Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Det er nok for spesielt interesserte... eller så var de engelske. Engelskmenn har jo ikke helt det samme forholdet til lett bekledning som vi har :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så så du samboern min som var ute og jogga med meg :fnise: Til hans "forsvar" så er han islending, så dette er sommer for han.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Eller så så du samboern min som var ute og jogga med meg :fnise: Til hans "forsvar" så er han islending, så dette er sommer for han.. :lol:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok for spesielt interesserte... eller så var de engelske. Engelskmenn har jo ikke helt det samme forholdet til lett bekledning som vi har :fnise:

:fnise: Det har du rett i :fnise:

Eller så så du samboern min som var ute og jogga med meg :fnise: Til hans "forsvar" så er han islending, så dette er sommer for han.. :lol:

:fnise: Treningsturer i shorts er ok da- det godkjennes i såpebobleboken som ok nesten uansett årstid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg på trening rett fra jobb. Var litt usikker på om jeg i det hele tatt skulle dra på trening i dag, men etter å ha gått til innkjøp av en sekk med OB klarte jeg å dytte vekk alle ulempene med denne uka i mnd og heller fokusere på hvor bra det er for meg å trene :)

Tok 45 min på en sånn derre fancy ellipsemaskin som hadde en liten skjerm foran som viste bilde av "meg" (en prikk) som løp rundt en sånn friidrettsbane. Også telte den rundene jeg tok osv. Motiverende :) Etterpå gikk jeg faktisk hjem istedenfor å ta buss! (2/3 av turen hjem består av veldig bratte bakker- tror bare jeg har gått hjem 3-4 ganger iløpet av et halvt år pga det...)

Ooooog.... jeg gikk på vekta. MEN det er to viktige faktorer med i bildet:

1) Selv om vekta utseendemessig ser likedan ut som den som er på det andre Elixiasenteret der jeg trener med PT og vanligvis veier meg, så kan det være at disse to vektene likevel gir forskjellig resultat.

2) Klokka var 18, altså 11 timer senere enn det klokkeslettet jeg vanligvis veier meg på. Men jeg hadde bare spist knekkebrød til "middag" siden jeg bare var på kontoret.

Anyway... I følge denne vekta hadde jeg gått ned 2 kilo siden forrige uke! :) Så får vi se imorgen da, når jeg går på vekta på det andre Elixiasenteret..... kryss fingrene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 kilo på en uke?? Du er jo helt rå :tommel::)

Hehe, nånå;) Gikk ned 2 kg nå, men uka før der igjen hadde jeg jo bare gått ned 100gram, så jeg regner med de to ukene her egentlig "henger sammen", på en måte.. Vanskelig å forklare...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat tilbake fra et møte på kontoret. Da vi gikk fra møtet og tilbake på kontorene våre sa en dame til meg "Jeg synes du har minket, jeg?" :)

Etter at hun hadde sagt det sa jeg setningen for meg selv inni hodet mitt et par ganger mens jeg smilte fornøyd ;) Morsomt å få kommentarer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja folkens.. Vekta på det andre Elixiasenteret viste 300gram mer enn den vekta jeg gikk på i går. Men likevel har jeg altså gått ned 1,7 kg siden forrige uke, så jeg er fornøyd. PT spurte meg forresten om det var greit at han brukte meg som referanse når dette var over siden det hadde gått/ går så bra med meg :) Artig. *ser for meg meg selv på digre plakater med før og etterbilder med målebånd rundt midjen og en slagord for Elixia i rosa skrift over hodet :gjeiper:*

Hehe, neida. Men sikkert bra reklame for han som PT at kundene hans har nådd sine mål osv.

Til helga har vi blitt bedt på middag både lørdag (hos noen venner) og søndag (meksikansk restaurant med familien), så da blir det om og gjøre å velge sunne retter....! Spørs om det lar seg gjøre på mexikansk da... Pyttsann. Får trimme litt ekstra isteden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Gratulerer med flott nedgang!! :klappe: Og ikke minst med kommentarer, det finnes ikke noe bedre enn det! Jeg levde lenge på hver eneste en da kollegaene mine begynte å bemerke forandringen. Sånt kan man lett få motivasjon av! :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på å spise bittelitt mindre enn vanlig resten av uka, så er det ikke krise om det bare blir usunn mat på den mexikanske! (ikke at det er noen krise men én dag uansett, men du vet ;))

Morsomt med referanse, da! Du får si fra når du er på plakater over hele byen, så kan vi andre se etter deg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med flott nedgang :) Og med kommentar, jeg husker sånne kommentarer leeenge ;) går og gjentar de for meg selv med jevne mellomrom :fnise: Også referanse da, tenk så kult hvis du kommer på en plakat :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang!! :klappe: Og ikke minst med kommentarer, det finnes ikke noe bedre enn det! Jeg levde lenge på hver eneste en da kollegaene mine begynte å bemerke forandringen. Sånt kan man lett få motivasjon av! :jepp::nigo:

Tusen takk:) Koselig med "klapp på skuldra" :) Ja, det er morsomt når man begynner å få kommentarer, helt enig med deg i at det motiverer :)

