Gå til innhold

Ta tilbake gaver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer også på om han liker å ha kontroll.

Det kan bero på en misforståelse, men jeg for min del ville vært litt skeptisk til fyren etter noe sånt.



Anonymous poster hash: 8bd55...b86
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du spurt han om hvorfor han gjør det slik?

Hvor mye kostet bilen?

Var det en splitter ny bil?

Trenger han å selge den på grunn av økonomi?

Anonymous poster hash: 1ab68...677

Bilen kostet 120000, den var ikke ny. Men god som ny.:-)han trenger ikke selge den Pga økonomi, han har så det rekker, for å si det sånn. Problemet her blir at jeg synes det blir rart å fortsette å være kjærester, når det liksom er en ok ting å gjøre. Han bryr seg åpenbart ikke om at jeg må gå til jobb, og andre steder, mens han da har totalt tre biler. Inntil han selger den jeg har "lånt".

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på om han liker å ha kontroll.

Det kan bero på en misforståelse, men jeg for min del ville vært litt skeptisk til fyren etter noe sånt.

Anonymous poster hash: 8bd55...b86

Ja, han gjør nok det. Kontrollerende, men har aldri vært et problem egentlig. Før nå.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen kostet 120000, den var ikke ny. Men god som ny.:-)han trenger ikke selge den Pga økonomi, han har så det rekker, for å si det sånn. Problemet her blir at jeg synes det blir rart å fortsette å være kjærester, når det liksom er en ok ting å gjøre. Han bryr seg åpenbart ikke om at jeg må gå til jobb, og andre steder, mens han da har totalt tre biler. Inntil han selger den jeg har "lånt".

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Forstår. Hva har han sagt i denne forbindelsen, dersom dere har snakket sammen om det?

 

Hvordan er han ellers? Hvor lenge har dere vært kjærester? Hvordan er forholdet deres?

 

Anonymous poster hash: 1ab68...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort av ham å ikke si noe da du fikk bilen, da kunne du jo brukt året på å spare litt til ny bil. Det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å overlevere bilen, men tror ikke jeg hadde vært veldig medgjørlig fremover 😁 Regner med han ikke er interessert i å selge deg bilen til en litt god vennepris heller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem gir noen en bil i gave? det høres jo ut som noen med eiertrang over deg, mulig psykopat der føler jeg.



Anonymous poster hash: cf89d...f41
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er han jo ikke bare snill da som du skrev i 1.innlegg!

Jeg hadde vært meget skeptisk til å gå videre med denne mannen!

Tenk deg godt om TS! Håper du har råd til en ny bruktbil! Lykke til!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel egentlig ikke så mye annet å gjøre enn å kjøpe deg en ny, gammel bil.

- dersom du er avhengig av å ha en bil.

Dette fordi det du fikk i fjor var jo ett års bruk av den bilen han nå vil ha tilbake. Den er ikke registrert på deg så du har ingen rettigheter til den slik sett, selv om du har betalt årsavgift og forsikring så gir det deg ingen eierrettigheter.

Anonymous poster hash: 802e8...268

Det er jeg klar over. Men er det da rart av meg å tenke at det blir litt spesielt å fortsette å være happy couple når jeg føler meg bittelitt overkjørt? Jeg hadde en bil som han mente ikke var sikker nok. Han ga meg (tilgang til en )bil, og nå tok han den tilbake. Det betyr at jeg står uten bil, og det føles bare rart.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår. Hva har han sagt i denne forbindelsen, dersom dere har snakket sammen om det?

Hvordan er han ellers? Hvor lenge har dere vært kjærester? Hvordan er forholdet deres?

Anonymous poster hash: 1ab68...677

Han er jo en grei fyr. Men jeg synes ikke dette er greit. Hadde han hatt bruk for bilen hadde jeg forstått det litt bedre, men han kommer ALDRI til å bruke den. For ikke å snakke om venner og familie som synes han var så snill som ga meg en så fin gave. Er gjerne ikke til hans fordel at jeg forteller dem at jeg måtte gi den tilbake igjen.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du velger å ignorere alle de andre som spør, men har du snakket med kjæresten din om dette? Eller troller du kanskje?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er vel at han sikkert synest det han har gjort er fantastisk, siden han har gitt deg en bil.

Hva er hans forklaring/versjon?

Jeg hadde vært kjempeskeptisk til å ta imot gaver i fremtiden hvis du velger å fortsette forholdet.

Anonymous poster hash: 30672...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp frøken, løp! Den der fyren er ikke helt god.

 

For det første, normale folk gir ikke vekk en bil i bursdagsgave, og dem som evnt gjør det likevel, tar den ikke tilbake etter et år.

 

Jeg hadde aldri klart å fortsette et forhold til en så snål fyr.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han ga deg bil for et år..? Er ikke det snilt, da? Nå er året gått, og gaven er ferdig. Du har spart masse dette året, og burde fint være i stand til å kjøpe deg en annen bil.

Anonymous poster hash: 8f56b...ef2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser du velger å ignorere alle de andre som spør, men har du snakket med kjæresten din om dette? Eller troller du kanskje?

Dessverre ingen trolling. Jeg skjønner at dette er et i-landsproblem, men jeg får litt dårlig magefølelse på dette. Såklart har jeg snakket med han, han sier bare at jeg ikke fikk bilen, ett år var avtalen.

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han gjør nok det. Kontrollerende, men har aldri vært et problem egentlig. Før nå.

Ts

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

På hvilke måter har han vært kontrollerende da?

Anonymous poster hash: 1ab68...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ingen trolling. Jeg skjønner at dette er et i-landsproblem, men jeg får litt dårlig magefølelse på dette. Såklart har jeg snakket med han, han sier bare at jeg ikke fikk bilen, ett år var avtalen.

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Og du stusset aldri når han sa ett år?

Hvorfor tok du imot når han sa det gjaldt ett år kun?

Anonymous poster hash: 30672...88f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessverre ingen trolling. Jeg skjønner at dette er et i-landsproblem, men jeg får litt dårlig magefølelse på dette. Såklart har jeg snakket med han, han sier bare at jeg ikke fikk bilen, ett år var avtalen.

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lytt til magefølelsen din!

Da har det blitt en misforståelse mellom dere da?

Anonymous poster hash: 1ab68...677

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er vel at han sikkert synest det han har gjort er fantastisk, siden han har gitt deg en bil.

Hva er hans forklaring/versjon?

Jeg hadde vært kjempeskeptisk til å ta imot gaver i fremtiden hvis du velger å fortsette forholdet.

Anonymous poster hash: 30672...88f

Dette. Han har gjennom hele året minnet meg på en million ganger hvor snill han har vært. Og det synes jeg selvsagt at han har! Jeg har vært veldig takknemlig, og det har selvsagt vært til stor hjelp for meg. Vi er i grunnen helt enige om at det har vært snilt gjort, kun uenige om at han vil ha den tilbake nå som året har gått. Det trodde ikke jeg var avtalen.

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du stusset aldri når han sa ett år?

Hvorfor tok du imot når han sa det gjaldt ett år kun?

Anonymous poster hash: 30672...88f

Jeg trodde at avtalen om ett år gjaldt på at han skulle betale de kostnader som tidligere nevnt. Jeg trodde ikke at han skulle ha bilen tilbake.

Anonymous poster hash: 34fc5...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uøkonomisk av han å kjøpe bil og selge året etter vel..? Kandidat for luksusfellen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...