Gå til innhold

lite sex..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke hatt sex på tre uker. Og da vi hadde det var det over to uker siden forrige gang der igjen. Begge har mer enn 100% jobb så jeg tror det er grunnen.

Hvordan få igjen sexlivet?

Sist jeg prøvde, var han støl etter trening så da svarte han "kanskje etterpå."

Men verken kvelden eller dagen etter skjedde det noe. Hvor mye skal en presse på selv liksom!

Anonymous poster hash: f8518...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke hatt sex på tre uker. Og da vi hadde det var det over to uker siden forrige gang der igjen. Begge har mer enn 100% jobb så jeg tror det er grunnen.

Hvordan få igjen sexlivet?

Sist jeg prøvde, var han støl etter trening så da svarte han "kanskje etterpå."

Men verken kvelden eller dagen etter skjedde det noe. Hvor mye skal en presse på selv liksom!

Anonymous poster hash: f8518...ef8

Dere må vel ha noen fantasier dere kan utforske? Mange som ikke engang vet den ekte fantasien til kjæresten sin.

Anonymous poster hash: b6a84...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke snakket sånn om sex. Har ikke fortalt han hva jeg liker, syns det er flaut. 24 og 28 og samboere, men jeg har dårlige erfaringer og er ganske sjenert..

Anonymous poster hash: f8518...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd sexy undertøy og kostymer da..

Anonymous poster hash: f8518...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kanskje litt å si at vi har hatt endel andre problemer. Og at vi har jobbet 10-16t hver oss i ukene. Det er også et barn som krever sitt. Så betyr det at han ikke tenner på meg?

Anonymous poster hash: f8518...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kanskje litt å si at vi har hatt endel andre problemer. Og at vi har jobbet 10-16t hver oss i ukene. Det er også et barn som krever sitt. Så betyr det at han ikke tenner på meg?

Anonymous poster hash: f8518...ef8

Du kan jo begynne med å si at du ikke orker å ha det sånn, og at du vil dere skal prioritere å få gjort noe med dette. Det innebærer nedprioritering av jobben slik at dere får tid til å rense lufta, og bevisst fokus på kjæresterier og sengehalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...