Gå til innhold

Normalt at man trekker seg om følelser kommer, for å ikke bli såret igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Avviste en tidligere, ikke fordi jeg ikke ville være sammen med ham, men fordi jeg hadde noe jeg ville skjule. dette er et par år siden. nå har jeg følelser for ham igjen, vi har vært mer sammen.. vi har begge vært like med initiativ.. men sist jeg spurte passet det ikke av gyldige grunner, og han foreslo ikke noen ny dato. har ikke hørt fra ham på en uke nå :/ tør ikke ta kontakt heller.. syns det er rart når vi kan være sammen i timesvis når vi er sammen, og så har han skrevet med meg igjen og.. han sa til meg sist vi var sammen at han skulle på noe, så skrev han hvordan det var uten at jeg hadde spurt. Og jeg nevnte for han noe jeg skulle på sist, og han spurte dagen etter hvordan det gikk. Jeg er veldig stresset med andre ting nå..så lar det derfor være opp til ham intil videre. men er det jeg som overreagerer fordi vi ikke har hatt kontakt på en uke, eller er dette tegn på minimal intresse, eller at han er redd for å bli såret igjen?



Anonymous poster hash: 9983c...932
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si at jeg har følt det slik før også..med ham. da vi nesten ikke hadde kontakt på en stund. men så ble den mye tettere..og da føltes det så ok. men som sagt..det har gått en uke, og jeg får igjen blandede følelser. men tenker at det har vært sånn før, og den blir bedre igjen. men jeg blir liksom bare litt lei meg av at han er på og av face, og ikke har skrevet til meg siden den dagen..



Anonymous poster hash: 9983c...932
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver selv at du har avvist ham på grunn av at du hadde noe og skjule... Kan det være derfor?

1. Du har avvist ham tidligere

2. Du har skjult ting for ham som han muligens har plukket opp...

Kanskje han rett og slett iokke stoler på deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge har tatt initiativ etter dette. Skjedde noe i fjor, jeg gjorde noe dumt. Unnskyldte dette og vi har sakte og sikkert fått tilbake kontakten. Men nå igjen har han vært litt fraværende..pålogget ofte på face, men skriver ikke. Burde jeg gi enda mer av meg selv?

Anonymous poster hash: 9983c...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...