Gå til innhold

Hvordan har du mulighet/tid til å sitte på kg på dagtid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du gikk sikkert glipp av akkurat det, fordi du var opptatt med å følge med i timen.. ;)

Oki

Anonymous poster hash: 1b879...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet vel ingenting ang det eller mener noe om det, jeg bare presiserer det jeg har observert- nemlig fulle parkeringsplasser på kjøpesenter på dagtid midt i uken osv. Masse folk over alt Jeg har alltid vært på jobb fra 7.30-16 så jeg har ikke fått det med meg før nå. Jeg sa ikke noe negativt om det.

Anonymous poster hash: 2360f...236

Mange pensjonister bruker senteret fra tidlig morgen, noen bor der nesten. Mødre i permisjon/redusert arbeidstid bruker senteret, gjerne sammen med andre mødre i samme situasjon. Også har du mange som stikker innom i lunsjen, eller skal jobbe kvelds- eller nattskift og begynner da på jobb på kvelden. Mange jobber lørdager og har da kanskje fri en dag midt i uka istedet. Bare for å nevne noen grupper, det er mange grunner for at folk har mulighet til å henge på senter på dagtid uten å nødvendigvis være arbeidsledige eller uføre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iblandt når jeghar pause på jobb. Eller på bussen til/fra jobb så sitter jeg og surfer noen ganger.

Ellers så jobber jeg ofte kveld eller jeg har en fridag midt i uka hvis jeg jobber helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vel ingenting ang det eller mener noe om det, jeg bare presiserer det jeg har observert- nemlig fulle parkeringsplasser på kjøpesenter på dagtid midt i uken osv. Masse folk over alt Jeg har alltid vært på jobb fra 7.30-16 så jeg har ikke fått det med meg før nå. Jeg sa ikke noe negativt om det.

Anonymous poster hash: 2360f...236

Vi sykepleiere jobber turnus, altså mye kveld og natt og har fri på dagtid.

Anonymous poster hash: 411e2...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet vel ingenting ang det eller mener noe om det, jeg bare presiserer det jeg har observert- nemlig fulle parkeringsplasser på kjøpesenter på dagtid midt i uken osv. Masse folk over alt Jeg har alltid vært på jobb fra 7.30-16 så jeg har ikke fått det med meg før nå. Jeg sa ikke noe negativt om det.

Anonymous poster hash: 2360f...236

Skal ikke beskylde noen for noe som helst, men jeg har tenkt de samme tankene. Sikkert mange forskjellige årsaker, men merkelig likevel. Også at så mange har anledning til å reise så ofte.

Anonymous poster hash: f3cc0...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

Jeg har litt varierende arbeidstider. I dag skal jeg arbeide kveldsskift. Så jeg skal arbeide fra fire om ettermiddagen, og utover til nærmere midnatt. Dermed kan jeg stikke innom her nå, om formiddagen og litt tidlig på ettermiddagen..

Endret av Stringfellow1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber turnus, så i dag feks, så er jeg hjemme på dagen, men skal jobbe natt. Har også kveldsvakter, og helgevakter, som gjør at jeg er hjemme på dagtid, på hverdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jobben min innebærer mye døtid og reising, da er KG god underholdning...



Anonymous poster hash: 7e8a9...911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er innom i pausene når jeg er på jobb, når jeg sitter på bussen, når jeg er syk. Alt ettersom når det passer og jeg har litt dødtid. Er som regel mer her om kvelden enn om dagen, men som sagt, det spørs. :)

Før jeg fikk barn så jobbet jeg som regel ettermiddag, kveld og helg, så da hadde jeg mulighet til å gå på kjøpesenter og kafe om dagen siden det var da jeg hadde fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke beskylde noen for noe som helst, men jeg har tenkt de samme tankene. Sikkert mange forskjellige årsaker, men merkelig likevel. Også at så mange har anledning til å reise så ofte.

Anonymous poster hash: f3cc0...555

Hva skulle du evt. beskylde noen for?

Jeg er mellom to jobber i øyeblikket. Begynner i ny jobb om en uke.

Anonymous poster hash: 559ac...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke beskylde noen for noe som helst, men jeg har tenkt de samme tankene. Sikkert mange forskjellige årsaker, men merkelig likevel. Også at så mange har anledning til å reise så ofte.

Anonymous poster hash: f3cc0...555

For å vite hvilke folk som reiser til kjøpesenteret ofte må du jo selv tilbringe veldig mye tid der, for å se de samme menneskene igjen og igjen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke gidder jobbe eller studere.

Fritt liv,rett og slett:



Anonymous poster hash: 5f953...fd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...