Gå til innhold

Hvordan har du mulighet/tid til å sitte på kg på dagtid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ufør pga. kronisk sykdom. Har liten sjangs til å være sosial pga. sykdommen, så dermed blir det mye tid på KG, facebook og andre nettsteder når jeg orker det.

Kjøpesentre er jeg veldig sjelden innom, men har faktisk lurt litt når parkeringsplassene har vært fulle klokka elleve om morgenen liksom :fnise: Men det er nok som noen sier, mange jobber skift, er i permisjoner eller kanskje pensjonister. :)



Anonymous poster hash: 1f94e...948
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar fram mobilen når tar pause på jobb.

Anonymous poster hash: 69741...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus. Er inne på KG når jeg har tid, slapper av.

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ca 9-12t i 3-4dager så får jeg fri 2 dager,så jobb i 5 dager, fri 3 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisevei til og fra jobb + jeg kikker innom på mobilen i løpet av arbeidsdagen i småpauser (feks mens jeg står og venter på kaffemaskinen). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turnus samt jeg kikker gjerne innom i pausen på jobb. Eller om jeg sitter å vente på noe spesielt på jobb og har litt dødtid! :)

Anonymous poster hash: f9bbd...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uføretrygdet.

Jeg legger merke til at fra ca 16:00 og frem til ca 17:30 går aktiviteten noe ned på KG da folk pakker sammen på jobb, handler og drar hjem.



Anonymous poster hash: e44ee...1df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber kun om natten.. Så jeg kan sitte dag og natt om jeg vil, for det er ikke alltid det skjer så mye på jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jobber deltid og har 1-2 dager fri i uka (jeg selv har 1 fridag i uka) Noen jobber turnus, dag og kveld, andre har nattevakt. Når man tenker etter så er det mange jobber som er turnus dag, kveld (og natt) Så er kanskje ikke rart det er folk på kjøpesenteret på dagtid heller. Trur ikke det hadde gått så bra med butikkene hvis det skulle vært omtrent stille på dagtid.

Men det er jo absolutt mange flere folk etter kl 15 og på helg på disse kjøpesentera, det er min erfaring.

Så har du de som er i permisjon, sykmeldte og de som har mere fleksibel jobb og har mulighet å ta igjenn arbeidet sitt på hjemmekontor.



Anonymous poster hash: 475bb...2ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

universitetsstudent med mange dager der jeg sitter hjemme og jobber. Blir noen pauser og er da innom kg.



Anonymous poster hash: fca59...dc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ikke beskylde noen for noe som helst, men jeg har tenkt de samme tankene. Sikkert mange forskjellige årsaker, men merkelig likevel. Også at så mange har anledning til å reise så ofte.

Anonymous poster hash: f3cc0...555

Hva er det som er merkelig? Nå har jo flere her listet opp mulige årsaker. For min del som student har jeg varierene forelesningstider, og dersom jeg slutter tidlig og skal innom senteret gjør jeg gjerne dette på veien hjem.

Jeg er lærer og ville i hvertfall satt pris på om du logget av kg i mine timer, da jeg trenger din fulle oppmerksomhet i undervisningen.

Anonymous poster hash: ad40b...a4e

Jeg synes dette er litt håpløst. Selv gikk jeg ut av VGS i fjor vår. Av de fleste timene var ca 15-20% nyttige, og mange ganger var timene bare bortkastet. De fleste lærerne var så opptatt av at vi skulle være der alle skoletimene, selv om det ikke var spesielt viktig. Jeg var heller ikke en latsabb som aldri gadd å gjøre noe. Jeg studerer nå medisin i Norge. Flott om du trenger elevenes oppmerksomhet, men da bør du i alle fall si noe fornuftig. Dersom du gjør det vil de fleste (som bryr seg) følge med uansett.

Anonymous poster hash: 28fe6...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom nettet der jeg får tid i løpet av dagen. Ikke alltid jeg gjør det eller hver dag, men sånn innimellom når livet åpner en glippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er merkelig? Nå har jo flere her listet opp mulige årsaker. For min del som student har jeg varierene forelesningstider, og dersom jeg slutter tidlig og skal innom senteret gjør jeg gjerne dette på veien hjem.

Jeg synes dette er litt håpløst. Selv gikk jeg ut av VGS i fjor vår. Av de fleste timene var ca 15-20% nyttige, og mange ganger var timene bare bortkastet. De fleste lærerne var så opptatt av at vi skulle være der alle skoletimene, selv om det ikke var spesielt viktig. Jeg var heller ikke en latsabb som aldri gadd å gjøre noe. Jeg studerer nå medisin i Norge. Flott om du trenger elevenes oppmerksomhet, men da bør du i alle fall si noe fornuftig. Dersom du gjør det vil de fleste (som bryr seg) følge med uansett.

Anonymous poster hash: 28fe6...a5e

Altså 15-20% av hver enkelt skoletime.

Anonymous poster hash: 28fe6...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...