Gå til innhold

Få venner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan blir man venn med noen?

Skal begynne i 2 i vidergående og da bytter vi klasser.

På ungdomskolen ble jeg mobbet alle 3 årene som har gjort at jeg blir usikker på det sosiale. Hvis det er noen jeg vil bli venn med i den nye klassen er der bare og gå bort å spør om å være med de?

Anonymous poster hash: 7736d...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan du.Begynn å henge med dem i friminuttene og deretter,når du har funnet ut mer hva de liker å gjøre på fritiden så kan du foreslå ting.

 

Jeg hadde nesten ingen venner på barne- og ungdomsskolen.Var veldig sjernert og usikker og ble litt mobbet.Da jeg kom på videregående følte jeg det var mye enklere å få venner.Jeg er over 30 nå,men vennene jeg fikk fra den tiden har jeg enda.



Anonymous poster hash: 34fe2...635
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det sitter en gjeng i klasserommet i et friminutt samlet med en data, er det da bare å gå bort til dem?

Ble kalt stalker osv av noen på ungdomskolen, de var ikke helt snille

Anonymous poster hash: 7736d...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det sitter en gjeng i klasserommet i et friminutt samlet med en data, er det da bare å gå bort til dem?

Ble kalt stalker osv av noen på ungdomskolen, de var ikke helt snille

Anonymous poster hash: 7736d...d68

 

Du er ikke en stalker for det,teite folk du har møtt på der.

 

Nå som du skifter klasse og folk som ikke kjenner hverandre kommer sammen,kan det være mye enklere å bli kjent med folk.

Anonymous poster hash: 34fe2...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt at vi bytter siden jeg ble kjent med folk i 1 vg, da var jo alle nye på skolen. Nå er det deling av klassene på ny i vg2 etter om du skal real fag eller samfunnslinjen

Anonymous poster hash: 7736d...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...