Gå til innhold

Hvorfor så mange som legger telefonen med skjermen ned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men dere som legger telefonen ned, kan dere ikke bare ha den i lomma hvis dere er redd for å bli distrahert? Anonymous poster hash: 6c265...940

Når man kan unngå nærkontakt med elektroniske apparater så bør man holde avstand, f.eks. ved å legge den på bordet.

Skjermen legger jeg ned for å spare den for evt. Slag og dunk om jeg skulle miste noe ned på den. Og for å unngå at den lyser og gir beskjeder før det passer meg å avlese innkommende informasjon.

Anonymous poster hash: 5f46f...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåså. Jeg har bare en jalla-Huawei. Funker for meg.

Litt som volvo det.. Kinesisk det også ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger den med skjermen ned for at ikke de rundt meg skal bli forstyrret av at den lyser opp hvis den ringer eller det kommer meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Android vil noen modeller automatisk skifte til lydløs når man legger den slik, og for de som ikke støtter det fra fabrikk finnes det apper. Søk på "flip to mute".



Anonymous poster hash: 427d7...994
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger den aldri med skjermen ned, redd for å ripe opp skjermen. Men ser "alle" gjør det.



Anonymous poster hash: d63b4...941
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger den aldri med skjermen ned, redd for å ripe opp skjermen. Men ser "alle" gjør det.

Anonymous poster hash: d63b4...941

Du skal ikke dra den frem og tilbake mens den ligger med skjermen ned.... Det er ikke plastikk glasset er laget av vettu :P tåler en god del.. (Ps.. SKal man ikke behøve en diamant for å lage ripe i glass??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke dra den frem og tilbake mens den ligger med skjermen ned.... Det er ikke plastikk glasset er laget av vettu :P tåler en god del.. (Ps.. SKal man ikke behøve en diamant for å lage ripe i glass??)

Kommer an på. Det fins flere typer av glass, og flere typer av stål f.eks. Jeg ville vært forsiktig med mobilen i nærheten av ganske alminnelig kvarts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest når jeg legger skjermen ned så er det for at jeg ikke skal bli forstyrra av at den lyser :fnise: Har en tendens til å sjekke telefonen med en gang skjermen lyser opp, noe som kan være forstyrrende i f.eks. forelesning, på besøk osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som legger telefonen ned, kan dere ikke bare ha den i lomma hvis dere er redd for å bli distrahert?

Anonymous poster hash: 6c265...940

Jeg har ikke lomme på skjørt eller kjoler. Uansett er det jo ubehagelig å stappe den ned i lommen når den heller kan ligge på bordet. Jeg ser egentlig ikke hva som er problemet med dette.

Anonymous poster hash: 16168...c53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg vanker i sære kretser. Jeg har aldri sett noen legge fra seg mobilen med skjermen ned :omg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke dra den frem og tilbake mens den ligger med skjermen ned.... Det er ikke plastikk glasset er laget av vettu :P tåler en god del.. (Ps.. SKal man ikke behøve en diamant for å lage ripe i glass??)

Men mobilen blir dratt litt fram og tilbake i det man legger den ned og tar den opp :)

Anonymous poster hash: d63b4...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke at folk leser det som popper opp på skjermen. Har et par venninner som elsker å lese opp meldinger, hvem de er fra eller "DU HAR FÅTT SNAPCHAT FRA... hvem er det? :lur: "

Når jeg skal sove, legger jeg den opp og ned for at den ikke skal lyse opp hele rommet hvis jeg får en snap f.eks.

Grunn nr. 3 er egentlig hovedgrunnen. Jeg har tidenes fineste deksel, og blir glad av å se på det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere som legger telefonen ned, kan dere ikke bare ha den i lomma hvis dere er redd for å bli distrahert?

Anonymous poster hash: 6c265...940

Ha den i lommen == den bråker og ringer..

Ha den med glasset ned == den vibrerer bare...

sååå... nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mobilen blir dratt litt fram og tilbake i det man legger den ned og tar den opp :)

Anonymous poster hash: d63b4...941

Nei? Lurer på hvordan du løfter opp en mobil om du får til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei? Lurer på hvordan du løfter opp en mobil om du får til det..

Prøv å hold et kamera med lang zoom helt stille, da ser du at du flytter hånda i alle retninger. Tenk deg da hvordan det går når du skal prøve å bevege hånda rett opp og ned.

Anonymous poster hash: 838e0...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å hold et kamera med lang zoom helt stille, da ser du at du flytter hånda i alle retninger. Tenk deg da hvordan det går når du skal prøve å bevege hånda rett opp og ned.

Anonymous poster hash: 838e0...f87

Hahaha, blir som å sammenligne en dumptruck med en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, blir som å sammenligne en dumptruck med en bil

Poenget er at det skal mye til å løfte en gjenstand rett opp og ned, det er lett å dra den litt i det samme som du løfter. Ligger det noen bittesmå gruskorn imellom er det nok til å få riper.

Anonymous poster hash: 838e0...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg vanker i sære kretser. Jeg har aldri sett noen legge fra seg mobilen med skjermen ned :omg:

Samme her..jeg tenker at folk som legger den ned sånn prøver å skjule noe..Jeg mener,er det virkelig såååå farlig om vennina di ser at du har fått 1mld og de første 5 ordene i meldingen? Er alle ansatt i secret service liksom?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...