om vi virkelig liker dem. Så skal vi eventuelt kjøpe like ringer i tungsten om vi føler for det. For vi fant dem i det og, men da selvfølgelig dyrere, men fremdeles ikke dyrt.

Så har jeg og bestilt korsett :sjenert:

Den var litt lekker, og siden det og var rett over 100 lappen så tenkte jeg at jeg skulle prøve å se om det kunne funke under kjolen. Er litt usikker siden kjolen er stroppeløs og litt ned på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Kan jeg spørre hvor du kjøpte korsettet ditt hen?

...jeg er litt usikker på hva jeg skal velge... Jeg har korsett i kjolen - blir det litt ubehagelig med korsett under også, da?

Gratulerer med kjøp av ringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sniker litt jeg! Morsomt med enda en Fr.stad-brud! Selv gifter jeg meg 11.juni 2011, i gamlebyen!

Heeei! Glemte å svare på ditt innlegg sist jeg var innom. Sorry :sjenert:

Veldig morro med flere bruder ja :D

Har dere booket lokale?

:hallo: Kan jeg spørre hvor du kjøpte korsettet ditt hen?

...jeg er litt usikker på hva jeg skal velge... Jeg har korsett i kjolen - blir det litt ubehagelig med korsett under også, da?

Gratulerer med kjøp av ringer ;)

Jeg og har jo spiler i kjolen, og den er jo stram. Så da vet jeg ikke helt hvordan det blir, men får se når jeg får korsettet. Eventuelt bare ta den på når bryllupsnatten kommer :enig:

Jeg kjøpte det på ebay. Bare å søke på korsett og lavest pris med shipping. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte korsett på en undertøysbutikk her i byen. Helt bortkastet.. Hadde stroppeløs snørekjole, og det ble så jeg ikke brukte noenting under. Det var ikke noe problem.

Så jeg angrer på at jeg kjøpte det...

Men det kan jo hende at noen føler de trenger korsett under, hva vet jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte korsett på en undertøysbutikk her i byen. Helt bortkastet.. Hadde stroppeløs snørekjole, og det ble så jeg ikke brukte noenting under. Det var ikke noe problem.

Så jeg angrer på at jeg kjøpte det...

Men det kan jo hende at noen føler de trenger korsett under, hva vet jeg?

Min kjole har ikke snøring, men tror ikke jeg egentlig trenger korsett. Men når det er den prisen kan jeg kjøpe likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole har ikke snøring, men tror ikke jeg egentlig trenger korsett. Men når det er den prisen kan jeg kjøpe likevel :P

Da har du iallefall til bryllupsnatten =)

Har du peiling på iTunes? ligger ett innlegg litt lenger opp her ang iWedding....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har du iallefall til bryllupsnatten =)

Har du peiling på iTunes? ligger ett innlegg litt lenger opp her ang iWedding....

Fikk du ordna problemet eller?

Kom ikke på noe mer som kunne ha hjulpet desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole har ikke snøring, men tror ikke jeg egentlig trenger korsett. Men når det er den prisen kan jeg kjøpe likevel :P

Om det er billig så er det jo greit.. men jeg betalte 1100 kr for noe som jeg ikke fikk brukt.. det var litt surt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er billig så er det jo greit.. men jeg betalte 1100 kr for noe som jeg ikke fikk brukt.. det var litt surt..

ja, det var jo litt anderledes.

Det ble rett over 100-lappen faktisk :fnise:

Så da har jeg mulighet til å sjekke å "bare" kjøpte for å se om det funker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du ordna problemet eller?

Kom ikke på noe mer som kunne ha hjulpet desverre.

Nei, orka ikke å ringe da jeg kom hjem fra jobb... så tar det i morgen eller torsdag...

Får jeg det ikke til å virke, så skal jeg saksøke iTunes... :P

Gidder ikke å kaste bort dyrbar tid på ting som ikke fungerer:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...