Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Jeg og kjære skulle egentlig ut og trene intervall når han er ferdig på jobb i dag, men ettersom han må bli ferdig med noe greier på jobben så får han ikke vært med. Det betyr at jeg må trene intervall selv og for å ikke sluntre unna så må jeg komme meg på treningssenteret og tredemølla. Men det frister veeeldig lite. Men jeg får vel bare komme meg opp av stolen, inn i treningstøyet og tusle avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var treningsøkta ferdig for i dag og det var bare så vidt at jeg kom meg hjem. Men det verste var ikke at jeg var utrolig sliten, men jeg har klart å få en vond strekk i lysken. Fikk en strekk da vi hadde intervalltrening på lørdag og den har ikke helt gått vekk. Og i dag ble den bare værre og det var så utrolig vondt å gå hjem. Kunne ikke ta bussen eller banen heller, for jeg hadde ikke med meg månedskortet. Hadde jo bestemt meg for å gå hjem ettersom jeg forbrenner rundt 150 - 200 kalorier bare på det :fnise:

Så pga strekken ble treningsøkta bittelitt amputert, men ikke mye. Fikk løpt 6x100m + at jeg tok 30min intervall på cardiowaven. Så fikk da forbrent nesten 600 kalorier + gåturern til og fra trening. Ble i alle fall god, svett og andpusten, så da er jeg fornøyd :jepp:

Nå er det å rydde kjøkken, lage grønsaksgrateng som skal stå i ovnen mens jeg dusjer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :jepp:

Å herregud som du forbrenner da! jeg tror jeg har lav forbrenning jeg, på 60t spinning forbrenner jeg ca 500-550kcal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er :jepp:

Å herregud som du forbrenner da! jeg tror jeg har lav forbrenning jeg, på 60t spinning forbrenner jeg ca 500-550kcal..

Takk, takk :)

Er det jeg ligger på sånn ca også, men i dag trente jeg jo lengre enn vanlig da + at jeg trente intervall. Da forbrenner jeg mer.

Men jeg sliter slik som deg med å gå ned. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre, men kanskje jeg ikke trener hardt nok? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen aning hva jeg gjør feil. Jeg tok opp med legen når jeg var så fortvilet - når jeg ikke fikk trent når jeg gikk på krykker. Da jeg veide meg så var jeg 4kg lettere enn jeg er nå. Jeg har altså gått opp siden jeg begynte å trene.

Han sa da at jeg ikke var overvektig, men han tok til å prate med meg, så planen var da jeg skulle komme tilbake når jeg hadde fått trent en stund om følelsen var den samme.. Jeg fornøgd med det meste, bortsett fra den j***** magen :kjefte: Den går jo ikke bort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har gått opp så er det nok muskler. Jeg gikk ned i vekt i sommer, men det var musklene som forsvant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trening ja...

herregud jeg er så støl idag, at jeg kom meg nesten ikke opp av senga.

Milde himmel, jeg kjenner gårsdagens spinning og core på Elixia!

Men, fortell om Bat Mitswa da!

spennende greier!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trening ja...

herregud jeg er så støl idag, at jeg kom meg nesten ikke opp av senga.

Milde himmel, jeg kjenner gårsdagens spinning og core på Elixia!

Men, fortell om Bat Mitswa da!

spennende greier!

:klemmer:

:ler:

Da har i alle fall treningen effekt da hvis du er støl. Er ikke såå støl i dag...første dagen på over ei uke :ler: Men jeg har fortsatt en vond strekk i lysken da.

Bat Mitswa ja... jeg vet ikke så mye mer enn det jeg har skrevet om bortsett fra at det er fullt program fredag, lørdag og søndag. Bra jeg har ferie akkurat da :ler: Vi skal i synagogen å se, spise lunsjer og middager og det som er. Å så er det jo alle disse reglene og rutinene og gud vet vel hva :fnise:

Men skal komme tilbake om mer info når vi har vært der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det helg faktisk. Denne uka har gått raskt og det er nå bare fire uker igjen til jeg slutter i jobben og skal ha fri en god stund.

Men jeg gikk fra jobben drit forbanna i dag. Den andre småbarnsavdelingen mangler en ansatt fortsatt og neste uke er de bare tre voksne. De skal være fire og denne uken har de hatt nok folk.

Men de får ikke leie inn vikar, så da mener eier at de en av de ansatte på vår avdeling skal gå over til dem neste uke slik at vi bare blir tre! Er det så mye bedre at vi er tre voksne da?? Greit nok at den andre avdelingen har tre barn flere enn oss neste uke, men vi har tross alt 12 barn vi også og to tilvenninger.

Og hvorfor ikke få inn vikar når det mangler folk? De har jo ikke ansatt noen i den stillingen, så de taper ikke penger på å sette inn vikar. :kjefte:

Trodde jeg skulle eksplodere da jeg hørte dette.

Men vi kommer ikke til å godta det, så hvis de ikke gjør noe så kommer vi til å kontakte de ulike forbundene vi er medlem i .

Men nå er det helg og den skal nytes :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke, nye muligheter og mer trening.

Skulle egentlig på spinning etter jobb i dag, men for det første så var det et barn på en annen avdeling som ble hentet for sent, for det andre var det maaasse bilkø (uanlig kl fem)og for det tredje så var t-banen forsinka.

Så da måtte det bli trening ute i marka da. Kjære ville være med, noe som betyr at det ikke er å ligge på latsiden når man trener. vi bestemte oss for å jogge/ gå på noen stier vi ikke har vært før, noe som førte til at det ble ganske så langt :ler: Men vi fikk i alle fall jogget på ordentlige skogsstier. Men ettersom det har regnet bøtter det siste døgnet så var det en smule vått, men det gikk heldigvis bra.

Så i dag har jeg jogget mer enn jeg noen gang har gjort på en treningsrunde før :jepp: Og pulsklokka viste at jeg forbrente 850 kalorier på 1 time og 15 min! DET har jeg heller aldri gjort. Så veldig stolt av meg selv :nigo:

Og selvfølgelig har jeg vondt i lysken. Jogging er ikke noe bra hvis jeg skal bli bra av den strekken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har stoppeklokke! Da må nå du og ha det :)

hvor på klokka da? :klo:

Eneste jeg kan bruke som stoppeklokke er når jeg starter en økt, men det er vel ikke riktig? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal egentlig på styrke etter jobb i dag, men jeg er så sliten etter treningsøkta i går at jeg orker rett og slett ikke. Trodde jeg skulle sove godt i natt, men den gang ei. Så det blir nok hjem og sove litt etter jobb i stedet i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...