Gå til innhold

Tar du telefonen når du ikke kjenner nummeret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er jeg som er sær som ikke er komfortabel med å ta telefonen når nummeret er ukjent for meg. Jeg bruker som oftest å google nummeret og ringe tilbake når jeg finner ut hvem det var, men hvis det er skjult på alle slags medier så bruker jeg som oftest å overse til det gir seg.

Hva bruker dere å gjøre?



Anonymous poster hash: d124d...ed6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg søker opp nummeret og ringer evt tilbake hvis jeg kjenner vedkommende/bedriften

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tar jeg telefonen om det er et ukjent nummer. Har da ingen svin på skogen og ikke noe å frykte.

Anonymous poster hash: afa09...d2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar aldri telefonen om det er ukjent nr. har blokkert x antall nr fra aftenposten, de burde bli satt på telefonterrorlisten.

å tidligere var det en del kreditorer, men det har jeg kommet meg ut av så de ringer jo ikke mer heldigvis.

ellers har det ringt noen merkelige nr som man ser ikke er norsk, å da tar jeg hvertfall ikke telefonen!!

jeg søker opp alle nr og ringer opp igjen om det er noen jeg vil snakke med.



Anonymous poster hash: 26ee8...7da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg vet ikke om det er jeg som er sær som ikke er komfortabel med å ta telefonen når nummeret er ukjent for meg. Jeg bruker som oftest å google nummeret og ringe tilbake når jeg finner ut hvem det var, men hvis det er skjult på alle slags medier så bruker jeg som oftest å overse til det gir seg.

Hva bruker dere å gjøre?

Anonymous poster hash: d124d...ed6

Jeg gjør på samme måte, men ringer ikke alltid tilbake. Det kommer an på hvem det er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar ukjente nr om jeg venter på tlf fra noen jeg ikke har lagra nr til (jobbintervju, legen har sagt han skal ringe e.l).

Ellers tar jeg den ikke. Sjekker nr på 1881 etterpå og det er alltid bare telefonselgere og sånn..

Anonymous poster hash: 85def...6c7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!!! Angst tar den hvis jeg venter telefon om et eller annet, men foretrekker å sjekke opp nr først for så å ringe tilbake☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde telefonterror i tiden før man fikk mobiltlf, og det var helt utrolig hvordan den personen( som jeg aldri fant utav hvem var) fant ut nr mitt selvom det stod på venninna mi og rinte i 2 år i strekk.

Må nesten ha vært noen jeg kjente.

Men nå tar jeg meget sjeldent tlf hvis det er ukjent nr.



Anonymous poster hash: cf7a8...40e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er et ordinært norsk telefonnummer som ringer, da svarer jeg. Men om det er et ukjent mobilnummer som jeg ikke har noe avtale eller viten om, da svarer jeg ikke. Er det et merkelig nummer fra utlandet, da er det full blokkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar ukjente nr om jeg venter på tlf fra noen jeg ikke har lagra nr til (jobbintervju, legen har sagt han skal ringe e.l).

Ellers tar jeg den ikke. Sjekker nr på 1881 etterpå og det er alltid bare telefonselgere og sånn..

Anonymous poster hash: 85def...6c7

Dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss ? Tar ikke telefonen ved ukjent nummer om jeg ikke venter telefon. Men tenkte adferden var uvanlig...



Anonymous poster hash: a97a4...d3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har en app som viser hvem som ringer når nummeret er registrert da. Gjør det lettere. Når den ikke er i tlfkatalogen og jeg ikke vet hvem det er, ringer jeg ikke tilbake og tar heller ikke telefonen.



Anonymous poster hash: 7e791...3a7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men nå har jeg telefonangst. Som regel er det bare reklame, uansett. Sjekker alltid nummeret da, og hvis det er viktig ringer jeg opp igjen.



Anonymous poster hash: a70ea...54e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett tar jeg den ikke, men forventer jeg tlf. fordi jeg f.eks. har søkt jobb så tar jeg den jo. Evt. gjør som du sier; sjekker nummeret og ringer tilbake. Jeg som er reservert telefonselgere, så er det som regel Gallup:P



Anonymous poster hash: 78a75...5f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...