Gå til innhold

ble fridd til med ring til 140kr.....


kokkeliko

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Eg synest ringen var ganske kul, eg. Og at fyren skulle få litt kred for å velje noko litt utanom det vanlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt kjempeglad for den ringen. Syns den er kul, og at den ikke koster en formue er da bare positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På KG har du ikke lov å være skuffet TS! :sarkasme:

Skjønner deg godt jeg.

Anonymous poster hash: 0b02f...d8d

Man har tydeligvis ikke lov til å motsi eller være uenig med TS heller... ( :sarkasme: ).

Selv om folk mener de selv ikke ville ha blitt skuffet fordi ringen betyr lite for dem i den store sammenhengen, er det jo ingen som sier hun ikke får lov til å være skuffet.

Anonymous poster hash: 1a325...362

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

For min del så er det ikke prisen det kommer anpå men mer om vedkommende har lagt noe i det.

Type hvis du finner det første og billigste etter et google søk kan det umulig ha betydd mye for deg.

Du gadd liksom ikke bruke mer en 2 minutter på å finne det.

Det kan selfølgelig tenkes at vedkommende er hardbarka antimaterialist men da kunne han vel heller ha lagd den selv av noe søppel eller noe lignende. :fnise:

Skjønner deg godt jeg TS. Det er ikke prisen det står på, men den følelsen av at det umulig kan ha betydd mye for han.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er det ikke prisen det kommer anpå men mer om vedkommende har lagt noe i det.

Type hvis du finner det første og billigste etter et google søk kan det umulig ha betydd mye for deg.

Du gadd liksom ikke bruke mer en 2 minutter på å finne det.

Det kan selfølgelig tenkes at vedkommende er hardbarka antimaterialist men da kunne han vel heller ha lagd den selv av noe søppel eller noe lignende. :fnise:

Skjønner deg godt jeg TS. Det er ikke prisen det står på, men den følelsen av at det umulig kan ha betydd mye for han.

Lol så meningsløst. Han kan fortsatt ha lagt mye i frieriet å det å ta det steget selv om han har kjøpt en billigring. Kankje han var så ivRirg på å teste lykken at han ikke klarte å bruke tid på ringutvelgelse. Dessuten syns de fleste fornuftig menn at hele greia med en dyr ring er kvalmende og uromantisk. Det er ikke ringen som skal få henne interessert, så hvorfor legge opp til det?

Anonymous poster hash: 0614c...ef3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Lol så meningsløst. Han kan fortsatt ha lagt mye i frieriet å det å ta det steget selv om han har kjøpt en billigring. Kankje han var så ivRirg på å teste lykken at han ikke klarte å bruke tid på ringutvelgelse. Dessuten syns de fleste fornuftig menn at hele greia med en dyr ring er kvalmende og uromantisk. Det er ikke ringen som skal få henne interessert, så hvorfor legge opp til det?

Anonymous poster hash: 0614c...ef3

De fleste menn synes slettes ikke det er kvalmende og uromantisk. Du og dine kamerater muligens...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser skuffelsen din og kan ikke helt skjønne den. Du er opptatt av en ring du skal bære og vise frem lenge. Er du like opptatt av samlivet med kjæresten din fremover - i lang fremtid?

Endret av Havbris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser skuffelsen din og kan ikke helt skjønne den. Du er opptatt av en ring du sal bære og vis frem lenge. Er du like opptatt av samlivet med kjæresten din fremover - i lang fremtid?

Må det ene utelukke det andre?

Anonymous poster hash: 87405...55c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er bare en ring.

Hahh, mannfolk, altså :P

Vi jenter er litt annerledes der...

Jeg skjønner veldig godt at TS reagerte litt. Når man forlover seg skal man jo gå med den ringen LENGE, og om det er en stygg ring som TS aldri ville gått med ellers, så er det ikke så gøy å bruke den og å vise dem frem som skrytemateriale.

Også kan det jo føles litt som om han ikke kjenner henne eller bryr seg så mye...

Han tenker nok som deg; "det er jo bare en ring" og mente nok ingenting kjipt ved det. Men her har han rotet det litt til med mannehodet sitt :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Hahh, mannfolk, altså :P

Vi jenter er litt annerledes der...

Jeg skjønner veldig godt at TS reagerte litt. Når man forlover seg skal man jo gå med den ringen LENGE, og om det er en stygg ring som TS aldri ville gått med ellers, så er det ikke så gøy å bruke den og å vise dem frem som skrytemateriale.

Også kan det jo føles litt som om han ikke kjenner henne eller bryr seg så mye...

Han tenker nok som deg; "det er jo bare en ring" og mente nok ingenting kjipt ved det. Men her har han rotet det litt til med mannehodet sitt :P

Den fyren her ligger under gjennomsnittet for menn.... håper jeg.. :sjokkert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På KG har du ikke lov å være skuffet TS! :sarkasme:

Skjønner deg godt jeg.

