Gå til innhold

Nabo kaster urin ut vinduet - skal jeg konfrontere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Du har ikke lest et eneste innlegg i tråden? 

Anonymous poster hash: 6547b...c48

 

 

Nei. Jeg svarte på hovedinnlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Det er vel ganske normal reaksjon, ja hun kutter det sikkert ut. Er jo bare å helle pisset i vasken i stedet for ut av vinduet. Jeg hadde heller aldri tenkt på at de i etasjen under kunne slite med urinlukt på altanen.

Eller toalettet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske normal reaksjon, ja hun kutter det sikkert ut. Er jo bare å helle pisset i vasken i stedet for ut av vinduet. Jeg hadde heller aldri tenkt på at de i etasjen under kunne slite med urinlukt på altanen.

Hadde du ikke trodd at om man kaster urin gjentatte ganger utenfor hos noen at det ville lukte?

 

Kreves det minimum av sosialintelligens for å kunne oppfatte noe slikt helt av seg selv?

 

Du må være den mest styggdumme brukeren jeg har sett her inne!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Nevner som flere her at jeg hadde tatt det opp uten å evne nødvendigvis urin. Men forhåpentligvis har hun tatt hintet da, om ikke så burde du kansje ta det opp med styret eller hva det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sykt. 



Anonymous poster hash: dc727...bcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente det med vasken :fnise: Er ikke det uhygienisk?

Jeg skal ikke si at jeg er en ekspert på hygiene, men tror det får greit så lenge man skyller lenge med vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei, du, det begynner å stinke nede hos oss nå, så hadde satt pris på at du helte ut urinen din i do slik som normale folk gjør."

Anonymous poster hash: 638db...d63

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei dere som lurte på hvordan dette gikk!

Hun som kastet urin ut vinduet har flyttet nå.Kan godt hende hun hadde andre problemer som vi ikke visste om,for flyttingen skjedde veldig plutselig.Synes litt synd i henne,men er veldig glad jeg slipper forholde meg til henne mer.

 

ts



Anonymous poster hash: 513b2...4c2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
På 29.7.2015 den 16.05, AnonymBruker skrev:

vi kunne raskt konkludere med at det var urin (vi jobber begge på sykehus,så lukt og utseende var lett å kjenne igjen).

Må man helst jobbe på sykehus for å være i stand til å kjenne igjen urin? :klo: 

Anonymkode: 93edd...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

På 29.7.2015 den 16.05, AnonymBruker skrev:

En tidlig morgen jeg var på vei hjem fra nattevakt tok jeg en snarvei via baksiden av blokken.Da kunne jeg se hvordan naboen vår som bor på loftet,helte en Colaflaske med gulbrunt innhold ut vinduet.Det rant nedover taket og dryppet rett ned på vår altan.

 

Da jeg kom hjem gikk meg og mannen ut på altanen,og vi kunne raskt konkludere med at det var urin (vi jobber begge på sykehus,så lukt og utseende var lett å kjenne igjen).

Huff! 

Anonymkode: 93edd...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2015 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Min mann og jeg bor i 1.etasje i en lavblokk.Jeg har i det siste kjent en spesiell lukt på vår altan.Først trodde jeg det kom fra noen gamle visne blomster,men selv om mannen fjernet dem og spylte altanen med hageslange kom lukten fort tilbake.

 

En tidlig morgen jeg var på vei hjem fra nattevakt tok jeg en snarvei via baksiden av blokken.Da kunne jeg se hvordan naboen vår som bor på loftet,helte en Colaflaske med gulbrunt innhold ut vinduet.Det rant nedover taket og dryppet rett ned på vår altan.

 

Da jeg kom hjem gikk meg og mannen ut på altanen,og vi kunne raskt konkludere med at det var urin (vi jobber begge på sykehus,så lukt og utseende var lett å kjenne igjen).

 

Spørsmålet er:

Hvordan kan vi ta opp dette?Jeg vil jo ikke ha urin rennende ned på altanen!Hver gang solen skinner lukter det skikkelig.På den annen side synes jeg det er veldig vanskelig å ta opp.Damen som bor der er en hyggelig student i 30-årene som alltid er blid og slår av en prat.Hun leier hybel på loftet,men toalett og dusj er et godt stykke unna,i kjelleretasjen.Regner med det er derfor hun gjør dette,men likevel..

 

Ville dere tatt opp dette,og i så fall hvordan skal jeg ordlegge meg uten å gjøre henne forlegen?

 


Anonymous poster hash: 513b2...4c2

 

Du går bort og sier til henne det rett som det er at urinen får hun helle i doen, ikke ut av vindu siden det stinker utenfor hos dere. 

Anonymkode: 9759c...b4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, respekter andres fetisjer. Litt urin har ingen tatt skade av.

Anonymkode: 9a97a...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, fantastisk nekro av en 4 år gammel tråd......

Anonymkode: 18adc...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/18/2018 at 10:39 PM, AnonymBruker said:

Må man helst jobbe på sykehus for å være i stand til å kjenne igjen urin? :klo: 

Anonymkode: 93edd...162

 

5 hours ago, AnonymBruker said:

Huff! 

Anonymkode: 93edd...162

AB 162, har du en spesiell interesse for denne tråden, siden du nekroet den både for et år siden, og i dag igjen? :klo:

Anonymkode: 18adc...8d1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2015 den 17.32, FrittgåendeBurugle skrev:

Jeg tror naboen til ts er den samme som hun som oppbevarte de brukte bindene sine i en pose under senga.

😂😂😂

Anonymkode: 426bb...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2015 den 16.51, AnonymBruker skrev:

 

Men dette er en person som ellers er veldig trivelig,og som vi ofte prater med.Hun stiller alltid opp på dugnader,er flink til å fikse ting,vasker trappene oftere enn hun skal osv..Jeg ser ingen glede i å gni dette inn.Jeg vet hun har leiekontrakt for 2 år til,og har ikke lyst å skape en klein,ubehagelig steming ut av dette hver gang vi treffer på hverandre.

 

-ts

 

Anonymous poster hash: 513b2...4c2

Hun høres nøye ut. Tipper det ikke er henne, men en mannlig kjæreste som ikke gidder å gå ned i kjelleren på do. 

Uansett : gi henne beskjed, men på en ordentlig måte. Hun trenger ikke å bli ydmyket. For alt man vet, er det kjæresten som gjør det om natta når hun sover.

Anonymkode: 62199...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...