Gå til innhold

Hvor mange venner har dere på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange venner har dere? Vurderer å slette en god del, de jeg ikke har kontakt med. De av dere som kun har de nærmeste hvor går grensen mellom familie/venner, utvidet slekt, kollegaer, naboer osv?



Anonymous poster hash: 4bb68...575
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare venner og familie på fb, også enkelte andre som er der for en eller annen grunn fordi at jeg ikke har slettet og litt barndomsvenner som er greit å ha om man skal tilbake til gamle trakter.

Rundt 180 venner har jeg, og kunne godt kuttet det ned litt. Kanskje jeg skal gjøre det nå :nigo:

Edit: Kuttet ned til 157. Resten får bli slettet om noen mnds tid. Enkelte er så hårsåre på sånt :P

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Alt for mange. La til og godtok alle jeg visste hvem var da jeg gikk på ungdomsskolen.

Er vel venn med 700stykker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I underkant av 200. Godtar folk jeg veit hvem er eller snakker med.



Anonymous poster hash: 96e62...4a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare venner og familie på fb, også enkelte andre som er der for en eller annen grunn fordi at jeg ikke har slettet og litt barndomsvenner som er greit å ha om man skal tilbake til gamle trakter.

Rundt 180 venner har jeg, og kunne godt kuttet det ned litt. Kanskje jeg skal gjøre det nå :nigo:

Edit: Kuttet ned til 157. Resten får bli slettet om noen mnds tid. Enkelte er så hårsåre på sånt :P

Gjorde du det akkurat nå? Har så lyst men det er ikke noe man kan angre på tenker jeg, ved å legge til igjen etter man har slettet. Egentlig ønsker jeg meg ned til 20 ca :). Kun de jeg har kontakt med i det daglige, men vanskelig med slektninger da.

Anonymous poster hash: 4bb68...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde du det akkurat nå? Har så lyst men det er ikke noe man kan angre på tenker jeg, ved å legge til igjen etter man har slettet. Egentlig ønsker jeg meg ned til 20 ca :). Kun de jeg har kontakt med i det daglige, men vanskelig med slektninger da.

Anonymous poster hash: 4bb68...575

Ja, ser ikke noe poeng å ha de jeg snakket med på 5 år siden å kanskje annenhvert år etter det på facebook. Her er det kun familie (uansett hvor sjeldent jeg snakker med de), nære / gode venner også de jeg går i klasse med (men de blir dog slettet etter skoleåret, ihvertfall de jeg ikke kommer til å holde kontakt med)

Om det er andre jeg mister kontakt med underveis for andre grunner, så ryker de også ut. Ser ikke hvorfor de skal ha tilgang til min fb å mine bilder bare fordi at de er nysgjerrige på hva jeg gjør eller ikke gjør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har 11 venner eller noe sånt, hadde 250 men bare sletter og sletter så jeg har bare de nærmeste som jeg chatter mye med. liker det privat.



Anonymous poster hash: 856a4...265
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ser ikke noe poeng å ha de jeg snakket med på 5 år siden å kanskje annenhvert år etter det på facebook. Her er det kun familie (uansett hvor sjeldent jeg snakker med de), nære / gode venner også de jeg går i klasse med (men de blir dog slettet etter skoleåret, ihvertfall de jeg ikke kommer til å holde kontakt med)

Om det er andre jeg mister kontakt med underveis for andre grunner, så ryker de også ut. Ser ikke hvorfor de skal ha tilgang til min fb å mine bilder bare fordi at de er nysgjerrige på hva jeg gjør eller ikke gjør. :)

Ja enig!

Anonymous poster hash: 4bb68...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med dere som har 11 og 45 venner :). Her må jeg manne meg opp.



Anonymous poster hash: 4bb68...575
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så lat med å slette folk, er sikker på jeg har 5-6 stk som har slettet seg selv på facebooken, men har ikke orket å slette dem enda >.>
Også har jeg 1 jeg gikk i klasse med som omkom for 3 år siden, skjønte ingenting når profilbildet plutselig var gjort om til en gravsten... :(
Ellers har jeg 158 "venner" selvom det bare er 20 av dem jeg har kontakt med :fnise:
Vurderer bare å åpne en helt ny konto jeg :)
Hvorfor har jeg 76 følgere!?!? o_o Som om jeg skriver noe interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

268. Forstår meg ikke på helt på folk som har opp i 800+



Anonymous poster hash: e51a3...c66
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

520. Familie,kjæresten og hans familie venner,kollegaer både gamle og nye, folk fra barneskolen,ungdomskolen vgs folkehøyskole og studier. Og noen bekjente. Så en del. Snakker stort sett bare med 5 prosent av dem. Vurderer å gå gjennom lista snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over 700. Snakker kun med mine nærmeste og i verdifullt nettverk, men kjenner alle på en eller annen måte. God måte å drive markedsføring da jeg er selvstendig næringsdrivende, så dette publikummet er livsnødvendig for meg. Og da er det et ekstra pluss at de også vet hvem jeg er. (Klassekamerater fra både barne, ungdoms, VGS og høyere utdanning - har i tillegg gått på maange skoler av de forskjellige institusjonene, derfor så mange klassevenner), kollegaer over hele landet, venner, familie. Ja, setter pris på hver eneste en.



Anonymous poster hash: 3d731...2f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig for noen å ha 1000-2000 venner. Vi kan vel påstå at det er ikke venner, alle sammen

Gjennom et helt liv, så blir du kjent med 1500 personer ca. Og vi legger da ikke alle til vår liste?

Heldigvis har folk skjerpet seg. Det er slutt på at det ert status å ha masse på listen

Jeg selv har 67 personer. Det er kollegaer som ikke bor her jeg bor. Har reisejobb.

En del familie som ikke bor her,så de er på listen også. Nære venner har jeg ikke på listen, for de bor her

Hadde noen fjerne venner, som ville ha meg på listen. Noe jeg godtok. Innså etter hvert at jeg var listefyll, så de fjernet jeg etter en stund. Personer jeg aldri hørte noe fra. De jeg har på listen nå, har jeg ofte kontakt med. Er ikke på fb hver dag



Anonymous poster hash: a1aac...15f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg har rundt 60 nå. Tok en real sletterunde før jul en gang. Nå har jeg bare folk jeg har kontakt med. Jeg følte meg så ensom når jeg så hva alle andre gjorde og hvor morsomt de hadde det, derfor tok jeg avgjørelsen på at de jeg ikke har snakka med på over et år, de blir sletta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 300, men vurderer å ta en skikkelig rengjøring der. Skjønner egentlig ikke at tallet har blitt så høyt siden jeg selv mener jeg har vært restriktiv... En del er bare "kikkere" har jeg inntrykk av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt over hundre og det holder lenge. Vurderer å kutte ut noen, men syns det er vanskelig. Kutta ut ei skikkelig slarvekjerring for en tid tilbake, og fikk en sur og vemmelig melding tilbake. Vi har lite felles unntatt at vi jobbet på samme sted for tjue år siden. Hun bekrefta igrunnen at jeg gjorde et rett valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...