Gå til innhold

Nabo kaster urin ut vinduet - skal jeg konfrontere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, er det mulig. :kvalm:  Er det urin det er, burde hun ha blitt kastet ut! Konfronter henne i dag. Som flere nevner kan du si at dere har lagt merke til at hun heller ut noe som lukter på deres altan, og at hun må slutte med det. Personlig tror jeg at jeg vile ha vært mer direkte, "Vi har lenge hatt en fæl lukt på vår veranda. Tilfeldigvis så jeg deg kaste noe ut fra din leilighet som jeg tror er urin. Vennligst ikke kast urin ned på vår altan igjen. Jeg synes også at du skal få deg et toalett i din loftshybel (eller lære deg å gå på do nede i kjelleren)".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke gått rundt grøten. Jeg hadde snakket med vedkommende og sagt "Hei. Jeg bryr meg ikke om hvor du pisser, så lenge du ikke heller pisset ditt ned på altaen våres. Det lukter skjønner du"



Anonymous poster hash: 3a1ea...93d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts igjen her.

 

Jeg diskuterte dette med min mann,og han mente det var best å snakke med henne ansikt til ansikt,uten å nevne annet enn at vi hadde hatt problemer med vond lukt på altanen,at han hadde sett henne kaste noe ut vinduet,og at vi lurte på om det kunne være en sammenheng.

 

Hun nektet helt for at hun hadde helt væske ut vinduet,og sa hun hadde vært på ferie i 5 uker.Dette vet jeg er løgn.Så nå er vi på en måte ikke kommet lengre med denne saken.

 

Håper likevel hun tar hintet,og ikke tør å gjøre det igjen.Gruer meg virkelig om vi blir nødt til å ta det opp med henne på nytt, for i følge min mann ble hun skikkelig fornærmet.Hun nektet plent og så på han med et surt blikk før hun gikk.I dag morges hilste hun knapt på oss i gangen.



Anonymous poster hash: 513b2...4c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spørs det om hun er flau da? Eller kanskje hun rett og slett har en fetisj for å kaste urin ut i friluft og er irritert over at dere fersket henne i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ts igjen her.

 

Jeg diskuterte dette med min mann,og han mente det var best å snakke med henne ansikt til ansikt,uten å nevne annet enn at vi hadde hatt problemer med vond lukt på altanen,at han hadde sett henne kaste noe ut vinduet,og at vi lurte på om det kunne være en sammenheng.

 

Hun nektet helt for at hun hadde helt væske ut vinduet,og sa hun hadde vært på ferie i 5 uker.Dette vet jeg er løgn.Så nå er vi på en måte ikke kommet lengre med denne saken.

 

Håper likevel hun tar hintet,og ikke tør å gjøre det igjen.Gruer meg virkelig om vi blir nødt til å ta det opp med henne på nytt, for i følge min mann ble hun skikkelig fornærmet.Hun nektet plent og så på han med et surt blikk før hun gikk.I dag morges hilste hun knapt på oss i gangen.

Anonymous poster hash: 513b2...4c2

 

 

Du må oppdatere dersom hun tør å gjøre det igjen.

Jeg ville uten tvil ringt politiet om hun gjør det igjen. Nå vet hun jo at dere vet det, så gjør hun det igjen så er jo det hun som er idiot, da er det ikke vits å tenke på naboforholdet deres.

Anonymous poster hash: 9c5fd...9cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spørs det om hun er flau da? Eller kanskje hun rett og slett har en fetisj for å kaste urin ut i friluft og er irritert over at dere fersket henne i det?

 

Det med fetisj høres underlig ut,men min mann ordla seg på en fin måte,og snakket rolig til henne.Hun hisset seg litt opp og ble som nevnt sur.Det kan godt være hun ble flau ja.

 

Anonymous poster hash: 513b2...4c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg håper dette er tull, for dette høres helt utrolig ut :)

Ingen kaster vel urin ut av vinduet sitt sånn i tide og utide? Når man bor et sted med andre mennesker? Tenk om noen hadde fått dette i hodet?

Har hun ikke vask engang der hun bor? Eller henter hun alt vann også i kjelleren? Hvor mange etasjer er det snakk om at hun må gå når hun skal på do?

Jeg trodde faktisk ikke at det gikk an å ha hybel uten do jeg da...... I samme hus som deres da, bare at hun har do på "felles-område"?

 

Vel, vel. Jeg håper hun tok hintet. Å bli fornærma og påstå hun var bortreist når hun helt tydelig er observert blir jo bare litt dumt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg håper dette er tull, for dette høres helt utrolig ut :)

Ingen kaster vel urin ut av vinduet sitt sånn i tide og utide? Når man bor et sted med andre mennesker? Tenk om noen hadde fått dette i hodet?

Har hun ikke vask engang der hun bor? Eller henter hun alt vann også i kjelleren? Hvor mange etasjer er det snakk om at hun må gå når hun skal på do?

Jeg trodde faktisk ikke at det gikk an å ha hybel uten do jeg da...... I samme hus som deres da, bare at hun har do på "felles-område"?

 

Vel, vel. Jeg håper hun tok hintet. Å bli fornærma og påstå hun var bortreist når hun helt tydelig er observert blir jo bare litt dumt....

Er hun f.eks rusmisbruker, så kan hun være i stand til mye. Hun er sikkert ikke det da, men bare et eksempel. Ikke alle er normale og oppegående nok.

Min eks nabo var narkoman (en mann i 40 åra) og han kunne sitte å bæsje ute i hagen. Nei, det er ikke tull.

Skjønner ikke hvorfor folk skal tro dette er tull bare fordi det ikke er normalt. Hvorfor skulle ts lyve liksom?