Pass på å spise bittelitt mindre enn vanlig resten av uka, så er det ikke krise om det bare blir usunn mat på den mexikanske! (ikke at det er noen krise men én dag uansett, men du vet ;))

Morsomt med referanse, da! Du får si fra når du er på plakater over hele byen, så kan vi andre se etter deg! :ler:

Haha, ja det skal jeg gjøre. For ikke å snakke om tv-reklamene jeg skal være med på da- "Mitt mål er 10 kg- og DET skal jeg klare" *bytte ut pulverkurreklamen med mitt nye-og-påtatte gladkristne fjes som smiler stivt mot kamera mens jeg peker innøvd bort på PT som står der solariumbrun iført svart trikot og altfor trang, neongrønn Elixiaskjorte for anledningen. *spole frem i tid* "Jeg har gått ned 10 kilo- takket være min PT Ola Nordmann. *zoome inn nærbilde av han som lager en sunn smoothie for synsskyld*

Hohooo, fantasien løper løpsk når jeg først setter i gang. :gjeiper: Gi meg et liiiiiiiv, hehe;)

Gratulerer med flott nedgang :) Og med kommentar, jeg husker sånne kommentarer leeenge ;) går og gjentar de for meg selv med jevne mellomrom :fnise: Også referanse da, tenk så kult hvis du kommer på en plakat :D

Tusen takk og takk det samme! :) Tihi, godt det ikke bare er meg som går rundt å sier sånne kommentarer inni hodet mitt etterpå! ;)

Knis, ja, jeg skal bli Elixias ansikt utad nå :fnise: :gjeiper:

Hehe, må bare presisere til dere alle at jeg bare tulla over her ang plakater og tv og det som er. Man veeet jo aldri hvordan ting blir tolket når man ikke kan se på mimikken at jeg tuller;)

Menehh, jeg er sikker på at jeg hadde tatt meg jææææ*li bra ut på en fullsize grønn og rosa plakat da! :gjeiper: Hell yeah! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bra flink, Såpe! PT-bransjen bør nesten betale deg for den gode reklamen du gir dem :fnise:

Du fortjener alle de klappene på skuldrene du får iallefall!

God helg, og kos deg med meksikansk! Det er god mat det! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er bra flink, Såpe! PT-bransjen bør nesten betale deg for den gode reklamen du gir dem :fnise:

Du fortjener alle de klappene på skuldrene du får iallefall!

God helg, og kos deg med meksikansk! Det er god mat det! :sikle:

Tusen takk:) Det er du også!:)

:fnise: Ja, du sier noe der, det har blitt en del gratisreklame for PT på Elixia her i boka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det 50 min på tredemølla etterfulgt av 11 push ups på strake bein (forandring fryder:)) og planken til jeg begynte å skjelve i hele kroppen og datt sammen som et dårlig stabla korthus ;)

Godt å ha treninga unnagjort før man starter dagen på ordentlig!

Spiste cottage cheese og kiwi til frokost etterpå, og nå har jeg nettopp fortært en grov wrap med tunfisk og div.salat til lunsj/middag.

Gleder meg til kveldskosen, da blir det nemlig sjokolade :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink!!! Blir motivert selv jeg. Hvor mye har du gått ned totalt siden du begynte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink!!! Blir motivert selv jeg. Hvor mye har du gått ned totalt siden du begynte?

:klemmer: Tusen takk! Så flott hvis du har blitt motivert! :)

Jeg har gått ned 9,5 kg siden jeg begynte, så mitt nye delmål er å gå ned 12 kg frem til 15.mai istedenfor 10, slik det opprinnelige målet var. :)

I dag er planen å tvinge sambo med på en 8km tur rundt et vann. Tror det tar ca 1 time (?) å gå rundt, så håper på å brenne vekk noen hundre kalorier før meksikansk aften på restaurant i kveld...

Fikk servert taco, øl og masse smågodt/snacks hos venneparet vi var hos igår. Ikke akkurat slankemat! Men jeg forsynte meg med en tortillalefse, begrenset mengde kjøttdeig, masse salat og bittelitt ost. Var flink sånnsett. Drakk vel ca 3 øl og en kaffebaileys (visste ikke at vi skulle drikke engang, men kunne jo ikke være dårligere enn de andre- dessuten er både øl og baileys godt! ;))

Burde nok ha sittet lenger unna godteskåla, for hånda mi gravde nok dypt nedi der endel ganger i løpet av kvelden, dessverre. Men det var så goooodt! Sure smågodtting, melkesjokolade og tortillachips med både ostedip og salsadip! Arrrrrghh, jeg er bare et menneske, jeg klaaaarte ikke dy meg! Hehe, så i dag får det bli trimtur rundt det vannet jeg snakket om, og i morgen får jeg ta ekstra hardt i på jazzersizetimen for å veie opp mot helgas utskeielser.

Neste uke er jeg bedt på innflytningsfest.... Hardt å være på sunnhetskur når man blir bedt med på så mange usunne aktiviteter! Men, men. Får satse på at treninga og sunt kosthold resten av ukedagene gjør susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...