Gå til innhold

Han slo meg tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært deg ut i fra det du skriver TS, så ville jeg forlatt han så fort som mulig. Det at han "skryter" at han kunne ha hatt en annen kjæreste enn deg om han ville gjør, i mine øyne, at han ikke er seriøs.

 

Menn som slår bør brennes, gjerne i live!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør mot andre som du selv vil at andre skal gjøre mot deg.

 

Jeg hadde aldri vært i et forhold der jeg hadde blitt slått. Hadde dratt etter første slaget.



Anonymous poster hash: 4272b...018
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg ut i fra det du skriver TS, så ville jeg forlatt han så fort som mulig. Det at han "skryter" at han kunne ha hatt en annen kjæreste enn deg om han ville gjør, i mine øyne, at han ikke er seriøs.

 

Menn som slår bør brennes, gjerne i live!

 

Kvinner som slår da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg ut i fra det du skriver TS, så ville jeg forlatt han så fort som mulig. Det at han "skryter" at han kunne ha hatt en annen kjæreste enn deg om han ville gjør, i mine øyne, at han ikke er seriøs.

Menn som slår bør brennes, gjerne i live!

Nå er det faktisk Ts som har slått kjæresten mange ganger, det er han som er i et voldelig forhold. Ts sin kjæreste fikk nok av volden og mishandlingen til slutt og slo tilbake. Men det eneste du klarer å dra ut av hele greia er selvsagt at Ts sin kjæreste er et svin og skal brenne for det han gjorde!

Anonymous poster hash: e92e1...8af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste her, er at han vet hva du lider av, men likevel så tirrer han sykdommen din. Når du har det som verst. Han der er rett og slett ikke noe å samle på, så lenge du lider av dette.

Selvsagt burde ikke du slå han, men hvis du kun gjør det pga at han ikke kan respektere at du er syk. Da kan man faktisk si at han "ber" om det.

 

Kom deg vekk fra han, han tilfører deg ingenting positivt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Jeg synes det var bra at han slo henne i magen.

Da våknet hun opp fra psykosen sin og begynte selv-refleksjon.

Er ikke det bra synes du?

Hun er psykisk syk.

Et slag i magen kurer ikke sykdom.

Når ts er så syk som hun er, burde hun vært alene og fått bedre kontroll på sykdommen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det mye som ikke er bra, både med det han sier og det han gjør. Skjønner meg heller ikke på dere som forsvarer at han slår tilbake fordi hun gjør det først. Det er stor forskjell på ei jente som slår, og en gutt som av all sin styrke setter inn et slag i magen. Det gjør han kun for å skade. Tror du bør oppsøke legen hvis det fremdeles gjør vondt, for du kan ha fått indre blødninger. Og hva han angår, så tror jeg du kan anse dette forholdet for ved veis ende.... Du bør i alle fall det.



Anonymous poster hash: 74ea8...d35
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner som slår da?

Hmm… godt poeng.

 

La meg heller skrive: "Dersom partner slår deg, så bør vedkommende brennes."

 

Vold mot partner eller andre generelt er på ingen måte akseptabelt!

Endret av Den mystiske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skal finne seg i å bli slått enten en er mann eller dame. Jeg mistenker at om situasjonen hadde vært omvendt (mann som slo dame i psykose) hadde ikke folk vært så forståelsesfulle. Denne mannen lever i et voldelig forhold og har det nok utrolig vanskelig. Det at det tilslutt bikket over for han har jeg forståelses for. 

 

Så lenge du ikke klarer å kontrollere deg ts, så bør du respektere denne mannen nok til å holde deg unna. 



Anonymous poster hash: bfc82...eec
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste her, er at han vet hva du lider av, men likevel så tirrer han sykdommen din. Når du har det som verst. Han der er rett og slett ikke noe å samle på, så lenge du lider av dette.

Selvsagt burde ikke du slå han, men hvis du kun gjør det pga at han ikke kan respektere at du er syk. Da kan man faktisk si at han "ber" om det.

 

Kom deg vekk fra han, han tilfører deg ingenting positivt.

 

Han kjæresten er ganske lojal og trofast spør du meg.

 

Tåler mye mer enn hva andre gjør.

 

Mishandlet blir han hele tiden.

 

Av en som ikke tar seg selv på alvor.

 

Hva så om man er paranoid psykose? Det er jo bare tull, man kan ikke slå mennesker for det?

 

Hva er det med den tankegangen der om at det skal være lov å slå folk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt hva du mente? Hva hadde du lært av dette?

 

- at du kan forandre folks meninger med hjelp av vold?

 

- at folk blir mindre provoserende med hjelpe av vold?

 

- at en blir mindre sint?

 

- at en blir mindre forbanna?

 

Jeg skjønte ikke helt hva du ville lære med å banke opp en fyr som provoserte deg på nettet?

 

- forklar?

 

Poenget mitt var selfølgelig at det ikke var noe fornuft i det han sa. Et system hvor man må vokte seg for de som er sterkere/farligere enn seg av frykt for å bli fysisk skadet er idioti. Da er vi på dyrenivå.

