Gå til innhold

Er dette blotting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 22 år og opplevde noe i går som jeg vil vite om kan kalles blotting eller ikke.

Jeg gikk nedover langs veien i nærheten av her jeg bor da en bil kommer kjørende og stanser like ved meg og spør om veien. Han stansa bilen på den andre siden så han sa han ikke hørte noen ting så jeg gikk inn til bilvinduet hans og skulle forklare han veien.

Han sa han ikke var fra Oslo og ikke kjent her. og mens jeg prater så ser jeg at armen hans rister og at han driver og fikler med noe, så da ser jo jeg ned og ser at han har tatt ut pikken ut fra bukseglidelåsen og rister den fram og tilbake. så spør han ''Hva synes du om denne'a?'' mens han holder den opp og jeg svarte at jeg er ikke interessert i å svare på det. Så sier han at ''det er varmt vettu så må lufte den litt'' og jeg sa bare ''jah hadetbra'' så gikk jeg og han kjørte videre.

Akkuratt der tenkte jeg ikke så mye på hva jeg sa, ble litt satt ut kanskje. Men jeg har IKKE tatt noe skade av det, men bare lurer på om det kalles blotting?



Anonymous poster hash: d6167...ea6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette er blotting. Hvis du har nummeret på bilen, er det bare å melde han til politiet.



Anonymous poster hash: 69300...393
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kontakter du politiet og forteller om. Hva om ha neste gang finner en enda yngre jente ?

Anonymous poster hash: 67cc9...f4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nummeret på bilen hans eller noe. Det er en ungdomsskole i nærheten av der han skulle som jeg forklarte for tenkte at det er enkelt å se skolen så da finner han veien enklere. Men skolen er jo stengt nå selv om kanskje noen få ungdommer går og kommer så er det jo sikkert voksne i nærheten også.

Og jeg har ingen bevis så hvordan skal politiet tro på hva jeg sier...

TS



Anonymous poster hash: d6167...ea6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke nummeret på bilen hans eller noe. Det er en ungdomsskole i nærheten av der han skulle som jeg forklarte for tenkte at det er enkelt å se skolen så da finner han veien enklere. Men skolen er jo stengt nå selv om kanskje noen få ungdommer går og kommer så er det jo sikkert voksne i nærheten også.

Og jeg har ingen bevis så hvordan skal politiet tro på hva jeg sier...

TS

Anonymous poster hash: d6167...ea6

Det kan være at de har mottatt flere meldinger om oppførselen til denne mannen. Du har vel fargen på bilen og bilmerket vil jeg tro. Ta allikevel kontakt med politiet, slik at de kan ha denne hendelsen liggende i tilfelle de får inn flere meldinger senere.

Anonymous poster hash: 69300...393

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet prioriterer denne typen saker og kan ha flere tips om samme person.

Politiet vil,og vurdere hvordan du fremstår og hva du forteller, og så vurdere om du virker troverdig. Jo lengre du venter desto vanskeliger blir det for politiet.

Denne typen personer driver gjerne på sånn over lengre tid og med flere før de blir tatt.

Må skrive dette, du tuller vel ikke med dette innlegget?

Anonymous poster hash: 67cc9...f4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Politiet prioriterer denne typen saker og kan ha flere tips om samme person.

Politiet vil,og vurdere hvordan du fremstår og hva du forteller, og så vurdere om du virker troverdig. Jo lengre du venter desto vanskeliger blir det for politiet.

Denne typen personer driver gjerne på sånn over lengre tid og med flere før de blir tatt.

Må skrive dette, du tuller vel ikke med dette innlegget?

Anonymous poster hash: 67cc9...f4d

Nei, tuller ikke med denne saken. Er det noe sted jeg kan skrive skriftlig til politiet og tipse dem om saken?

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å anmelde, men når dere sier det her så...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ringer først på 02800, politiet sitt ordinære nr. Uansett hvor du er i Norge.

Tar politiet deg inn til avhør, så spør du om du har rett på gratis bistandsadvokat, fordi du er den som har opplevd å møte en person med uanstendig oppførsel. Eller du kan fritt ta med deg en venninne e.l.

Det er viktig at du melder fra ASPA så politiet får stoppet han, før han gjentar dette og kanskje dreper en ung jente. For alt du vet kan han ha pekt seg ut deg og oppsøker deg igjen senere. Ingen av oss vet hva slags tanker denne personen har i hodet.

Anonymous poster hash: 67cc9...f4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld fra for det er terrorisme. Han prøver å gjøre deg og andre kvinner og damer redde. Terror.



Anonymous poster hash: 67484...0e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte det nummeret, men hun sa at jeg kan ringe politidistriktet som jeg tilhører til i morgen, fordi det er stengt i dag,

men jeg gikk inn på nettsiden politi.no og tipser heller skriftlig til dem der.

TS

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ja, det er blotting. Og nei, det er ikke noe å ta på vei for. Men, det bør politianmeldes primært for å få vedkommende inn i den psykiatriske helsepleien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så utrolig ufint og ekkel opplevelse. Jeg ser du skriver at du kke har tatt noen skade av dette, godt for deg! :) Selv har jeg en tendens til å føle meg innvadert og på en tåkket på/krenket, skulle ønske jeg tok det mer som deg. Meld i fra! :)



Anonymous poster hash: bd685...79b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tipsa politiet skriftlig, men tror ikke det hjelper noe. Jeg har jo verken bilnummer eller noe som helst som gjør at politiet kan ta tak i han.

TS

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

:danse: hysteria a cha cha cha :danse:

Nei det er det ikke.Jeg og min søster ble utsatt for blotting når vi var yngre.Selve situasjoen ønsker jeg ikke å beskrive,men vi anmeldte han og de hadde fått flere anmeldelser.Han hatt også tatt med seg noen jenter på en kjøretur.Etter at vi anmeldte ble vi innkalt for å plukke han ut i sånn bildemappe. Når han ble fanget innrømmet han mange saker som også ikke var anmeldt.Takket være at flere hadde andmeldt og at vi plukket han hun fikk han straff,og ofrene fikk oppreisning. Alle sånne hendelser må man anmelde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: hysteria a cha cha cha :danse:

Hørt om lommemannen?

Anonymous poster hash: 67cc9...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...