Anonymous poster hash: 242cf...1fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, man kaster ikke urin, man tømmer. For det andre, det kan være noe annet enn urin, f.eks bongvann. For det tredje, hun kan ha vært på ferie og lånt vekk leiligheten sin. Og sist, men ikke minst, dere får bare ta det opp med en gang, hvis det skjer igjen.



Anonymous poster hash: 08918...c15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg håper dette er tull, for dette høres helt utrolig ut :)

Ingen kaster vel urin ut av vinduet sitt sånn i tide og utide? Når man bor et sted med andre mennesker? Tenk om noen hadde fått dette i hodet?

Har hun ikke vask engang der hun bor? Eller henter hun alt vann også i kjelleren? Hvor mange etasjer er det snakk om at hun må gå når hun skal på do?

Jeg trodde faktisk ikke at det gikk an å ha hybel uten do jeg da...... I samme hus som deres da, bare at hun har do på "felles-område"?

 

Vel, vel. Jeg håper hun tok hintet. Å bli fornærma og påstå hun var bortreist når hun helt tydelig er observert blir jo bare litt dumt....

 

Det er desverre ikke tull!Det er ingen fare for at noen får det rett i hodet.Det renner nedover taket og deretter drypper det ned på vår altan,men bare på ene siden av altanen.Vi bor i en lavblokk.Hun har vask i hybelen såvidt jeg vet,men ingen kokemuligheter.Et tilsvarende loftsrom følger med vår leilighet, men vi bruker det bare til kontor.Det er nok ikke lovlig å leie ut som hybel,det er en annen side av denne saken.Ja jeg håper hun har tatt hintet.

Anonymous poster hash: 513b2...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Gud for en ekkel ekkel kvinne😱

Anonymous poster hash: 25518...040

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facinerende tråd, og kudos til TS for å ignorere slemme svar. Hun er nok flau, og kommer sikkert til å gi seg med den ekle vanen. Greit nok å få slippe å innrømme for en mann på døren at hun driver med det, så lenge det tar slutt. Og ja, folk tisser på både flasker og bøtter. 



Anonymous poster hash: 225a9...148
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du husket vel å få tatt bilde? Slik at du har bevis?

Gode øyne må du og ha som så at det var en colaflaske og ikke en brusflaske.

Fantasifullt påfunn til tråd.

Hvem vasker forøvrig trappene oftere en de skal, og i tillegg har naboer som fører regnskap og føller så godt med at de har kontroll på trappevasken? Hadde ikke du en annen tråd og ts i vinter, med nabokonflikter? Lett gjenkjennelig måte å skrive på, nemlig.

Anonymous poster hash: 95b4d...a50

Det er det da mange som gjør, inkluderte MEG! Trenger ikke å være en tulletråd bare fordi du ikke vasker dine trapper ofte nok.

 

Ellers grisete jente.

Anonymous poster hash: 2e97c...2da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakk med henne om det. Det er bare jævlig ekkelt og uhygienisk.

Du har ikke lest et eneste innlegg i tråden? 

Anonymous poster hash: 6547b...c48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ts igjen her.

 

Jeg diskuterte dette med min mann,og han mente det var best å snakke med henne ansikt til ansikt,uten å nevne annet enn at vi hadde hatt problemer med vond lukt på altanen,at han hadde sett henne kaste noe ut vinduet,og at vi lurte på om det kunne være en sammenheng.

 

Hun nektet helt for at hun hadde helt væske ut vinduet,og sa hun hadde vært på ferie i 5 uker.Dette vet jeg er løgn.Så nå er vi på en måte ikke kommet lengre med denne saken.

 

Håper likevel hun tar hintet,og ikke tør å gjøre det igjen.Gruer meg virkelig om vi blir nødt til å ta det opp med henne på nytt, for i følge min mann ble hun skikkelig fornærmet.Hun nektet plent og så på han med et surt blikk før hun gikk.I dag morges hilste hun knapt på oss i gangen.

Anonymous poster hash: 513b2...4c2

 

I told U so:)

 

Ja, ja, godt at dere gjorde noe da, men synd at hun tok det sånn. Redd for at det eskalerer jeg nå, men ville tatt dette opp med hennes huseier uansett. Slik at dere er i forkant. For hun her kan finne på å sverte dere, for så finne på noe nytt. Og da blir det dere sier bare oppfattet som dårlig oppspinn.

 

Hun virker lite trygg, for å si det mildt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ts igjen her.

 

Jeg diskuterte dette med min mann,og han mente det var best å snakke med henne ansikt til ansikt,uten å nevne annet enn at vi hadde hatt problemer med vond lukt på altanen,at han hadde sett henne kaste noe ut vinduet,og at vi lurte på om det kunne være en sammenheng.

 

Hun nektet helt for at hun hadde helt væske ut vinduet,og sa hun hadde vært på ferie i 5 uker.Dette vet jeg er løgn.Så nå er vi på en måte ikke kommet lengre med denne saken.

 

Håper likevel hun tar hintet,og ikke tør å gjøre det igjen.Gruer meg virkelig om vi blir nødt til å ta det opp med henne på nytt, for i følge min mann ble hun skikkelig fornærmet.Hun nektet plent og så på han med et surt blikk før hun gikk.I dag morges hilste hun knapt på oss i gangen.

Anonymous poster hash: 513b2...4c2

 

Det er vel ganske normal reaksjon. Ja hun kutter det sikkert ut. Er jo bare å helle pisset i vasken i stedet for ut av vinduet eventuelt gå helt ned  til toalettet hver gang hun må tisse..

 

Jeg hadde heller aldri tenkt på at de i etasjen under kunne slite med urinlukt på altanen.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...