Gå til innhold

Analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fingre oppi rattata er mulig på en betingelse: kortklippte og filte negler! :opplyser:

Jeg tror det er viktig at mannen er rolig, behersket og hensynsfull, og at kvinna dermed får 1000% tillit til han.

Dette! :pls:

Edit: For meg er et "ekstra triks" å få en orgasme først. Da slapper jeg helt av.

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Salvesen

Lol, tømmer man glidemiddel like inn i åpningen, i djupet, eller bare ved kanten?

Herr Salvesen, hvor er du?

Glidemiddel er for amatører, og ikke for virkelige tøser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Jeg vet ikke om det er helt sant at det er vondt første gangen.

Jeg har to anale møydommer på samvittigheten i 2014, og om det var vondt, så gikk det tydeligvis fort over! (og det var ikke fordi jeg er smått utstyrt).

Fingre oppi rattata er mulig på en betingelse: kortklippte og filte negler! :opplyser:

Jeg tror det er viktig at mannen er rolig, behersket og hensynsfull, og at kvinna dermed får 1000% tillit til han.

Jeg synes det var vondt første gangen, men er nok ikke for alle. Kommer nok an på hvor rolig og avslappa man er ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Dette! :pls:

Edit: For meg er et "ekstra triks" å få en orgasme først. Da slapper jeg helt av.

Støtter meg veldig til dette OG det Draug sa her....Det handler nok veldig mye om å bare få den 100% følsen av trygghet på hverandre. At man vet at fyren er rolig, tålmodig og hensynsfull....ikke stresse med noe og bare nyte. En sæftig orgasme får jo hele kroppen i avspenningsmodus, så det er nok et veldig godt tips :)

Og om man har en fin og litt myk buttplugg så er jo den glimrende til å forsiktig utvide litt i forkant også....Jeg mener at analsex bør ikke være vondt, om man tar seg god tid og gjør det riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette! :pls:

Edit: For meg er et "ekstra triks" å få en orgasme først. Da slapper jeg helt av.

Støtter meg veldig til dette OG det Draug sa her....Det handler nok veldig mye om å bare få den 100% følsen av trygghet på hverandre. At man vet at fyren er rolig, tålmodig og hensynsfull....ikke stresse med noe og bare nyte. En sæftig orgasme får jo hele kroppen i avspenningsmodus, så det er nok et veldig godt tips :)

Og om man har en fin og litt myk buttplugg så er jo den glimrende til å forsiktig utvide litt i forkant også....Jeg mener at analsex bør ikke være vondt, om man tar seg god tid og gjør det riktig :)

... For min del har jo det å være "aldri så lite" dominerende hjulpet også. Men poenget mitt er at jeg tror menn har en tendens i å henge seg opp i teknikk og prosedyrer, og glemmer av at det finnes veldig masse "sjelsliv" i kvinnelig seksualitet. Du kan være verdens beste tekniker, men hvis hun føler de feil tingene....

Vaselin er best!

Spenol. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<-- Gjør et bildesøk på Spenol og får opp "Beskyttende emulsjon for hud og hender - spener og jur". "Drøy og effektiv."

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...