Gå til innhold

Jeg skal arrangere utdrikningslag, trenger tips, Drammens området!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruden er 22 og jeg 24. Vennene hennes er på hennes alder. Så skal jeg be mora, kanskje noen tanter og svigersøstra hennes. Så alt fra 22 år til noe og 30, 40.. Litt variert alder. Takk for tips. Har googlet litt selv men er bare fryktelig usikker..

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Har du fått liste over venner som hun vil skal inviteres av bruden? Står moren og tantene på denne listen?

Anonymous poster hash: e29a4...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp har det! De står på listen. Mora skal være med, tantene fikk jeg bestemme om jeg ville be eller ikke. Var samme for bruden...

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladefabrikken som holder til på Bærums verk skal begynne å holde sjokoladekurs. Dette er en aktivitet som kan passe for personer i alle aldre og hvor man kan ha det hyggelig og morsomt sammen alle mann. Jeg lurer på om de også kan tllby utkjøring og holde kurs hjemme hos privatpersoner.
http://www.baerumsverk.no/den-lille-sjokoladefabrikken/

En annen idè er at alle gjestene tar med seg en innpakket gjenstand som forteller noe om et artig/morsomt/flaut/koselig minne de har med bruden. Bruden skal så pakke opp gjenstanden og finne ut/gjette hvem gjenstanden kommer fra. Og gjerne dele historien bak!
Dette er en rimelig og morsom aktivitet :-)

Jeg veit ikke om dette er noe som evt. kunne passet som aktiviteter for bruden, men det er i alle fall noen forslag. Lykke til :-)



Anonymous poster hash: a83d0...44e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladefabrikken som holder til på Bærums verk skal begynne å holde sjokoladekurs. Dette er en aktivitet som kan passe for personer i alle aldre og hvor man kan ha det hyggelig og morsomt sammen alle mann. Jeg lurer på om de også kan tllby utkjøring og holde kurs hjemme hos privatpersoner.

http://www.baerumsverk.no/den-lille-sjokoladefabrikken/

En annen idè er at alle gjestene tar med seg en innpakket gjenstand som forteller noe om et artig/morsomt/flaut/koselig minne de har med bruden. Bruden skal så pakke opp gjenstanden og finne ut/gjette hvem gjenstanden kommer fra. Og gjerne dele historien bak!

Dette er en rimelig og morsom aktivitet :-)

Jeg veit ikke om dette er noe som evt. kunne passet som aktiviteter for bruden, men det er i alle fall noen forslag. Lykke til :-)

Anonymous poster hash: a83d0...44e

Finner ikke noe om sjokoladekurs jeg?

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limousine på kvelden, til byen hadde ihvertfall vært litt gøy! :laugh:



Anonymous poster hash: 4621d...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe om sjokoladekurs jeg?

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Opplegget er nystartet eller under oppstart, så du får nesten ringe å høre med de :-)

Anonymous poster hash: a83d0...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruden er 22 og jeg 24. Vennene hennes er på hennes alder. Så skal jeg be mora, kanskje noen tanter og svigersøstra hennes. Så alt fra 22 år til noe og 30, 40.. Litt variert alder. Takk for tips. Har googlet litt selv men er bare fryktelig usikker..

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Mødre og tanter er ikke med i utdrikningslag!!!

Anonymous poster hash: cd37a...025

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mødre og tanter er ikke med i utdrikningslag!!!

Anonymous poster hash: cd37a...025

Da tenker jeg på brudens mor, selvsagt. Om noen i følget ellers er mødre må jo de selvsagt få bli invitert likevel om de er venner av bruden. :P

Anonymous poster hash: cd37a...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruden har ikke så mange venner, og det er ikke sikkert alle vennene kan komme for noen bor langt borte. Hun har et godt forhold til moren sin og tantene, så hvis hun vil ha de med så selvfølgelig skal hun få lov til det. Mora til bruden er tanta mi og vi har samme tanter siden vi er søskenbarn, og vi har et godt forhold alle sammen, så ser ikke helt hvorfor man ikke kan be mor og tanter da.



Anonymous poster hash: 4621d...dca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Mødre og tanter er ikke med i utdrikningslag!!!

Anonymous poster hash: cd37a...025

Det er vel ikke noe forbud mot det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vanskelig å få en helg til å klaffe for alle.. Har to helger å velge mellom i mai.. Noen passer det for den første helga og andre, den andre helga... Aaargh! Og noen svarer ikke heller.. Det er jo til å bli gal av :P



Anonymous poster hash: 4621d...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så vanskelig å få en helg til å klaffe for alle.. Har to helger å velge mellom i mai.. Noen passer det for den første helga og andre, den andre helga... Aaargh! Og noen svarer ikke heller.. Det er jo til å bli gal av :P

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Bruk doodle.com! Vi bruker det hele tiden når vi er en del som skal finne på noe. Sett opp de aktuelle datoene, send linken til de inviterte og velg den dagen som har flest (evt viktigst) deltakere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med akttegning? veldig gøy!



