Gå til innhold

Hvordan har du mulighet/tid til å sitte på kg på dagtid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For å vite hvilke folk som reiser til kjøpesenteret ofte må du jo selv tilbringe veldig mye tid der, for å se de samme menneskene igjen og igjen?

Jeg er ikke den du siterer, men da jeg jobbet som renholder var det en god del gjengangere på senteret. Eldrebølgen som flommet inn dørene med en gang senteret åpnet og satte seg på sine fase benker innenfor døra og et par overvektige menn som hadde fast plass ved spilleautomaten var fast inventar. Og så var det de som bare var på gjennomreise; hver morgen ok de snarveien gjennm senteret fremfor å gå rundt. Vil tippe de var på vei til jobb llr skole.

Anonymous poster hash: 31a27...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber turnus, kikker ofte innom på dagtid hvis jeg jobber kveld eller har fri.. Kikker også innom etter nattevakt mens jeg spiser, men det er det dummeste for da går tiden så fort og burde bare stupe i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hva vet du om deres personlige grunn til å gjøre dette? Kanskje de nemlig har brystkreft, er mye syk, men ønsker å delta litt i samfunnet i det minste... Selv er jeg også ufør pga kraftig overvekt og en vond rygg. :)

Var det ikke du som kritiserte uføre mennesker under skråblikk? Hm??

Anonymous poster hash: ffb91...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen er min bestevenn, den er med meg overalt. Jobb, skole, bytur, ferier, hytte, sengen............



Anonymous poster hash: ffb91...f4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en student som finner underholdning i de små ting i livet, deriblant KG.

Endret av skyflakes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det at jeg sitter på kg mens jeg er på skolen betyr at jeg ikke følger med i timen?

Anonymous poster hash: 1b879...429

Jeg er lærer og ville i hvertfall satt pris på om du logget av kg i mine timer, da jeg trenger din fulle oppmerksomhet i undervisningen.

Anonymous poster hash: ad40b...a4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke gidder jobbe eller studere.

Fritt liv,rett og slett:

Anonymous poster hash: 5f953...fd2

Signeres :danse: . Faen så bra man kan ha det når man ordner seg litt :laugh: .

Anonymous poster hash: dba6c...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg sykemeldt, men ellers jobber jeg natt slik at jeg er hjemme fra jobb i ti-tida på formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus, derfor jeg er her på dagtid innimellom :)



Anonymous poster hash: 728c6...882
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor. Og ja, jeg får gjort alt det jeg skal og litt til, selv om det er fane med KG åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg sykemeldt grunnet operasjon, men vanligvis er jeg lite på KG på dagtid grunnet jobb. Hender jeg tar noen turer innom når jeg har pauser. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er lærer og ville i hvertfall satt pris på om du logget av kg i mine timer, da jeg trenger din fulle oppmerksomhet i undervisningen.

Anonymous poster hash: ad40b...a4e

men herregud, det at jeg sitter på kg mens jeg er på skolen betyr da virkelig ikke at jeg ikke følger med i timen.... hørt om fritimer og friminutt??

Anonymous poster hash: 1b879...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt med bekkenløsning. Siden jeg akkurat klarer det mest nødvendige og bare 15 minuttersøkter med husarbeid som krever at jeg bøyer meg eller står, så har jeg rikelig med rumpesittertid i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...