 

Men Waco er du her igjen for å provosere nå. Har blitt fortalt at du ikke mener særlig mye av det du sier men bare er her for å provosere. Synes likevel at du skulle holde deg for god for å si endel av de tingene du sier.

Endret av Angry Man
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste her, er at han vet hva du lider av, men likevel så tirrer han sykdommen din. Når du har det som verst. Han der er rett og slett ikke noe å samle på, så lenge du lider av dette.

Selvsagt burde ikke du slå han, men hvis du kun gjør det pga at han ikke kan respektere at du er syk. Da kan man faktisk si at han "ber" om det.

 

Kom deg vekk fra han, han tilfører deg ingenting positivt.

Wow! Han "ber" om å bli slått? 

Ingen fortjener å bli slått i et forhold, hvordan kan du som kvinne i det hele tatt si noe sånt? Men det er kanskje greit at kvinner slår menn, men ikke at menn slår kvinner? 

Anonymous poster hash: bfc82...eec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjæresten er ganske lojal og trofast spør du meg.

 

Tåler mye mer enn hva andre gjør.

 

Mishandlet blir han hele tiden.

 

Av en som ikke tar seg selv på alvor.

 

Hva så om man er paranoid psykose? Det er jo bare tull, man kan ikke slå mennesker for det?

 

Hva er det med den tankegangen der om at det skal være lov å slå folk?

Tror ikke du helt har forstått saken.

Les HI en gang til du, og tenk litt samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det faktisk Ts som har slått kjæresten mange ganger, det er han som er i et voldelig forhold. Ts sin kjæreste fikk nok av volden og mishandlingen til slutt og slo tilbake. Men det eneste du klarer å dra ut av hele greia er selvsagt at Ts sin kjæreste er et svin og skal brenne for det han gjorde!

Anonymous poster hash: e92e1...8af

 

Les det jeg skrev over for 4 minutter siden. Min feil, beklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er psykisk syk.

Et slag i magen kurer ikke sykdom.

Når ts er så syk som hun er, burde hun vært alene og fått bedre kontroll på sykdommen sin!

 

Å ha paranoid psykose er jo bare en tøysediagnose. Man innbiller seg bare at man er paranoid!

 

Skal alle som mener seg paranoide begynne å slå?

 

Slå folk i ryggen?

 

Mens en titter en annen vei?

 

Skamme dere burde dere jenter. Slutt å slå og slutt å skyld på en teit psykose diagnose man bare finner på selv.

 

Hvorfor liker dere å slå mennesker i ryggen? Hva hjelper det psykosen deres om jeg tør spørre? Hva hjelper det med å være paranoid? Kanskje man bare forsterker paranoiaen med å være så gærent?

 

Hadde du vært trygg på mennesker om du likte å slå dem mens de så en annen vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Wow! Han "ber" om å bli slått? 

Ingen fortjener å bli slått i et forhold, hvordan kan du som kvinne i det hele tatt si noe sånt? Men det er kanskje greit at kvinner slår menn, men ikke at menn slår kvinner? 

Anonymous poster hash: bfc82...eec

 

Leste du hva jeg skrev? Sånn ellers enn at han "ber" om å bli slått? Ser ikke slik ut, så da bør du lese en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Poenget mitt var selfølgelig at det ikke var noe fornuft i det han sa. Et system hvor man må vokte seg for de som er sterkere/farligere enn seg av frykt for å bli fysisk skadet er idioti. Da er vi på dyrenivå.

 

Men Waco er du her igjen for å provosere nå. Har blitt fortalt at du ikke mener særlig mye av det du sier men bare er her for å provosere. Synes likevel at du skulle holde deg for god for å si endel av de tingene du sier.

 

Da er jeg enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som tilsier at kjæresten til TS skal godta hvordan hun oppfører seg. Han er kjæresten og ikke psykologen hennes. Men hvis han ikke er istand til å håndtere det burde han ta hatten sin å gå. Han burde ikke eskalere situasjonen ved å provosere og så svare med grov vold når det uungålige skjer.

 

Han er nok for psykisk nedbrutt til å klare å gjøre det slutt med henne, etter å ha blitt utsatt for vold på denne måten. Derfor bør TS hjelpe han å rive av plasteret, og gjøre det slutt for han, det er det eneste rette dersom du bryr deg om han. Og hold deg unna parforhold til du har lært deg å håndtere problemene dine uten vold. 

Anonymous poster hash: b3ea4...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Slår du så får du jaggu godta at nokon slår deg.

Kvifor er det meir synd på deg når du blir slått enn når han blir slått av deg? Kvifor vurderer du no å gå og ikkje før? Kvifor endra plutselig situasjonen seg når du får smake din eigen "medisin"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår du så får du jaggu godta at nokon slår deg.

Kvifor er det meir synd på deg når du blir slått enn når han blir slått av deg? Kvifor vurderer du no å gå og ikkje før? Kvifor endra plutselig situasjonen seg når du får smake din eigen "medisin"?

 

Er det forskjell på om noen fiker til deg i ansiktet og du blir litt rød på kinnet og om noen slår til deg i ansiktet med knyttneven så du mister 10 tenner og nesa di forplanter seg utover kinnene dine?

 

hvis svaret er ja, så har du svart på ditt eget spørsmål.

Endret av Angry Man
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...