Gå til innhold

På hvilket bilde er han kjekkest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er det vel ikke? Han har jo forandret seg kraftig, også i ansiktet. Har du aldri sagt eller tenkt at noen har et vennlig ansikt?

Da har han blitt kjekkere ved å slanke seg/eventuelt mindre attraktiv:) Det er vel ikke ensbetydende med at han har blitt slem ved å slanke seg til konkurranse? Det er info vi ikke har, og der,ed ikke kan ta med i vurderingen.

Det gjelder å holde seg objektiv, og når man kun ska se på utseende som i denne tråden, så skal ersonlighet holdes utenfor.

Jeg vet godt at en attraktiv personlighet gjør en person finere, slik er det for meg også :)

Syntes bare det er rart at over halvparten har misforstått poenget med tråden totalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utseende handler om mer enn f.eks muskler. Det handler om totalintrykk.

Og til dette med å "dikte opp i eget hode". Danner du deg oerhodet noe inntrykk av mennesker du møter, liksom? ;)

Alke mennesker gjør det. Det handler om å bruke erfaringsgrunnlaget sitt, og se hvordan folk selv fremstiller seg. Anonymous poster hash: d95f7...f0f

Det handler om å holde seg objektiv, når man har null grunnlag til å synse om personligheten til en person.

Personligheten som forøvrig er identisk på begge bildene, om du ikke har forstått det enda :P

For å sammenlikne bildene objektivt, må man naturligvis ta fprbehold om at personligheten er identisk på begge bildene, ettersom det faktisk er samme person :)

Eks: liker man bedre et snillt ansikt ala før-bildet, ja da er han kjekkere på det bildet, liker man bedre fin kropp etc, vil etter-bildet være mer tiltrekkende. Da er fremdeles personligheten holdt utenfor, men flatterende ansiktstrekk eller andre kroppstrekk er det som betyr noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Da har han blitt kjekkere ved å slanke seg/eventuelt mindre attraktiv:) Det er vel ikke ensbetydende med at han har blitt slem ved å slanke seg til konkurranse? Det er info vi ikke har, og der,ed ikke kan ta med i vurderingen.

Det gjelder å holde seg objektiv, og når man kun ska se på utseende som i denne tråden, så skal ersonlighet holdes utenfor.

Jeg vet godt at en attraktiv personlighet gjør en person finere, slik er det for meg også :)

Syntes bare det er rart at over halvparten har misforstått poenget med tråden totalt

Jeg forstår veldig godt hva som menes. det spørres om han er kjekkest på før- eller etterbilde. Han har et helt annet ansiktsuttrykk på bildene, og da er jo det med på å avgjøre om hva man liker best. Det er vel ikke bare kroppen som avgjør om noen er kjekk eller ikke? Slik har aldri jeg tenkt i hvert fall. For meg er ansiktet helt klart viktigst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bare det er rart at over halvparten har misforstått poenget med tråden totalt

Jeg mener det er du som misforstår.

Det et umulig å være "objektiv" mhp utseende. Det er absolutt en subjektiv mening.

Det er umulig å se på bare et aspekt ved utseende (mengden muskler) og helt se bort fra det som i mine øyne er langt mer framtredend. Nemlig framtoning mhp kroppsspråk, holding og ansiktsuttrykk.

Anonymous poster hash: d95f7...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende handler om mer enn f.eks muskler. Det handler om totalintrykk.

Og til dette med å "dikte opp i eget hode". Danner du deg oerhodet noe inntrykk av mennesker du møter, liksom? ;)

Alke mennesker gjør det. Det handler om å bruke erfaringsgrunnlaget sitt, og se hvordan folk selv fremstiller seg. Anonymous poster hash: d95f7...f0f

Beklager, men det blir nok et innlegg her :P utseende handler om utseende. Attraksjon er noe helt annet igjen, hvor totalinntrykket spiller inn:) og selvfølgelig danner jeg meg et inntrykk av menneskene jeg møter, men denne personen har jeg aldri møtt(regner ikke med du har det heller), og dersom jeg tenkte meg frem til to vidt forskjellige personligheter til mannen i Åpningsinnlegget ville jeg følt meg ganske teit. Ettersom det er samme person ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter, SELVFØLGELIG. Men han vil nok se enda bedre ut et par uker etter konkurranse og noen prosent opp i kroppsfett:)

FOR en kropp, forstår ikke at det skal være mulig på mindre enn et halvt år..

Fordi musklene var der fra før , under alt fettet. han har bare gått ned i vekt og spist tatt de tilskuddene de reklamerer for itillegg , det er begrenset hvor mye muskel du kan bygge på en viss tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår veldig godt hva som menes. det spørres om han er kjekkest på før- eller etterbilde. Han har et helt annet ansiktsuttrykk på bildene, og da er jo det med på å avgjøre om hva man liker best. Det er vel ikke bare kroppen som avgjør om noen er kjekk eller ikke? Slik har aldri jeg tenkt i hvert fall. For meg er ansiktet helt klart viktigst.

Det er ikke bare kroppen nei, og det har jeg heller aldri sagt :)

At jeg syntes noen er pene pga et fint og snillt smil, er ikke ensbetydende med at jeg liker henne fordi hun er snill. For det har jeg ingen info om før jeg blir bedre kjent med personen.

