Gå til innhold

Den store prokrastineringstråden


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Hah! Jeg klarte dagens kvote! Noen få down, altfor mange to go. Det slår meg at å oppdage at retting er lik en langsom død helst burde ha kommet FØR jeg utdannet meg til lærer innen det største rettefaget av dem alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaa, jeg er helt sikker på at han kommer til å sette pris på at du sørger for å motivere og inspirere meg. :ler:

Uten tvil.

Han kan takke meg med en av sine legendariske haikuer.

Gratulerer med å ha klart dagens kvote! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil.

Han kan takke meg med en av sine legendariske haikuer.

Gratulerer med å ha klart dagens kvote! :bolledeig:

Jeg valgte å sende ham en melding for å informere om at vi er godt i gang med å koke ut gode ideer, og at han skylder deg en haiku. Alt jeg fikk tilbake var Nu-uh! Jeg velger å tolke det som "Kjempegod plan, jeg er helt sikker på at deres kreative evner i fri utfoldelse på ingen måte vil gjøre meg klein og flau. Kjør på!" :jepp:

Takktakk, jeg er mest fornøyd med å ha kommet gjennom før jeg nådde nivået "suicidal".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde lese...Men vil heller henge på KG...

En innlevering og 3 tentamener kommer opp veldig fort nå... *sukk*

Pfffft, burdeburde er stort sett alltid kjedelig. Vælkømmin! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte å sende ham en melding for å informere om at vi er godt i gang med å koke ut gode ideer, og at han skylder deg en haiku. Alt jeg fikk tilbake var Nu-uh! Jeg velger å tolke det som "Kjempegod plan, jeg er helt sikker på at deres kreative evner i fri utfoldelse på ingen måte vil gjøre meg klein og flau. Kjør på!" :jepp:

Takktakk, jeg er mest fornøyd med å ha kommet gjennom før jeg nådde nivået "suicidal".

Er det ikke typisk ham? Han vil ikke be om skryt, men innerst inne håper han at du skal skrive en lang kjærlighetserklæring på KG, som han kan lese med gledestårene rennende nedover kinnene og høylytte hikst av rørthet.

Veldig bra jobba! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke typisk ham? Han vil ikke be om skryt, men innerst inne håper han at du skal skrive en lang kjærlighetserklæring på KG, som han kan lese med gledestårene rennende nedover kinnene og høylytte hikst av rørthet.

Veldig bra jobba! :biggrin:

Jeg tror du har helt rett!:jepp: Han påstår at han er skeptisk, med mange e-er. Jeg trodde det var fordi han av en eller annen grunn så for seg at jeg vil myrde ryktet han, men egentlig er er det bare falsk beskjedenhet. Jeg regner jo med at han har full tillit til at vi aldri ville finne på noe tull.:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forresten greia med katter? De har en imponerende radar når det gjelder å finne frem til ting som er rent og nyvasket. Type Øy, den duken var jammen ren og hvit. Flaks at jeg har sølete poter. I fix!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi finner da aldri på noe tull! :nigo:

Katten min er utrolig hjelpsom hvis han ser at det henger rene, tørre håndklær på badet, helt uten påkrevd mengde kattehår. Han river dem dem ned, måker dem sammen i en fin haug og legger seg til å sove på dem for å redde dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner her jeg. Bare fordi jeg har en innlevering (skal være inne til mandag) + 2 prøver (på mandag) som burde vært gjort og lest på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forresten greia med katter? De har en imponerende radar når det gjelder å finne frem til ting som er rent og nyvasket. Type Øy, den duken var jammen ren og hvit. Flaks at jeg har sølete poter. I fix!

:laugh: God morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, ny kvote. Jeg vil ikke stå opp.:snurt:

Vi finner da aldri på noe tull! :nigo:

Katten min er utrolig hjelpsom hvis han ser at det henger rene, tørre håndklær på badet, helt uten påkrevd mengde kattehår. Han river dem dem ned, måker dem sammen i en fin haug og legger seg til å sove på dem for å redde dagen.

For en snill pus!:ler: Her har de tatt det enda et hakk. Man venter ikke lenger på at det tørre og rene tøyet skal komme ut på plass, de oppsøker det på tørkestativet. Der er det veldig stas å ligge, slik at klørne kommer fiks ferdig med kattehår. Dedikerte, det skal de ha!

Joiner her jeg. Bare fordi jeg har en innlevering (skal være inne til mandag) + 2 prøver (på mandag) som burde vært gjort og lest på..

Det er leeeeeenge til mandag. Ihvertfall litt lenge.

:laugh: God morgen!

Goooooooood morning!

Jeg trenger kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, selvsagt er det verdt det, ikke ødelegg kvelden for oss andre som har lyst på litt underholdning!

Få med at stemmen hans er som et mykt teppe av fløyel som brer seg forsiktig over deg når han synger.

Hey, dette er karakterdrap på HØYT nivå!

Hvor er moderatorene!?

Anonymous poster hash: 3b60d...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, dette er karakterdrap på HØYT nivå!

Hvor er moderatorene!?

Anonymous poster hash: 3b60d...f6e

Dette er oppvarming, susseballen min. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner her jeg. Bare fordi jeg har en innlevering (skal være inne til mandag) + 2 prøver (på mandag) som burde vært gjort og lest på..

Hvordan ligger du an med lesingen i dag?

For en snill pus! :ler: Her har de tatt det enda et hakk. Man venter ikke lenger på at det tørre og rene tøyet skal komme ut på plass, de oppsøker det på tørkestativet. Der er det veldig stas å ligge, slik at klørne kommer fiks ferdig med kattehår. Dedikerte, det skal de ha!

:ler2:

Hey, dette er karakterdrap på HØYT nivå!

Hvor er moderatorene!?

Anonymous poster hash: 3b60d...f6e

Karakterdrap? Jeg skulle ønske jeg hadde en kjæreste som synger "Sov, du vesle spire ung" over telefonen, med dypt beveget og skjelvende stemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil også være med å henge her! Jeg trenger bedre prokrastinering enn trådene på KG kan tilby meg i dag, til tross for at det er en jævla kjedelig regnværsdag, jeg har nemlig altfor mye lesing igjen til mine 3 siste eksamener (hvorfor, å hvorfor tenkte jeg at det var en lur idé å ta et fag ekstra i august!?), altfor mye jobb i de to kommende uke i tillegg til eksamenslesing, og er generelt veldig lite motivert til å lese politisk teori. Hvem pokker fant på å blande politikk med filosofi liksom!? Det må da være en lov mot sånn! :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med å henge her! Jeg trenger bedre prokrastinering enn trådene på KG kan tilby meg i dag, til tross for at det er en jævla kjedelig regnværsdag, jeg har nemlig altfor mye lesing igjen til mine 3 siste eksamener (hvorfor, å hvorfor tenkte jeg at det var en lur idé å ta et fag ekstra i august!?), altfor mye jobb i de to kommende uke i tillegg til eksamenslesing, og er generelt veldig lite motivert til å lese politisk teori. Hvem pokker fant på å blande politikk med filosofi liksom!? Det må da være en lov mot sånn! :sinnatagg:

Wolfie jo! :rodmer: Nå begynner det å dra seg til med deltagere fra en del gamle skravletråder. :ler: Litt sånn reunionsfølelse. ;)

Man er alltid dritsmart og motivert i august. Da er jo eksamensperioden tilfredsstillende langt unna, og man er ikke i tvil om at man kan klare det meste. Been there, done that. :ler: Hva studerer du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...