Gå til innhold

Hva tjener du, og er du fornøyd med lønnen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sett i forhold til jobben din. Rekker lønnen til det du vil?



Anonymous poster hash: 427f0...744
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske fornøyd til nå. Eneste er vel at jeg skulle ønske jeg fikk 100% jobb. Jobber nå ca 75%. D holder til husleie/regninger/mat men skulle jo gjerne hatt litt ekstra i tillegg. Så jeg tenker at når jeg en gang får mere jobb så tror jeg at jeg blir greit fornøyd! :)

Hva med deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i butikk og har 180 kr timen.

Og ja jeg er fornøyd.

For tiden er jeg fornøyd bare jeg har en jobb, har vanskeligheter med å få noe annet her jeg bor.



Anonymous poster hash: 8e43b...350
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener rett i overkant av 400 000 i hundre prosent jobb. Regner med å gå opp til nærmere 450 000 ved oppgjøret nå. Er bra fornøyd, men skulle gjerne hatt litt ekstra å rutte med for å unne meg diverse (har høyt boliglån, så de fleste av pengene forsvinner dit). TS



Anonymous poster hash: 427f0...744
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 525.000 i året. Ganske fornøyd, men skal forhandle før jeg skal tilbake i jobb etter endt permisjon. Har ikke satt meg opp en formening om hva jeg skal kreve, men minst 550'.

Har i tillegg fri telefon, fast bilgodtgjørelse og kilometer godtgjørelse for kjøring fra hjem til kontorplass.

Anonymous poster hash: ef563...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 500.000 i årslønn. Jeg kunne godt gå ned i lønn, jeg synes jeg tjener for godt i forhold til den jobben jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 500.000 i årslønn. Jeg kunne godt gå ned i lønn, jeg synes jeg tjener for godt i forhold til den jobben jeg gjør.

Og du jobber med?

Anonymous poster hash: f8594...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjener 390 000 og er lærer.

Er greit fornøyd med lønnen (kommer til å gå opp både i ansiennitet og etter en videreutdanning jeg holder på å ta), men i forhold til arbeidstimene jeg legger inn, så kunne jeg godt ha tenkt meg muligheten til å få overtidsbetalt i stedet for avspasering. ;)



Anonymous poster hash: 3bfac...819
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjener 390 000 og er lærer.

Er greit fornøyd med lønnen (kommer til å gå opp både i ansiennitet og etter en videreutdanning jeg holder på å ta), men i forhold til arbeidstimene jeg legger inn, så kunne jeg godt ha tenkt meg muligheten til å få overtidsbetalt i stedet for avspasering. ;)

Anonymous poster hash: 3bfac...819

Ja.. jeg tenker du har kjempe mye overtid som lærer. lol!

Anonymous poster hash: f8594...854

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener kr. 180.000,- i året, pluss bonus på ca. kr. 450.000,-

I tillegg til aksjeutbytte fra bedriften på ca. kr. 70.000,- i året føler jeg meg godt fornøyd med det. Spesielt siden jeg ikke har en lederstilling, og derfor ikke har ansvar utover å gjøre det jeg får beskjed om.



Anonymous poster hash: 0228b...968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. jeg tenker du har kjempe mye overtid som lærer. lol!

Anonymous poster hash: f8594...854

Og der beviser du at de fleste ikke har peiling på hva det vil si å jobbe som lærer. Har du hørt om vikartimer? Ikke alle har tilkallingsvikarer tilgjengelig til en hver tid, så de fleste lærere tar vikartimer i tillegg til sine vanlige oppgaver.

Anonymous poster hash: c7aae...568

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der beviser du at de fleste ikke har peiling på hva det vil si å jobbe som lærer. Har du hørt om vikartimer? Ikke alle har tilkallingsvikarer tilgjengelig til en hver tid, så de fleste lærere tar vikartimer i tillegg til sine vanlige oppgaver.

Anonymous poster hash: c7aae...568

Blir du tvunget til å avspasere vikartimer?

Anonymous poster hash: f64d0...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som spesial pedagog, tjener 420 000 i året, bor i Oslo så pengene rekker ikke langt, heldigvis tjener samboeren over det dobbelte, så det er jo ikke synd på oss :)

Anonymous poster hash: faae8...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd nei. Jeg tjener 429 000, etter 7 år i samme stilling. Nå i forbindelse med jobbskifte, har jeg fått vite at jeg tjener ca 100 000 til 150 000 for lite. Jeg er fult klar over at jeg tjener lite og at bedriften utnytter oss ved å gå opp 2% årlig i lønnsøkning. Men det var nå da jeg skiftet jobb at jeg fikk vite hvor dårlig jeg lå ann.



Anonymous poster hash: 3039b...67f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener ca 1.000.000 nå på sommeren.

Eier og kjører RIB med turister. 5000 kr i timen, minus 2-2500 i drivstoff og div. Sitter igjen med 3000 i timen, ca.

Kjører ca 5 timer pr dag fra mai-sept. Blir ca 600 timer i disse mnd. Tjener 1.8 mill på dette. Tar ut en mill i lønn.

Resten av året jobber jeg ikke. Kan vel knapt kalles jobb å dundre avgårde i 50 knop hele sommeren heller... :laugh: .



Anonymous poster hash: 67fc0...c13
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

484 000- nyutdannet første jobb. Fornøyd :) Har fleksitid, avspaserer når enn jeg ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Misfornøyd, tjener 120 kr timen i privat bedrift. 24 år

Anonymous poster hash: bdb41...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I underkant av 500 000 kr i året. Jeg synes vel dette er helt gjennomsnittlig. Og ettersom jeg ikke bor i Oslo eller annen dyr storby så betaler jeg ikke så altfor mye i boliglån.

Anonymous poster hash: c6551...530

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tjener under det jeg skal ha, men gir jeg beskjed så lager sjefen ett helvete. Holder ut til jeg får ny jobb.



Anonymous poster hash: 57898...f7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsåvidt fornøyd, men hadde ikke sagt nei hvis jeg fikk mer i lønn. ;) Tjener ca 400.000 kr i året i kundeservicejobb. Samtidig får jeg jo mange goder i tillegg til lønnen, som f.eks at de dekker mobil, bredbånd, en del forsikringer (blant annet reiseforsikring), firmahytte osv. I tillegg er miljøet godt og trives veldig godt på jobb så jeg klager ikke. :)

Bor i Oslo, har kjøpt meg en liten leilighet, og føler i grunn at jeg får gjort det jeg vil. Jeg har råd til å leve godt, reise, betale ned ekstra på lånet osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...