Gå til innhold

Ikke helt A4...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du helt A4, eller har du ting i livet ditt som gir folk hakeslepp og "Du har/gjør ikke virkelig det?" "Det hadde jeg aldri trodd." når du forteller det? Er det noen her som er i hvert fall bittelitt utenom det vanlige?

Anonymous poster hash: b2fd7...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje bittelitt. I hvert fall i forhold til hvordan venner og bekjente hadde forventet. Har tatoveringer, er avholds og vil ikke ha barn. Det er vel den sistnevnte som er tyngst fordøyelig for de fleste på det lille stedet jeg bor. Alle skal liksom være A4. Don't like it ;)

Anonymous poster hash: 7e815...c38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Er du helt A4, eller har du ting i livet ditt som gir folk hakeslepp og "Du har/gjør ikke virkelig det?" "Det hadde jeg aldri trodd." når du forteller det? Er det noen her som er i hvert fall bittelitt utenom det vanlige?

Anonymous poster hash: b2fd7...2db

 

Har vel et par ting som gjør at folk får litt hakeslepp, uten at jeg har lyst til å fortelle om hva det er her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får veldig ofte kommentaren "Hæ? Er DU så gammel?" Jeg henger med folk i alle aldre.



Anonymous poster hash: 765a0...9e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At gubben er 20år eldre.

Antall mannfolk jeg rakk å knulle før jeg fikk type.

Og ikke minst hvem ......

Anonymous poster hash: 23835...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har "bare" 1 barn, og er bestemt på at jeg ikke skal ha flere.

Drikker ikke alkohol.

Har ikke bil.

Eier ikke mitt eget hus.

Har ikke fast jobb.

 

 



Anonymous poster hash: bd7ab...f1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er definisjonen på A4?



Anonymous poster hash: efd21...8f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske vanlig, med unntak av at jeg er godt over 30 år og aldri har hatt fast jobb, ei heller har jeg vært innom NAV-systemet. Ut over det har jeg leilighet, samboer og et helt vanlig liv.

Anonymous poster hash: d996b...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen som er A4, heldigvis.



Anonymous poster hash: 49272...ec9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt ikke A4 men later som for å gi mine barn en oppvekst uten at noen skal snakke stygt om moren deres.

Fordi folk er fæle med de som ikke følger normene og selv on jeg driter i hva folk syns så vil nok ikke barna mine gjøre det samme.

Om jeg har det godt med meg selv ? Nei det har jeg ikke. Men ikke så ille at det knekker meg. Jeg bare visner stille.

Anonymous poster hash: 2555b...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske vanlig, med unntak av at jeg er godt over 30 år og aldri har hatt fast jobb, ei heller har jeg vært innom NAV-systemet. Ut over det har jeg leilighet, samboer og et helt vanlig liv.

Anonymous poster hash: d996b...5c1

 

Jobber du svart? Narko? Prostitusjon?

Anonymous poster hash: 0675c...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som svarer her er (desverre) A4 selv om de liker å tro det motsatte. Å ikke ville ha barn er ganske vanlig selv om det ikke snakkes om. Å ha venner å alle aldere er heller ikke så veldig utenom det vanlige med mindre man er 14.Og lista er lang. Dere er mer A4 enn dere tror.

Anonymous poster hash: 47b44...057

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt ikke A4 men later som for å gi mine barn en oppvekst uten at noen skal snakke stygt om moren deres.

Fordi folk er fæle med de som ikke følger normene og selv on jeg driter i hva folk syns så vil nok ikke barna mine gjøre det samme.

Om jeg har det godt med meg selv ? Nei det har jeg ikke. Men ikke så ille at det knekker meg. Jeg bare visner stille. Anonymous poster hash: 2555b...aab

Og det er typisk A4..

Anonymous poster hash: 47b44...057

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er typisk A4..

Anonymous poster hash: 47b44...057

Det er det nok. Men det viser at man ikke alltid skal forrakte A4 menneskene. De kan ha sine grunner for å være så kjedelige

Anonymous poster hash: 2555b...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle som svarer her er (desverre) A4 selv om de liker å tro det motsatte. Å ikke ville ha barn er ganske vanlig selv om det ikke snakkes om. Å ha venner å alle aldere er heller ikke så veldig utenom det vanlige med mindre man er 14.Og lista er lang. Dere er mer A4 enn dere tror.Anonymous poster hash: 47b44...057

Tja alle har vi noe som gjør oss til A4 mennesker og alle har vi noe som ikke gjør oss til det. Selv om det er "vanlig" (vanlig som i at at ab eller f.eks jeg ikke er de eneste i hele verden som ikke har lyst på barn) så er det langt mer vanlig å få barn, det kan du ikke legge skjul på derfor blir det å ikke få barn a3.

I følge statistisk sentralbyrå er gjennomsnittsnordmannen 39 år, 173 cm høy, overvektig, tjener ca 450 000 før skatt, ugift i et parforhold med barn, osv http://www.klikk.no/helse/doktoronline/psykiskhelse/article837449.ece.

Dette er en mal på A4 menneske, noen passer inn, mange faller utenfor.

Jeg tror i likhet med andre at jeg har en rekke egenskaper som faller innenfor A4, men nå var det heller ikke det som var temaet i hi, temaet var en eller noen ting som ikke var det og det tror jeg vi også har alle som en.

Jeg går f.eks i turkise strømper, eier mindre enn 4 helsorte plagg, ønsker aldri å gifte meg, ønsker heller ingen barn og har venner som er alt fra punkere til kristne.. (Alle mer sjokk arta a3 ting ved meg selv kommer dog ikke på trykk på kg) Og selvsagt vet jeg at det er flere 30 åringer enn meg i hele denne store vide verden som går med turkise, blå, rosa strømpebukser og aldri vil ha barn men nei A4 er det faktisk ikke.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg studerer gælisk. Hver gang jeg forteller det, får jeg høre at det er skikkelig rart og må fortelle den lange historien om hvorfor jeg valgte å studere det. Selv synes jeg ikke det er SÅ rart. Akkurat det språket er det kanskje uvanlig for nordmenn å studere, men folk studerer jo fryktelig mye rart. 

Jo, også liker jeg å gjøre ting alene. Jeg dra spontant til utlandet og reise rundt alene i fire uker av gangen uten noen spesifik plan eller grunn, og jeg liker også å dra alene på pub. Dette er visst også litt rart, men jeg ser jo her på forumet f.eks. at det er mange som liker å reise alene, det er bare ikke dem man hører så mye om fordi de er.. alene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt A4, eller har du ting i livet ditt som gir folk hakeslepp og "Du har/gjør ikke virkelig det?" "Det hadde jeg aldri trodd." når du forteller det? Er det noen her som er i hvert fall bittelitt utenom det vanlige?

Anonymous poster hash: b2fd7...2db

A4-standard ja.  Menneskenes største skrekk.

 

En venninne av meg sa da vi snakket om dette:

"Se på et A4-ark.  Det eneste som er standard er rammene, men se på alle variasjonene innenfor rammen. 

Du får A4-ark i alle mulige farger, med og uten vannmerke, i ulike tykkelser og teksturer.  Variasjonene er uendelig mange, så hva er egentlig problemet?"

 

Og dette beskriver meg, og mitt liv veldig godt

Jeg er A4, og jeg ønsker å være A4 med alle de mulighetene det gir innenfor rammene.

Anonymous poster hash: 69430...fcc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...