Gå til innhold

Tar du telefonen når du ikke kjenner nummeret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig gjør jeg det.

Telefonsalg har jeg reservert meg mot, så slike tlf får jeg så godt som aldri.

Helt enig.

Forstår ikke hva som skal være så farlig med å svare telefonen?

Mulig jeg bare er over gjennomsnittet nysgjerrig, men jeg får litt hetta om jeg ikke finner ut hvem som har ringt meg dersom jeg ikke skulle rekke å svare, så jeg kaster meg over telefonen ved det første lille pip.....

Kan ikke huske sist det var en telefonselger som ringte...så dere som opplever å bli nedringt av selgere bør absolutt reservere dere mot telefonsalg. det har i alle fall vært veldig effektivt hos meg de siste 8-10 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger ja, noen ganger nei, spørs hvor sliten eller "paranoid" jeg føler meg. Får jeg telefonselgere og de spør "Snakker jeg med....?" så sier jeg med trist stemme, nei, hun er død.

Jobbet som selger før, da settes jeg som død i registeret og de ringer meg aldri igjen.



Anonymous poster hash: 1da15...4ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger ja, noen ganger nei, spørs hvor sliten eller "paranoid" jeg føler meg. Får jeg telefonselgere og de spør "Snakker jeg med....?" så sier jeg med trist stemme, nei, hun er død.

Jobbet som selger før, da settes jeg som død i registeret og de ringer meg aldri igjen.

Anonymous poster hash: 1da15...4ff

Kan du ikke bare be dem fjerne deg fra systemet?

Anonymous poster hash: cb8e5...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar aldri telefonen når det er ukjent nummer:P



Anonymous poster hash: 239a1...b8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke alltid å ta telefonen når det er kjent nummer heller, og dette blir folk meget fornærmet over. Det er akkurat som om de føler at jeg skylder dem å være tilgjengelig.



Anonymous poster hash: c5ac9...18a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjør det. Fordi jeg nå driver og søker jobb, og det kan være en mulig arbeidsgiver som vil ha meg til intervju i andre enden. Jeg har installert en app som automatisk avslår samtaler fra "tiggere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sluttet med det. Mange som ringer feil til meg :) De trykker de to siste tallene feil :fnise: Er tydeligvis ikke så lett, siden telefonr mitt har mange nuller.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Ja, jeg gjør det. Fordi jeg nå driver og søker jobb, og det kan være en mulig arbeidsgiver som vil ha meg til intervju i andre enden. Jeg har installert en app som automatisk avslår samtaler fra "tiggere".

Hva heter den appen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mange som burde lastet ned appen 180.no. Lureste jeg noen gang har gjort etter jeg begynte å jobbe. Om nr er registrert så kommer navnet opp når de ringer.

Anonymous poster hash: 5ff63...6f1

Skulle gjerne gjort det, men får bare opp "feil. Godkjenning er påkrevd. Du må logge deg på Google+ kontoen din" eller noe i den duren. Jeg er naturligvis logget inn når jeg bruker Play, men jeg har ikke lagt inn betalingsinfo, tror det er derfor den streiker. Andre apper som gjør samme jobben uten å kreve betalingsinfo?

Anonymous poster hash: df54b...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiTelefonTerror. :)

Høres jo lurt ut. Hvilke kriterier har den for å sortere ut hva som er telefonsalg?

Anonymous poster hash: df54b...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så lenge det er et norsk nr. Er det en tlfselger så legger jeg på og lagrer nr under kontakten "Telefonterror".

Anonymous poster hash: 0d80b...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...