Gå til innhold

Hvordan har du mulighet/tid til å sitte på kg på dagtid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjemmeværende? Surfer i arbeidstiden? Sykemeldt? Ufør? Deltidsarbeidende? Turnusarbeid?

Jeg selv er sykemeldt etter en operasjon :-) jeg er overrasket over hvor mange som er på kg, kjøpesenter, i byen, på kafe, på matbutikken osv på dagtid i ukedagene...

Anonymous poster hash: 2360f...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg sitter på kg mens jeg er på skolen.

Anonymous poster hash: 1b879...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmeværende? Surfer i arbeidstiden? Sykemeldt? Ufør? Deltidsarbeidende? Turnusarbeid?

Jeg selv er sykemeldt etter en operasjon :-) jeg er overrasket over hvor mange som er på kg, kjøpesenter, i byen, på kafe, på matbutikken osv på dagtid i ukedagene...

Anonymous poster hash: 2360f...236

Vel hva vet du om deres personlige grunn til å gjøre dette? Kanskje de nemlig har brystkreft, er mye syk, men ønsker å delta litt i samfunnet i det minste... Selv er jeg også ufør pga kraftig overvekt og en vond rygg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker vel fort som at folket er online hele dagen, når det de egentilg gjør er å titte innom i tråder når de sitter på offentlig transport, venter på bussen eller toget, taster underveis mens de går et eller annet sted fordi de kjeder seg, har en kort pause, surfer på nett i lunsjen, venter på en annen person, er med en dame på shopping (...) osv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Student som hopper innom flere ganger dagtid. En fæl uvane, men kaller det "pauer", selv om lesingen også foregår på pc ;)



Anonymous poster hash: 6c813...c36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er overrasket over hvor mange som er på kg, kjøpesenter, i byen, på kafe, på matbutikken osv på dagtid i ukedagene...

Anonymous poster hash: 2360f...236

Nå er det ikke sånn at hele befolkningen har samme arbeidstid, fra ni til fire, på samme tid, alle dager.

Alles hverdag ser forskjellig ut.

At noen er på kjøpesenteret klokken ti på en onsdag betyr ikke at de er arbeidsledig, trygdet eller sykemeldt.

Noen avspaserer, noen har pausen sin, noen skal til jobb om fem timer eller jobber nattskift.

Eller de er i permisjon med barn, har felksibel arbeidstid, jobber hjemmefra, studerer osv.

At folk er på Kg betyr ikke nødvendigvis at de har fri.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sitter på kg mens jeg er på skolen.

Anonymous poster hash: 1b879...429

Fy deg! Følg med i timen. :regler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel hva vet du om deres personlige grunn til å gjøre dette? Kanskje de nemlig har brystkreft, er mye syk, men ønsker å delta litt i samfunnet i det minste... Selv er jeg også ufør pga kraftig overvekt og en vond rygg. :)

Kan man bli ufør pga overvekt?

Anonymous poster hash: fe590...3ab

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Det virker vel fort som at folket er online hele dagen, når det de egentilg gjør er å titte innom i tråder når de sitter på offentlig transport, venter på bussen eller toget, taster underveis mens de går et eller annet sted fordi de kjeder seg, har en kort pause, surfer på nett i lunsjen, venter på en annen person, er med en dame på shopping (...) osv.

Dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy deg! Følg med i timen. :regler:

Så det at jeg sitter på kg mens jeg er på skolen betyr at jeg ikke følger med i timen?

Anonymous poster hash: 1b879...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bli ufør pga overvekt?

Anonymous poster hash: fe590...3ab

Ja, men det er ikke lett nå til dags... Kraftig overvekt er jo en diagnose... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet vel ingenting ang det eller mener noe om det, jeg bare presiserer det jeg har observert- nemlig fulle parkeringsplasser på kjøpesenter på dagtid midt i uken osv. Masse folk over alt Jeg har alltid vært på jobb fra 7.30-16 så jeg har ikke fått det med meg før nå. Jeg sa ikke noe negativt om det.

Anonymous poster hash: 2360f...236

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så det at jeg sitter på kg mens jeg er på skolen betyr at jeg ikke følger med i timen?

Anonymous poster hash: 1b879...429

Det vet bare du.

Har du hørt om å ta en spøk, før?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet bare du.

Har du hørt om å ta en spøk, før?

Jo, men jeg tolket det ikke som en spøk.

Anonymous poster hash: 1b879...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte her var jeg sykemeldt pga utrolig ekstreme arbeidsforhold med en sjef som mobbet, løy, mistrodde meg og truet med oppsigelse på urettmessig grunnlag. Det var greit å ha noe tanketom virkelighetsflukt innimellom, og ikke minst å se at det finnes folk som har det langt verre enn meg (ref en del av samlivstrådene…)



Anonymous poster hash: 02569...1a5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg tolket det ikke som en spøk.

Anonymous poster hash: 1b879...429

Du gikk sikkert glipp av akkurat det, fordi du var opptatt med å følge med i timen.. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...