Gå til innhold

Sjanse for å få tilbake eks?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det er noen tråder om ekser her inne, så da er det kanskje greit at jeg lager en også -med litt annen vinkling og innhold.

 

Jeg er en av de patetiske og svake som ikke klarer å "komme over" eksen, gråter fremdeles og savner ham. Er gått ett år. Han og den nye kjæresten er blitt samboere.

 

Har lite erfaring med samboerskap selv, og lurer på: Når et forhold først er blitt til et samboerforhold, er det da "set in stone" som det heter -altså virkelig seriøst, små sjanser for brudd? Vet at skilsmissestatistikken viser at ca. 50% av alle par skiller seg, men hva med samboere?

 

Ingen barn involvert.

 

En ting som sikkert er en meningsløs detalj, men som jeg klamrer meg til som et halmstrå av håp: Vi møttes på nettet, på et nettsted hvor vi begge fremdeles har profil. Hans er ikke aktiv, men heller ikke slettet/fjernet/inaktiv. Kanskje han bare har glemt det, men hva ville du/dere sagt om samboeren hadde profil på et datingnettsted (ikke aktiv profil, men likevel altså en registrert profil med tekst og info)?



Anonymous poster hash: 1e490...0e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå videre. Ikke klamre deg fast i håpet. Har du liksom tenkt til å fortelle samboeren om nettprofilen??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå videre. Ikke klamre deg fast i håpet. Har du liksom tenkt til å fortelle samboeren om nettprofilen??

 

Nei, hvorfor skriver du det? Er det fordi det er noe du gjør?

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, hvorfor skriver du det? Er det fordi det er noe du gjør?

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

 

Nei, og du vet godt hvorfor jeg spør. "Kanskje han bare har glemt det, men hva ville du/dere sagt om samboeren hadde profil på et datingnettsted (ikke aktiv profil, men likevel altså en registrert profil med tekst og info)"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og du vet godt hvorfor jeg spør. "Kanskje han bare har glemt det, men hva ville du/dere sagt om samboeren hadde profil på et datingnettsted (ikke aktiv profil, men likevel altså en registrert profil med tekst og info)"

 

Nei, synes det er/var en utrolig merkelig ting å spørre om, litt ekkelt.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så merkelig å spørre om når du går rundt og håper at de gjør det slutt og til sist påpeker at han tross alt ikke har slettet seg fra datingprofilen enda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, gå videre...... Han har tydeligvis gått videre og glemt deg. Skjerp deg og skaff deg et liv!



Anonymous poster hash: e11f7...c6a
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så merkelig å spørre om når du går rundt og håper at de gjør det slutt og til sist påpeker at han tross alt ikke har slettet seg fra datingprofilen enda.

 

Jo, veldig merkelig. Selv om du kanskje synes det er greit å være slem mot en eks(tyder på det, utfra det du skriver), så betyr det ikke at andre tenker som deg.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow TS, wow!

Kanskje prøve å bli et snillere menneske, og ikke angripe folk som svarer på en post DU har laget! Så kanksje du treffer noen som vil ha deg også en gang.

Anonymous poster hash: 0a895...b73

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jo, veldig merkelig. Selv om du kanskje synes det er greit å være slem mot en eks(tyder på det, utfra det du skriver), så betyr det ikke at andre tenker som deg.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

 

Det er ingenting som tyder på det. Jeg ber deg gå videre, og spør fordi jeg frykter du kan gjøre det. Så nei, jeg synes ikke det er greit. Gå videre. Gå videre. Gå videre. Ikke klamre deg fast i håpet. Du kommer ingen vei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuta har seilt og eksen din er nok dessverre lykkeligere i sitt nye forhold. Tror det beste er å "glemme" han og gå videre. Det finnes mange fisk i havet, og når du er klar for det så kjør på med å finne en ny kjæreste som du vil ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som tyder på det. Jeg ber deg gå videre, og spør fordi jeg frykter du kan gjøre det. Så nei, jeg synes ikke det er greit. Gå videre. Gå videre. Gå videre. Ikke klamre deg fast i håpet. Du kommer ingen vei. 

 

At du spør om noe så sykt, sier jo mer om deg og hvordan du tenker enn om meg.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow TS, wow!

