Gå til innhold

Han er utro, er gravid med hans barn (termin om 3uker)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor jeg skal gjør av meg. Han har oppført seg merkelig i det siste så jeg klarte ikke å la være å snoke på tlf hans og jammen så jeg meldinger mellom han og en annen jente. Jeg er så utrolig såret, han har pratet mye om meg og barnet vårt til henne. Sier at hadde det ikke vært for at jeg er gravid så hadde vi ikke vært sammen, de er så like (soulmates), forbudte følelser osv. Han har møtt henne offentlig ser jeg også utifra meldingene, om de har gjort noe fysisk vet jeg ikke, men han har vært veldig på det å møtes :( Hva faen skal jeg gjøre? Har aldri følt meg så sveket før i hele mitt liv!! Men samtidig så har jeg ikke turt å ta det opp med han, er så redd for å ende opp alene.. Skulle nesten ønske at jeg aldri så det, takler ikke dette her :( også er jeg gravid på toppen av alt og skal snart føde, blir så lei meg :(

Anonymous poster hash: 773f7...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flytt ut med en gang, meld flytting med en gang, sånn at han får bestemme så mye over barnet. Han fortjener ikke det siden han har vist seg å ikke være til å stole på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må selvfølgelig snakke med han! Og er du så redd for å bli alene med barnet så må du gå i deg selv å kjenne etter om dette er noe du kan tilgi. Du har ikke så mange andre valg her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ikke så uvanlig at menn er utro under graviditeten. Dette er vel den tiden der det er mest vanlig at menn er utro? Mener å ha lest det, i hvert fall. Menn føler seg tilsidesatt, får panikk etc.

 

Jeg synes oppriktig synd på deg, og det er ingen tvil om at han har sveket deg. Det betyr imidlertid ikke nødvendigvis at forholdet må være over. Det er umulig å råde deg til hva du skal gjøre uten å vite mer:

 

- Var barnet ønsket og planlagt fra dere begge?

- Hvordan har forholdet mellom dere vært under graviditeten?

- Har dere hatt sex og kos under graviditeten?



Anonymous poster hash: 41615...82c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar deg! Dette må være aldeles grusomt. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si for å hjelpe eller trøste. Eneste er at jeg angrer på at jeg ikke gikk fra min samboer under svangerskapet, og min store drøm var å bli alenemor. Han lider av spillegalskap og har nylig fått flere psykiske diagnoser, så blir ikke det samme. Poenget er at viss dette ikke er noe du kan leve med så må du ikke bli i forholdet pga frykt for å være alene. Ingenting rammer baby mer enn et dårlig forhold, det har jeg fått kjenne på kroppen.

Du skal nå inn i en tid der baby krever alt. Dropp denne fyren, om ikke for alltid så i vert fall for en stund. Er viktig å kunne samarbeide om barnet, og det er vanskelig om man samtidig skal leve i et forhold der man blir sveket så til de grader.

Off, vet virkelig ikke hva jeg skal si. Gir deg en stor klem i vert fall! Og du må ALDRI frykte å være alene, for det klarer du helt fint! :) det ser du når du har barnet ditt i armene. Du får en helt ny guts!

Anonymous poster hash: ada9e...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Uff!

Dette er fryktelig leit!

Uansett, så må du ta det opp med han. Ingen kan gå og late som om alt er ok, når du vet det ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Jeg vil tro at det er bedre å være alene, enn å være sammen med en mann som har sveket deg.

 

Du må ta det opp med ham. 

Hvor lenge skal du late som om alt er ok? Det er ikke bra for deg eller barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det aller beste er å snakke med han nå når du vet hva som skjer i hans liv. Å ikke snakke med han løser dessverre ingenting.

 

På en måte er det bedre å "miste" han for at han nå er i dialog med en annen kvinne enn at din egen psyke skal slite deg ut. I tillegg så føder du snart og da har du mer enn nok å passe på selv. Det at han i tillegg er et "problem" gjør ikke saken bedre.

