Gå til innhold

Hvor mye betaler dere i strøm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet, hvor jeg betaler en leiesum, pluss strøm.

Jeg har nemlig aldri vært i en situasjon hvor jeg har betalt strøm, da dette har vært inkludert i leie før.

Jeg vet jo jeg må se dette an etterhvert, men det hadde vært interessant å få vite hva dere bruker i strøm.
Hvor mye er vanlig å betale? Hva betaler dere i mnd? Og hvor mange er dere i husstanden?

Tenker dere noe på det, slik at dere sparer?



Anonymous poster hash: 37949...0ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Betalt 300,- i måneden pluss nettleie hvert kvartal. Nettleia er svindyr



Anonymous poster hash: 9f3bd...f30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler ca 175 kr inkl. nettleie pr måned. Varmtvann og fyring dekkes av felleskostnadene (fjernvarme), så det blir kun 130 kWh per måned. Vi er to stykker i en leilighet på 30 kvm (+ 7 kvm, innglassert veranda brukes også som ekstra rom).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke fyrer blir det ca 200 per måned ink. nettleia.

Boligen er kald om vinteren så gruer meg til jeg må begynne å fyre, lurer på hva regningen kan komme på da? Det er under 10 grader om vinteren inne om jeg ikke fyrer, så det må jeg jo bare :(



Anonymous poster hash: b0faa...0b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

På sommeren mellom 300 og 400

På våren mellom 400 og 500

På høsten mellom 500 og 800

På vinteren mellom 800 og 1200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 400..., sist jeg fikk strømregning var 300 kroner av strømregningen nettleie, så er det som koster penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i min egen leilighet på ca. 50 kvm, nord i landet. I vintermånedene betaler jeg rundt 1000-1200 kr hver måned. Og i sommermånedene varierer det fra rundt 700-500 kr. Det inkluderer nettleia.



Anonymous poster hash: 864a4...11c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite dere betaler? Hva slags leverandør har dere?



Anonymous poster hash: 32384...f40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i kjeller leilighet (35m2) betaler ca. 600-700 vinter og 300-400 sommer



Anonymous poster hash: 6961a...034
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lite dere betaler? Hva slags leverandør har dere?

Anonymous poster hash: 32384...f40

Hafslund. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler ca 700-800 kr i mnd nå om sommeren, og opp til 1400 vinterstid. Kan hende jeg egentlig skal betale mindre nå, men har ikke lest av måleren på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NorgesEnergi. Nå på sommeren betaler vi 600-700 i mnd og om vinteren 1200-1300, inkludert nettleien.

60kvm

Endret av Nepenthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er Hafslund billig?



Anonymous poster hash: 32384...f40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke fyrer blir det ca 200 per måned ink. nettleia.

Boligen er kald om vinteren så gruer meg til jeg må begynne å fyre, lurer på hva regningen kan komme på da? Det er under 10 grader om vinteren inne om jeg ikke fyrer, så det må jeg jo bare :(

Anonymous poster hash: b0faa...0b6

Hvis jeg ikke fyrer blir det ca 200 per måned ink. nettleia.

Boligen er kald om vinteren så gruer meg til jeg må begynne å fyre, lurer på hva regningen kan komme på da? Det er under 10 grader om vinteren inne om jeg ikke fyrer, så det må jeg jo bare :(

Anonymous poster hash: b0faa...0b6

Hvilken strømleverandør har du, og hvor stor bolig? Jeg betaler kr 10 000 pr år.

Anonymous poster hash: 026a9...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 200 kr for tre måneder til NorgesEnergi. Samt 400 kr per kvartal til Hafslund for nettleie. Nå i juni har jeg bruk strøm for 25 kr...

Har sentralfyring og varmtvann inkl. i husleien.

Når jeg hadde Hafslund fikk jeg regninger på 1000 kr per kvartal, det var sinnsykt dyrt (betaler jo kun for bruk av lys + hvitevarer). Så da byttet jeg til NE.

Edit: bor i en 40 kvm stor leilighet. Strømregningen blir på 300 kr per kvartal i vinterhalvåret.

Endret av Rægs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler 200 kr for tre måneder til NorgesEnergi. Samt 400 kr per kvartal til Hafslund for nettleie. Nå i juni har jeg bruk strøm for 25 kr...

Har sentralfyring og varmtvann inkl. i husleien.

Når jeg hadde Hafslund fikk jeg regninger på 1000 kr per kvartal, det var sinnsykt dyrt (betaler jo kun for bruk av lys + hvitevarer). Så da byttet jeg til NE.

Edit: bor i en 40 kvm stor leilighet. Strømregningen blir på 300 kr per kvartal i vinterhalvåret.

Merkelig, har også Hafslund og betaler omtrent som deg, om ikke mindre (175 kr per måned inkludert nettleia).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...