Anonymous poster hash: 0b02f...d8d

spot on! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han sagt at det er viktig og fint for han at dere er forlovet før dere gifter dere, eller synes han kanskje at det ikke hadde vært nødvendig? Han vil gifte seg med deg, men det passer han best å vente? Er det slik at det er du som hele tiden har ytret ønske om at dere forlover dere først?

Hos oss var det sånn at både min mann og jeg ikke så poeng i å forlove oss før vi giftet oss.

Men forstår deg godt. Tror jeg ville snakket med han om det. At jeg var så glad for frieriet, men at jeg ikke følte at ringen var helt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dritskuffa.



Anonymous poster hash: 23e75...334
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fyren her ligger under gjennomsnittet for menn.... håper jeg.. :sjokkert:

Haha, det håper jeg også x)

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det ene utelukke det andre?

Anonymous poster hash: 87405...55c

Ser sånn ut ja, for jeg har ikke lest mangt et innlegg fra TS om at hun har funnet seg en sånn fin mann å dele livet sitt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunhands

Hvis det hadde vært et vanlig frieri, hadde jeg blitt skuffet over en slik ring. Hvis dere hadde dårlig økonomi og det med ringen ble gjort litt for moro, synes jeg det er noe annet. Her høres det ut som førstnevnte, så da hadde jeg nok blitt litt skuffet.

Håper liksom han vet bedre hva jeg liker etter noen år sammen.

Synes du får et godt tips om at dere velger ringer sammen som passer til dere begge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må det ene utelukke det andre?

Anonymous poster hash: 87405...55c

Det blir vanskelig å svare på sitater. Nei - det å være opptatt av forlovelsesring trenger ikke utelukke bevissthet om samliv med den som kjøper ringen. Men jeg får noen ganger inntrykk av at det er ringen som betyr mest.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at den ringen skal være så himla viktig. Jeg ble ikke fridd til engang, jeg. Det var jeg som fridde til mannen min (why not?) - i majones på ei brødskive med leverpostei. Også dro vi sammen og kjøpte forlovelsesringer; de nest rimeligste gullsmeden hadde, husker jeg. Det er de ringene vi har fortsatt; flate, vanlige gullringer, uten mønster eller steiner av noe slag.

Jeg tror noen har sett for mange amerikanske romantiske filmer, hvor ingenting er bra nok før hun har fått "a rock" på fingeren. Fjollete, og ganske så gammeldags med tganke på kjønnsroller osv, og jeg synes ikke sånt hører hjemme i et moderne samfunn hvor det er stort (og nødvendig!) folkus på likeverd mellom kjønnene.

Denne tar vel kaka:

Jeg forstår deg godt, TS. Kunne aldri blitt sammen med en mann som hadde kjøpt en stygg forlovelsesring til 140 kr.

Altså, er det sånn at du intervjuer potensielle partnere på forhånd, for å avklare om de er av typen som synes Ringen er viktig eller ikke? For jeg mener, når man blir fridd til, så har man vel vært sammen en god stund, og det er da vel ikke sånn at du ville dumpet Mannen i ditt liv om han hadde fridd med en 140 kroners-ring? :klo:



Anonymous poster hash: 789a0...da8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at den ringen skal være så himla viktig. Jeg ble ikke fridd til engang, jeg. Det var jeg som fridde til mannen min (why not?) - i majones på ei brødskive med leverpostei. Også dro vi sammen og kjøpte forlovelsesringer; de nest rimeligste gullsmeden hadde, husker jeg. Det er de ringene vi har fortsatt; flate, vanlige gullringer, uten mønster eller steiner av noe slag.

Jeg tror noen har sett for mange amerikanske romantiske filmer, hvor ingenting er bra nok før hun har fått "a rock" på fingeren. Fjollete, og ganske så gammeldags med tganke på kjønnsroller osv, og jeg synes ikke sånt hører hjemme i et moderne samfunn hvor det er stort (og nødvendig!) folkus på likeverd mellom kjønnene.

Denne tar vel kaka:

Altså, er det sånn at du intervjuer potensielle partnere på forhånd, for å avklare om de er av typen som synes Ringen er viktig eller ikke? For jeg mener, når man blir fridd til, så har man vel vært sammen en god stund, og det er da vel ikke sånn at du ville dumpet Mannen i ditt liv om han hadde fridd med en 140 kroners-ring? :klo:

Anonymous poster hash: 789a0...da8

Jeg går ikke inn i forhold med en mann som er økonomisk dårlig stilt. ;) Og nei, jeg er verken noen gold digger eller statusjeger. Jeg har penger selv, men jeg har ikke tenkt til å legge i penger i min egen forlovelsesring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...