 

I og med at du ikke vet hva som faktisk har skjedd, så gjerne gi han en sjanse til å forklare seg før du kaster han ut/flytter ut selv. Alternativt så kan du ta kontakt med dine venninner å forklare situasjonen da de kjenner deg og din samboer bedre enn oss på KG om det passer seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanvittig sinnsykt å lese om så masse utroskap her inne. Helt forferdelige historier.. Tror denne topper det hele. Synes utrolig synd på deg og alle sammen som blir offer for utroskap, og det å lese en slik mld som du fikk, tror jeg er min aller aller største frykt i livet! Ønsker deg masse lykke til med babyen, og håper du finner en god mann som vil stå sammen med deg og den nye gjennom tykt og tynt..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og støtte alle sammen!

Ser jo ut som de fleste mener jeg burde ta det opp med han, men jeg er livredd for å gjøre nettopp dette.. Er så utrolig redd for at han skal gå ifra meg :( Dumt, jeg vet det! Vet han kommer til å gjøre det om jeg innrømmer snokingen, kanskje det hadde vært like så greit.. men på samme tid så er jeg livredd for å være alene, og han er trossalt faren til barnet mitt, vil ikke at hun skal vokse opp å bli sendt frem og tilbake mellom meg og han.

Så mange tanker suser gjennom hodet mitt nå, føler alt blir feil uansett hva jeg gjør.. Hater å være i denne situasjonen, føles som at hele livet mitt er i falt i grus :(

Anonymous poster hash: 773f7...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og støtte alle sammen!

Ser jo ut som de fleste mener jeg burde ta det opp med han, men jeg er livredd for å gjøre nettopp dette.. Er så utrolig redd for at han skal gå ifra meg :( Dumt, jeg vet det! Vet han kommer til å gjøre det om jeg innrømmer snokingen, kanskje det hadde vært like så greit.. men på samme tid så er jeg livredd for å være alene, og han er trossalt faren til barnet mitt, vil ikke at hun skal vokse opp å bli sendt frem og tilbake mellom meg og han.

Så mange tanker suser gjennom hodet mitt nå, føler alt blir feil uansett hva jeg gjør.. Hater å være i denne situasjonen, føles som at hele livet mitt er i falt i grus :(

Anonymous poster hash: 773f7...f2b

Han har allerede gått i fra deg, vet du ikke dette? Du kan ikke la noen holde på sånn med deg, og utnytte at du er i den mest sårbare stilling du kanskje noengang har vert. Synes så forferdelig synd på deg.

 

Han har jo funnet soulmaten sin og greier. Nei, vet du hva, forsøk finne deg et sted, hør med NAV om hjelp osv om ikke du har noen, og la dette kreket til mann du har seile sin egen sjø, hvor han og denne soulmaten sammen kan hoste opp farsbidragene hans, og siden ha samvær om han i det hele tatt er mann nok for det.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ikke så uvanlig at menn er utro under graviditeten. Dette er vel den tiden der det er mest vanlig at menn er utro? Mener å ha lest det, i hvert fall. Menn føler seg tilsidesatt, får panikk etc.

Jeg synes oppriktig synd på deg, og det er ingen tvil om at han har sveket deg. Det betyr imidlertid ikke nødvendigvis at forholdet må være over. Det er umulig å råde deg til hva du skal gjøre uten å vite mer:

- Var barnet ønsket og planlagt fra dere begge?

- Hvordan har forholdet mellom dere vært under graviditeten?

- Har dere hatt sex og kos under graviditeten?

Anonymous poster hash: 41615...82c

Disse tingene lurer jeg også på. Jeg tar hvert fall ikke fram Drittsekkstempelet riktig ennå.

Anonymous poster hash: a670c...b5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville ha barnet, overtalte meg til å beholde (jeg var usikker på om jeg var klar)

Forholdet har vært kjempe fint, en krangel kanskje iløpet av sv.skapet.

