Gå til innhold

Brudekjole - tips?


moamoa

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter brudekjole. Budsjettet mitt tenker jeg er max. 15, men vil gjerne finne billigere enn det :) Jeg er veldig glad i blonder og noen av kjolene jeg liker er Maggie Sottero sine Jessica og Bernadette modeller. Ellers så er jeg veldig glad i off shoulder stilen. Noen som vet om noen fine merker som jeg kan se på hjemmesidene til som ikke er sånn alt for dyre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest økonomifrue

Vil anbefale deg å kikke på ladybird og Mori lee. Begge har side på Facebook!

Uansett lurt å prøve flere kjoler i salong, da du kan få dn aha-opplevelse med hva som er pent på deg og kanskje finner du en kjole som er amazing på deg, men som du i utgangspunktet ikke så for deg..

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange brudesalonger idag er det ikke lov å ta bilde når man prøver kjoler, så ta med deg noen som er flink til å huske, og som ikke er redd for å si sin ærlige mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mange brudesalonger idag er det ikke lov å ta bilde når man prøver kjoler, så ta med deg noen som er flink til å huske, og som ikke er redd for å si sin ærlige mening.

whaaaaat?? Hvorfor det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vittig, jeg var nettopp og prøvde kjoler i går, og falt helt for Maggie Sottero sine Bernadette og Jessica! Og jeg skulle jo overhode IKKE ha slike kjoler. Begge to prøvde jeg med en bolero som følger med den ene, som gjør at man år off the shoulder stilen.

http://www.bestbridalprices.com/wedding-dresses-maggie-sottero-wedding-dresses-c40

Her har du iallefall et utvalg Maggie Sottero kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

whaaaaat?? Hvorfor det?

Jeg tror det har noe med at de er redd for at man skal bruke bildene til å bestille kina-kopier. Men det er utrolig frustrerende. Jeg fikk ta bilde i to salonger, men i den tredje fikk jeg ikke ta bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det har noe med at de er redd for at man skal bruke bildene til å bestille kina-kopier. Men det er utrolig frustrerende. Jeg fikk ta bilde i to salonger, men i den tredje fikk jeg ikke ta bilde.

Stemmer. De ønsker å beskytte designet og personen som skapte det. Skjønner det godt, det blir jo plagiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg prøvde Maggie Sotterokjolene stod det MADE IN CHINA på lappen inni uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie melli, en designer med to butikker og systue i Oslo. Nydelige kjoler . Du prøver kjoler. De tar mål av deg. Og syr en ny som er tilpasset deg. Jeg gjorde det og betalte mellom syv og åtte tusen, for fem år siden. Nydelige kjoler, som ikke er bløtkake/prom kjoler, som mye ligner på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...