Forstår du nå? Dette skal være en objektiv sammenlikning av samme person. Så han snillere ut før, så likte du utseendet hans bedre før, og det er fair enough :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Det er ikke bare kroppen nei, og det har jeg heller aldri sagt :)

At jeg syntes noen er pene pga et fint og snillt smil, er ikke ensbetydende med at jeg liker henne fordi hun er snill. For det har jeg ingen info om før jeg blir bedre kjent med personen.

Forstår du nå? Dette skal være en objektiv sammenlikning av samme person. Så han snillere ut før, så likte du utseendet hans bedre før, og det er fair enough :)

Er det ikke det jeg sier da? At han ser snillere ut på det ene bildet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi musklene var der fra før , under alt fettet. han har bare gått ned i vekt og spist tatt de tilskuddene de reklamerer for itillegg , det er begrenset hvor mye muskel du kan bygge på en viss tid.

Det er jeg klar over, tenkte mer på hvor lite muskler han tilsynelatende mistet under cutten. Ser jo tydelig at han er beinsterk på det første bildet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt hva som menes. det spørres om han er kjekkest på før- eller etterbilde. Han har et helt annet ansiktsuttrykk på bildene, og da er jo det med på å avgjøre om hva man liker best. Det er vel ikke bare kroppen som avgjør om noen er kjekk eller ikke? Slik har aldri jeg tenkt i hvert fall. For meg er ansiktet helt klart viktigst.

Han har kanskje ikke det peneste ansiktet, men han er jo ikke stygg, heller. Om noe, har han ihvertfall et mye mer maskulint ansikt på bilde nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det blir nok et innlegg her :P utseende handler om utseende. Attraksjon er noe helt annet igjen, hvor totalinntrykket spiller inn:) og selvfølgelig danner jeg meg et inntrykk av menneskene jeg møter, men denne personen har jeg aldri møtt(regner ikke med du har det heller), og dersom jeg tenkte meg frem til to vidt forskjellige personligheter til mannen i Åpningsinnlegget ville jeg følt meg ganske teit. Ettersom det er samme person ;)

Positur, ansikt og ansiktsuttrykk er i høyeste grad en del av utseende.

Og nei, det er ikke helt samme person. Det er samme menneskene, men på to ulike tidspunkter. Jeg har selv gått ned mye i vekt, og jeg kan love deg at det påvirket fremtoningen min på andre måter enn selve vekten. Jeg fremstilt på en annen måte. Noe liker meg kanskje bedre nå, men andre syntes kanskje jeg var søtere før.

Anonymous poster hash: d95f7...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg herved ut, egentlig en ganske uinteressant tråd :P Så får dere diskutere hvor drittsekk han sikkert er med lav fettprosent og for en snill kosebamse han sikkert er på bulk :P

Beklager alt spammet, vi får bare være uenige :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår du nå? Dette skal være en objektiv sammenlikning av samme person. Så han snillere ut før, så likte du utseendet hans bedre før, og det er fair enough :)

Hva er så vanskelig med å forstå at folk har andre kriterier for hva de synes er en kjekk mann enn deg? Og objektivt finnes ikke når man skål vurderer utseende.

Anonymous poster hash: d95f7...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg herved ut, egentlig en ganske uinteressant tråd :P Så får dere diskutere hvor drittsekk han sikkert er med lav fettprosent og for en snill kosebamse han sikkert er på bulk :P

Beklager alt spammet, vi får bare være uenige :)

Ingen har da sagt noe av dette?

Vi snakker om hvordan han ser ut, ikke hvordan han faktisk er mhp personlighet. Det vet vi selvfølgelig ikke.

Anonymous poster hash: d95f7...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så vanskelig med å forstå at folk har andre kriterier for hva de synes er en kjekk mann enn deg? Og objektivt finnes ikke når man skål vurderer utseende.Anonymous poster hash: d95f7...f0f

Det er en fundamental forskjell i å like flatterende ansiktstrekk som et snillt smil og god positur, og si han var stygg på et av bildene siden han sikkert er drittsekk blablabla. Man må holde personligheten utenfor ettersom den er lik på begge bildene(det må man ta fprbehold om for å sammenlikne bildene, ellers blir det andre variabler som har noe å si). At utseende er en helhetlig ting er Jo med på, og har brukt sikkert 15 innlegg på det nå, men her skal ansiktstrekk/holding ikke forveksles med personlighet.

Som jeg føler mange her gjør.

Beklager nok en gang, men nå har jeg sagt det jeg vil indet minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen har da sagt noe av dette?

Vi snakker om hvordan han ser ut, ikke hvordan han faktisk er mhp personlighet. Det vet vi selvfølgelig ikke.Anonymous poster hash: d95f7...f0f

Da er vi enige,mog jeg har misforstått totalt.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig at de mest krampeaktige kroppsbyggergutta ikke evner å se at det stort sett, for jenter, er en negativ ting med slike kropper. Prøver å krangle seg til at han er best etter når flertallet ville valgt før, dog med noen kilo mindre, men altså før. Han ser rett og slett jævlig ut etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Tråden er ryddet for bild med kopirett, gjort om til link, samt støtende innlegg og svar-

- Magnifique, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si en mellomting! Han ser ut som en mye bedre fyr på før-bildet, og etter har han alt for mye muskler og ser litt slesk ut dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...