Anonymous poster hash: 822eb...861
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RIB Adventure ser jo også veldig gøy ut! Så kunne vi spist lunsj på Villa Malla :)
Så kanskje liiitt utdritning i byen
Så hjem og spise tapas og ha ulike leker og drikke litt utover kvelden
Så hadde det vært konge å blitt kjørt med limousine til byen! Hadde vært gøy å sett hvordan bruden hadde reagert da.

Åh, nå kjenner jeg at jeg begynner å glede meg veeldig til denne dagen kommer!



Anonymous poster hash: 4621d...dca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååh, noen som har erfaringer med å leie limousine i drammen/drammensområdet? Hva anbefaler dere? :)
:reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei søren der røyk anonymiteten for 2.gang.. Haha, jaja det får så være :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei søren der røyk anonymiteten for 2.gang.. Haha, jaja det får så være :laugh:

3. gang, faktisk.

Limousine.. Litt harry kanskje? Men om jeg var deg ville jeg snakket litt med bruden om hva hun forventer. Skal dere liksom drikke hele dagen og gå på byn med mor og tanter? Eller ønsker hun aktiviteter på dagtid som mor og tanter kan være med på, og så en fest med jentene på kvelden? Vil hun på byn? Vil hun feste i det hele tatt?

Anonymous poster hash: e29a4...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. gang, faktisk.

Limousine.. Litt harry kanskje? Men om jeg var deg ville jeg snakket litt med bruden om hva hun forventer. Skal dere liksom drikke hele dagen og gå på byn med mor og tanter? Eller ønsker hun aktiviteter på dagtid som mor og tanter kan være med på, og så en fest med jentene på kvelden? Vil hun på byn? Vil hun feste i det hele tatt?

Anonymous poster hash: e29a4...a15

Nei, faktisk bare 2.gang.

Harry med limousine? Neeh, tror bruden hadde likt det jeg! Har snakket masse med bruden om hva hun forventer og hun er med på det meste. Hun liker fart og morro sier hun, så RIB Adventure hadde jo vært fart og morro :) Kommer vel ikke til å drikke hele dagen nei. Kanskje litt champagne til lunsjen? Tantene blir nok ikke med pga de bor et stykke unna. Men moren blir med. Etter det jeg har forstått så vil bruden ha med moren hele dagen, på både aktiviteter og byen på kvelden. Moren hennes er ikke ei gammal røye som ikke tar seg en fest. Og hun vil hun skal være med så da skal hun jo få lov til det. Bruden har som sakt ikke så mange venner, og ikke alle kan være med, så da er det jo bare koselig at moren vil være med også. Så skal det være med ei venninne av mora som bruden også kjenner godt og vil ha med + svigersøstra som er i 30 årene. Så ser ikke problemet.

Bruden vil drikke og ut på byen ja. Det har hun sakt selv. Og hun sier hun blir fornøyd uansett hva vi finner på.

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skap minner! Ikke bare et fyllekalas, men artige/koslige aktiviteter. Ser ut som om du er på god vei :)

Klatreparken har jeg ikke vært i, men hørt masse posetivt om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff jeg er så usikker på hva vi kan finne på. Føler alt ansvaret ligger på meg og jeg blir helt svett av å tenke på det. Jeg aner ikke hva vi kan finne på. Redd for at de andre ikke skal like det jeg foreslår, eller at de ikke skal komme. Har opprettet et arrangement på facebook nå , lagt til vennene bruden ville invitere på vennelista mi og nå venter jeg bare på å få den siste venneforespørselen godtatt så tenkte jeg å invitere alle på arrangemanget jeg har opprettet på facebook. Men føler det er dumt jeg ikke har noe planlagt? Vet ikke om de forventer det eller ikke :S :vetikke: Skrev på arrangementet at jeg ikke visste helt hva vi kunne finne på og at det var lov å komme med tips og forslag. Blir det dumt? Å ikke ha noe planlagt? eller er det fint å få litt innspill fra andre? Disse bor jo i Drammensområdet også, så kan hende de har mer peiling på ulike ting å finne på.

Men HVIS jeg hadde fått med folk på den klatreparken, så måtte vi hatt transport. det koster jo sikkert litt? Og så lurer jeg på hva man kan gjøre på kvelden? Middag? Ute? Hjemme hos noen? Skal man lage middagen selv da eller? Ha noen leker? For og så dra ut på byen? Bar til bar?

:vetikke: :vetikke: :vetikke: :vetikke: Føler meg litt hjelpesløs. Bekymrer meg så for at folk skal kjede seg/ikke vil være med på forslagene mine, og at bruden ikke skal bli fornøyd osv.

Anonymous poster hash: 4621d...dca

Jeg personlig har blitt leid inn 2 ganger i utdrikningslag for å holde sminke kurs i og med at jeg er stylist.. kanskje det kan være en ide for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...