Kanskje prøve å bli et snillere menneske, og ikke angripe folk som svarer på en post DU har laget! Så kanksje du treffer noen som vil ha deg også en gang.

Anonymous poster hash: 0a895...b73

 

Wow selv. Personen påstår jeg skal gjøre noe slemt mot eksen, helt ut av det blå. Synes du det er greit å komme med et slikt "innspill" i en tråd? Synes ikke jeg.

 

Jeg er snillere enn personen som angrep meg i alle fall, og er i alle fall ikke hysterisk som deg. :)

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuta har seilt og eksen din er nok dessverre lykkeligere i sitt nye forhold. Tror det beste er å "glemme" han og gå videre. Det finnes mange fisk i havet, og når du er klar for det så kjør på med å finne en ny kjæreste som du vil ha.

 

Enklere sagt enn gjort, dessverre. Har prøvd å date, men ender med gråt og fortvilelse. Forstår ikke at jeg engang prøvde. Bedre å være alene, enn å være sammen med noen andre enn ham.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At du spør om noe så sykt, sier jo mer om deg og hvordan du tenker enn om meg.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

 

Det sier hva jeg tenker om en anonym bruker som ikke er over eks-kjæresten og som spør om sannsynligheten for at de som samboere gjør det slutt og som avslutter innlegget med et hint til at samboer kommer til å bli sur hvis hun finner ut at han ikke har slettet datingprofilen sin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier hva jeg tenker om en anonym bruker som ikke er over eks-kjæresten og som spør om sannsynligheten for at de som samboere gjør det slutt og som avslutter innlegget med et hint til at samboer kommer til å bli sur hvis hun finner ut at han ikke har slettet datingprofilen sin. 

 

Du burde kanskje forholde deg til det som blir skrevet, og ikke svare utfra noe du ville ha gjort selv? Kanskje du er en person som gjør slemme ting mot ekser, men det er altså ikke jeg.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Du burde kanskje forholde deg til det som blir skrevet, og ikke svare utfra noe du ville ha gjort selv? Kanskje du er en person som gjør slemme ting mot ekser, men det er altså ikke jeg.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

 

Ville fortsatt ikke gjort det selv nei :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enklere sagt enn gjort, dessverre. Har prøvd å date, men ender med gråt og fortvilelse. Forstår ikke at jeg engang prøvde. Bedre å være alene, enn å være sammen med noen andre enn ham.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

 

Jeg tror jeg forstår hva du mener. I og med at du skriver dette, så tror jeg, uten å være psykolog, at du er fortsatt forelsket/betatt av han og at han "styrer" deg i din hverdag.

 

Uten å ha sett hele bildet her, så tror jeg dessverre i den harde sannheten at han ikke har noen interesse for å bli sammen med deg igen på nåværende tidspunkt.

 

Forstår at det kan være utfordrende å svelge. Allikevel, anbefaler jeg at du tilbringer mer tid med venner og familie slik at din kvalitetstid forhøyes. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg forstår hva du mener. I og med at du skriver dette, så tror jeg, uten å være psykolog, at du er fortsatt forelsket/betatt av han og at han "styrer" deg i din hverdag.

 

Uten å ha sett hele bildet her, så tror jeg dessverre i den harde sannheten at han ikke har noen interesse for å bli sammen med deg igen på nåværende tidspunkt.

 

Forstår at det kan være utfordrende å svelge. Allikevel, anbefaler jeg at du tilbringer mer tid med venner og familie slik at din kvalitetstid forhøyes. :-)

 

Ja, jeg er fremdeles forelsket. Vet at han ikke er interessert i å bli sammen med meg igjen nå, men det kommer kanskje til å endre seg? Ingen vet hva han vil om et halvår, eller ett år, to år etc.

Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er fremdeles forelsket. Vet at han ikke er interessert i å bli sammen med meg igjen nå, men det kommer kanskje til å endre seg? Ingen vet hva han vil om et halvår, eller ett år, to år etc. Anonymous poster hash: 1e490...0e3

Disse tankene må du legge fra deg. Det du sier her er jo at du er villig til å sette livet ditt på vent i håp om at han kanskje skal ombestemme seg. Ser du at det er en dårlig idé for din del?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...