Nesten ingen sex, jeg har stor lyst og han så og si ingen.. koser mye da.

TS.

Anonymous poster hash: 773f7...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ville ha barnet, overtalte meg til å beholde (jeg var usikker på om jeg var klar)

Forholdet har vært kjempe fint, en krangel kanskje iløpet av sv.skapet.

Nesten ingen sex, jeg har stor lyst og han så og si ingen.. koser mye da.

TS.

Anonymous poster hash: 773f7...f2b

Ok da er han drittsekk.. uff.. Men du vet jo ikke om han faktisk har vært utro.. Du må jo bare snakke med ham..

Anonymous poster hash: b484e...f7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et svik... Den eneste som burde være redd for å bli forlatt i denne historien er han!!! Finn frem ryggraden din jenta mi, og gi KLAR beskjed om at dette overhodet ikke er akseptabelt. Det er HAN som har valgt å svikte både deg og deres felles barn, han burde skamme seg.

Anonymous poster hash: 70a52...3dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel siden du er gravid så gjør det saken veldig mye annerledes. Men mitt syn på saken er at så lenge han gjorde deg gravid så får han værsågod holde seg med deg, jeg synes ikke du skal bli belastes for at han senere fant en annen en. For gjort er gjort, da får han være sammen med deg og finne tilbake sine følelser for deg! Kjemp for kjærligheten begge to, for når barnet er født vil du neppe være alene med barnet og bli påmint om faren hver gang fordi han forlot deg for en annen. Så ikke vrak han, men konfronter han gjerne. Om han prøver å forlate deg kan du fortelle han hvor dårlig gjort dette faktisk er når du er med barn å alt!

 

Så bedre å kjempe for kjærligheten og prøve å finne sammen igjen, hvertfall for ungens skyld!



Anonymous poster hash: cd1fe...d40
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flytt ut med en gang, meld flytting med en gang, sånn at han får bestemme så mye over barnet. Han fortjener ikke det siden han har vist seg å ikke være til å stole på. 

 

Du er 40 ikke barn, man har like vel mange planer i bakhånd?

Anonymous poster hash: bbfef...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DISSE trådene dukker opp med gjevne mellomrom.

Så du er enten i godt selskap eller....?

Anonymous poster hash: 5dcb2...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg opplevde noe av det samme som deg for noen mnd siden.

Men jeg valgte å beholde min verdighet og stolthet så derfor gikk jeg til tross graviditet samt. Barn.

Så klart ville jeg ikke bli alene men det er bedre det en enn skurpløs mann bak min rygg.

Jeg laget min tråd her på kg da jeg ble mistenksom ettersom han endret seg.

Takket være kg og mange gode råd kom jeg til bunns i merkelig oppførsel.

Etter å ha snoket på telefonen kunne jeg endelig banke i borde med fakta.

Han tryglet og ba om at jeg ikke skulle gå... Men heldigvis det gjorde jeg faktisk.

Helt jævlig tøft, men så verdt det da du i fremtiden aldri kan stole på han igjen :)

Han fikk gjentatte ganger mulighet til og være ærlig før jeg kom til punktet med å få råd... Jeg viste noe var feil!

Så rådet ble å snoke.. Ja kjempe feil men så verdt det da han ikke var ærlig!

Min hadde holdt på slik i 1 år.. I 1 år gikk han bak min rygg.

Prøv og la han få en sjanse til å si noe først før du kommer med fakta.. Du kan jo nevne at du har bemerket hans adferd og at du mistenker utroskap.

Nekter han så ville jeg ikke holdt kjeft..

Masse lykke til og sender deg en klem

Anonymous poster hash: ef572...202

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du er 40 ikke barn, man har like vel mange planer i bakhånd?

Anonymous poster hash: bbfef...bc0

 

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...