Gå til innhold

Når dama vurderer silikon.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er mann og har en dame som vurderer silikon. Vet ikke om hun har bestemt seg enda, men hun har spurt meg om hva jeg mener og sånt. Det jeg lurer på er om jeg kan svare rett ut at jeg synes det er konge om hun tar silikon eller om jeg må late som om jeg er like glad uansett hva hun velger.



Anonymous poster hash: 24e75...f7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville blitt såret om du sa det var kongo. Selvfølgelig ER det det, men det er ikke det hun vil høre.



Anonymous poster hash: 19e71...6aa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville blitt såret. Vi damer er rare. Si du liker henne best naturlig. Hun tar silikon uansett. Vinn vinn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde denne tråden handlet om at du overhodet ikke vil at hun skulle legge inn silikon, og hvordan du skal forholde deg til dette. For meg ville silikon vært et kjempeproblem, kanskje til og med kroken på døra for forholdet.

Endret av OnFire
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er mann og har en dame som vurderer silikon. Vet ikke om hun har bestemt seg enda, men hun har spurt meg om hva jeg mener og sånt. Det jeg lurer på er om jeg kan svare rett ut at jeg synes det er konge om hun tar silikon eller om jeg må late som om jeg er like glad uansett hva hun velger.

Anonymous poster hash: 24e75...f7d

Rar smak du har. Når jeg idiotisk nok begynte å bable om silikon par år tilbake (bruker US 36b )var det like før ex dumpet meg. Syns vist tanken var turnoff og naturlige pupper 100 ganger bedre. DET var jeg utrolig glad for!!

Anonymous poster hash: 2dd61...d2a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz

Skjønner ikke menn som liker plast.

Jeg hadde gjort det jeg kunne for at det ikke skulle skjedd, og mest sannsynlig gått om der gjorde.

Usikre jentunger er turn-off, det samme er overfladiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør hun deg direkte ville jeg vært ærlig. Sier hun at hun skal gjøre for å opplyse, uten å spørre deg hva du syns, så kan det være lurt å tie. Hadde jeg syns knærne til mannen min hadde vært mindre pene, så hadde jeg ikke gått inn for å fortelle det til han. Men dersom han hadde spurt meg direkte så hadde jeg vært ærlig.



Anonymous poster hash: a83da...7c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si at det er samme for deg og du støtter henne fullt ut det! Så bestemmer hun seg selv :)

Siden hun vurderer det selv så er det en overveiende mulighet for at hun gjør det hvis du er støttende.

Men bare husk på at det er en relativt omfattende operasjon med narkose og det hele, og all risiko det medfører. Hun kommer til å ha smerter i lang tid etterpå sannsynligvis, så du kommer nok ikke til å få "nyte godene" på en god stund. Håper du er like støttende da!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at du skal være ærlig med henne først og fremst hva du synes om saken. Om du ikke visste det, så kan hun ikke ha silikon for alltid da de enten må erstattes eller taes ut etter noen år mener jeg å huske?

 

Selv synes jeg naturlige bryst er mye finere enn de med silikon da det for meg er en "turn off".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri sagt at hun ikke fikk lov. Det er hennes kropp så hun får gjøre som hun vil. Men jeg hadde slått opp med henne.



Anonymous poster hash: 730fc...2c8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste her er vel HVORFOR hun ønsker silikon.

Har hun så små/slappe bryster at det er en belastning for selvtilliten i hverdagen, eller vil hun bare ha litt større bryster for å være "finere"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste her er vel HVORFOR hun ønsker silikon.

Har hun så små/slappe bryster at det er en belastning for selvtilliten i hverdagen, eller vil hun bare ha litt større bryster for å være "finere"?

Så hva tror du når du tenker etter? ..La oss se-virker TS som en voksen moden mann? Nei,absolutt ikke. Kjæresten er garantert på samme alder -ergo ung og har sikkert pene nydelige pupper som passer til kroppen hennes!

Anonymous poster hash: 2dd61...d2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva tror du når du tenker etter? ..La oss se-virker TS som en voksen moden mann? Nei,absolutt ikke. Kjæresten er garantert på samme alder -ergo ung og har sikkert pene nydelige pupper som passer til kroppen hennes!

Anonymous poster hash: 2dd61...d2a

Hvorfor er det så sikkert? Jeg tok silikon da jeg var 19. Jeg hadde ingen pupper. Jeg hadde brede hofter, stor rumpe, brede skuldre og helt flatt bryst. Det så malplassert ut. Til og min egen mor har fortalt meg hvor bra det var at jeg fikk silikon. Blir så oppgitt av alle som tror at alle kvinner har perfekte bryst med mindre de har født barn.

Til TS, ikke si at det er konge. Min ex ville ikke at jeg skulle få silikon, han sa jeg var perfekt som jeg var. Det gjorde at jeg tok silikon fordi det var noe jeg selv ønsket og følte jeg trengte. I ettertid har han fortalt at han synes jeg ser myyye bedre ut nå. Det gjør vondt å høre selv om jeg vet det er sant.

Anonymous poster hash: e155b...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel litt an på hvor sterkt hun vurderer det...dessverre er noen kvinner slik at de sier ting for å fremprovosere en reaksjon. F.eks. har hun litt komplekser men ikke i den grad at hun har booket en konsultasjon, men ettersom hun mistenker at du liker store bryster vil hun sjekke. Hvis hun uansett ikke vil ta det risikerer hun jo bare at hun ender opp såret dersom du sier du er helt for - men dessverre er noen kvinner skrudd sammen slik at de leter etter situasjoner der de kan bli sure. 

 

Hvis hun helt alvorlig vurderer det, fordi hun vil det selv, så er det beste at du sier helt oppriktig at du er for. Men guide henne litt rundt det - hun må utvise mye skepsis og få en top notch kirurg for å få et bra resultat. De beste jobbene får man i utlandet - type London, Miami, New York og det koster. 

For en vanlig norsk kirurg kan du godt ende opp med en tennisball i en sokk.



Anonymous poster hash: b9144...880
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt inn silikon, og har forøvrig ikke angret en dag. Samboeren min sa at han støttet meg uansett hva jeg ville gjøre. Han sa han likte godt mine naturlige, og ville nok like de med silikon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at spørsmålet er hvorfor hun ønsker det? Er hun helt flat eller har hun passende bryster til kroppen? Hvor mye plager brystene henne?

Og du må være klar over at hun kan miste følelsen i brystvortene, da har hun plutselig følelsesløs plastikk frempå brystkassa... Grøss.

Anonymous poster hash: 63ffc...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

 

Hei, jeg er mann og har en dame som vurderer silikon. Vet ikke om hun har bestemt seg enda, men hun har spurt meg om hva jeg mener og sånt. Det jeg lurer på er om jeg kan svare rett ut at jeg synes det er konge om hun tar silikon eller om jeg må late som om jeg er like glad uansett hva hun velger.

Anonymous poster hash: 24e75...f7d

 

 

Lat som om du er uinteressert og si at du er en puppemann som liker "all sorts"...... Ellers blir det fort feil. Dessuten bør hun helt og holdet ta avgjørelsen om noe så tåpelig 100% selvstendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal være ærlig.



Anonymous poster hash: b6d9f...7b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...