Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Hvorfor la du til noe jeg ikke sa? Jeg redigerte vekk det jeg sa lenge før du svarte. Gidder ikke å starte en krangel med en som deg...

Nå er vi ferdig med den saken, nå vil jeg at tråden går tilbake til å bli hyggelig igjen

Du tenner hver gang. Kaplosj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver og en har et stort ansvar for at tråden er hyggelig. Nå setter vi strek for uenigheter her. Ok?

Bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det veldig sjeldent at jeg spiser i det hele tatt, men det er veldig godt.

Hvorfor lager jeg det ikke oftere enn en gang i året? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag det, lag det, gjennom...fag det! :klo: *taktfaste pådriverrop som kun de innvidde forstår* :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

Kino straks! Gleder meg til å se Hunger Games filmen 😊

Så vin og kos senere i kveld hjemme

Flere som er litt fan av filmen?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whuhu!

Du er snart i mål!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Gid det var så vel. :sukk:

Var på samtaletime med begge veilederne mine som sa at hvis jeg leverte inn nå så vil jeg få oppgaven underkjent. Så da søkes det om ett semester til. :sukk:

Positive opp i alt det her her at jeg ikke mangler så mye, og at det jeg skriver om aldri har blitt skrevet om før så jeg bidrar med noe viktig. Hurrah. ^^,

Og så slipper jeg å ødelegge helsen min pga stress. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gid det var så vel. :sukk:

Var på samtaletime med begge veilederne mine som sa at hvis jeg leverte inn nå så vil jeg få oppgaven underkjent. Så da søkes det om ett semester til. :sukk:

Positive opp i alt det her her at jeg ikke mangler så mye, og at det jeg skriver om aldri har blitt skrevet om før så jeg bidrar med noe viktig. Hurrah. ^^,

Og så slipper jeg å ødelegge helsen min pga stress. ^_^

Åu, nåu. Så trist..

Men, det er en kjent erfaring her i heimen, også at disse oppgaven tar lengre tid enn man trodde.

Man kan trøste seg med at de oppgavene som tar lenge tid gjerne blir bra oppgaver.

Også slipper du jo å ødelegge helsen, som du sier :)

Bare pass deg for å begynne å tenke at nå har du plutselig god tid på å bli ferdig.

Plutselig har man like kort tid som før, har mange opplevd... Spesielt i forbindelse med at "når man har god tid kan man jo like godt ta på seg ekstra jobbing." Eller "Nå kan jeg jo like godt ta opp mere studielån og dra på en ferie..."

De som ikke drar på en ferie og ikke tar mye ekstra jobb, men kjeder livet av seg på lesesalen får det veldig skjelden fryktelig travelt, uansett.

Bare som et velment råd, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Facebook er i ferd med å dø. Men kommer virkelig ello.co til å overta, eller blir det bare et blaff?

ST_Ello_300.jpg

Ello er et slags blaff av et hipster-alternativ.

Man må få "invite" og greier, så da er det liksom "attraktivt å bli med inn i den harde kjernen av ello'ere"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ello er et slags blaff av et hipster-alternativ.

Man må få "invite" og greier, så da er det liksom "attraktivt å bli med inn i den harde kjernen av ello'ere"...

Invitasjonsgreiene er bare et midlertidig fenomen, til plattformen er sterk nok til å tåle de store massene. el loco er ikke de første som starter tjenesten sånn. Det som er den største fartsdumpen, etter min mening, er at grensesnittet virker litt rotete og lite intuitivt, så en må sette seg litt inn i det hele.

Dette vil i såfall ikke være første gang det blir spådd nirvana for en døgnflue, men så ble også facebook i sin tid spådd å være en døgnflue. Vi får nett sjå... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...