Gå til innhold

Bryllup i ... telt!?


frysdog

Anbefalte innlegg

Det er det vi også tenker. Lysene koster en slikk og ingenting og er batteriopererte, og tyllet kan jeg kjøpe for en slikk og ingenting på eBay. Det vil jeg tipse mange blakke bruder om, at eBay har MYE fint innen bryllupsdekorasjon. Feks. serviettringer av laserkuttet papir i sommerfuglformer osv.

Satser på at teltet blir seende noe alá slik ut, bare ikke like ekstravagant. Så ja, et bryllup i telt kan absolutt bli fint og koselig - spesielt på en varm sommerkveld når du kan kjenne brisen fra havet komme inn.

18bbc4933db52094848aae31a8e70cb6.jpg

Det så sykt bra ut! Og ja, med litt innsats selv trenger det ikke bli så dyrt. Lykke til med bryllup! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det så sykt bra ut! Og ja, med litt innsats selv trenger det ikke bli så dyrt. Lykke til med bryllup! :)

Føler jeg hijacker tråden her nå, men tusen takk! Gjør heller arbeid selv enn å betale folk til å gjøre det for meg hvis jeg kan spare penger.. Kanskje vi kan få råd til en liten tur til Hellas også hvis vi får hjelp av familien til å rigge i stand :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kollega som skal gjøre det til sommeren. Men han er kokkog hun servitør så de fikser mat selv, venner stiller som servitører osv. får også låne service på jobb.

Om du bruker nettverket ditt kan du få til mye billig i ett telt, og du kan også spare mye på mat.



Anonymous poster hash: 9c56d...35b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kollega som skal gjøre det til sommeren. Men han er kokkog hun servitør så de fikser mat selv, venner stiller som servitører osv. får også låne service på jobb.

Om du bruker nettverket ditt kan du få til mye billig i ett telt, og du kan også spare mye på mat.

Anonymous poster hash: 9c56d...35b

Nettopp! Vi skal muligens bruke catering fra min mors jobbkantine (de lager veeeldig god mat), og skal hyre inn familievenner til servitører mot betaling, selvsagt. Det trenger ikke koste 100.000kr for å ha et koselig og minnerikt bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...