Gå til innhold

Dine anbefalninger av antivirusprogrammer


Chromium

Anbefalte innlegg

Hvilke antivirusprogrammer anbefaler du? Selv liker jeg veldig godt Avast og Malwarebytes Anti-malware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Microsoft Security Essentials synes jeg funker kjempebra. :) Gratis og enkelt å bruke. Har automatisk hurtigskanning ukentlig.



Anonymous poster hash: da658...432
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Pc: MBAM (Malwarebytes) og MSE (Microsoft Security Essentials).

Mac: ClamXav og Sophos Antivirus

iPhone: Avira

Virus på iphone? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg først får noe kluss så laster jeg som regel ned avg eller avast, også fjerner det etter jeg får noe. Fikk mitt først malware her for noen dager siden, første gang på rundt 10 år. Heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pc: MBAM (Malwarebytes) og MSE (Microsoft Security Essentials).

Mac: ClamXav og Sophos Antivirus

iPhone: Avira

Etter å ha lest denne tråden prøver jeg ESET. Har hatt Sophos i over et år, men har i perioder slitt med at den "slår seg av". I allfall får jeg opp en feilmelding som jeg tolker som om den ikke lenger beskytter mot det som evt måtte komme der og da. Har aldri funnet noen måte å slå den på igjen på, annet enn å restarte maskinen og håpe det beste.

Er det noen andre som har vært borti samme fenomen og vet hvordan man skal få den opp og i sving igjen i slike tilfeller? (Har jo lest at Sophos får god karakter, men hjelper jo ikke når jeg aldri er sikker på om den er aktiv eller ei.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden prøver jeg ESET.

ESET tar ikke phising, og dessuten hjelper det svært lite å ha virusprogrammer hvis man mangler totalt nettvett, er idiot og ikke passe paranoid.

Jeg har klart meg uten virusprogrammer i 20 år. Jeg går ikke inn på steder eller linker jeg ikke vet hva er og jeg er passe paranoid. Jeg har ALDRI HATT ET ENESTE problem.

Hva i alle dager er det dere gjør dere som må ty til slike programmer?

Anonymous poster hash: 1b533...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...