Gå til innhold

Analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å ha analsex og samme med kjæresten min også. Vi prøvde en gang, først ved å stikke inn finger i et forsøk på å utvide. Men alt var bare vondt og svidde nå inne i helvete. Og det bare med en finger. Jeg har såå lyst til å gjøre det, men aner ikke hvordan man skal gjøre det ordentlig og godt???

Anonymous poster hash: a05a7...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har så lyst til å ha analsex og samme med kjæresten min også. Vi prøvde en gang, først ved å stikke inn finger i et forsøk på å utvide. Men alt var bare vondt og svidde nå inne i helvete. Og det bare med en finger. Jeg har såå lyst til å gjøre det, men aner ikke hvordan man skal gjøre det ordentlig og godt??? Anonymous poster hash: a05a7...b79

Helvete ja...

Det er der du havner om du har analsex...

Vil du virkelig det?

Anonymous poster hash: dbb70...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt første gangen, og vertfall hvis man ikke slapper av nok. Men det kommer seg etter hvert.

Hvor lenge skal det gå før det blir behagelig? Takk for svar :)

Anonymous poster hash: a05a7...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper med en orgasme først faktisk. Da slapper du veldig av :)

Det krevde jeg første gangen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hjelper med en orgasme først faktisk. Da slapper du veldig av :)

Det krevde jeg første gangen i alle fall.

Hmm ja det hørtes ut som et bra tips. Takk for svar :)

Flere???

Anonymous poster hash: a05a7...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha på rikelig med glidemiddel!!



Anonymous poster hash: 7dc8f...4be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett tilleggspørsmål! hvordan skal man forsikre seg fra at det kommer avføring????



Anonymous poster hash: a05a7...b79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Det er bare å kjøre den inn og peise på, så går det seg til etterhvert. Ikke bekymre Dem om avføring, det hører med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å kjøre den inn og peise på, så går det seg til etterhvert. Ikke bekymre Dem om avføring, det hører med.

Jeg hadde ikke forventet å finne Dem i en sådan tråd, hr. Salvesen :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Jeg hadde ikke forventet å finne Dem i en sådan tråd, hr. Salvesen :riste:

Ditto. Vi møtes sannelig i de underligste tråder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk masse glidemiddel, slapp Helt av. La typen slikke deg lenge først eventuelt, så er du ekstra klar. Veldig viktig at du er helt slapp. Stikk en finger forsiktig inn og la den være helt i ro til du blir vant til det. Beveg den litt før dere prøver med en finger til. Ta dere god tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som er sikkert er at ingen ting er sikkert, og derfor går det ikke å forsikre seg mot noe. Ellers er jeg enig med Jordbær87, dere bør ha god tid og en finger eller 2 kan også være nok de første gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Bare være forsiktig, bruk mye tid og massevis av glidekrem. Et godt råd er å begynne mens du er veldig kåt, og begynne før orgasme, ikke etterpå som noen nevnte. Fortsett forsiktig, litt mer og mer, mens orgasmen nærmer seg. I det orgasmen kommer er det lett som bare det å få både en og to fingre inn analt. Dette vil garantert gi en mye heftigere og sterkere orgasme. Dette er mitt råd og tror det vil funke supert:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper også å presse, som om du skal på do. Da er det lettere å få noe inn. Men da er det iallefall greit å ha tømt tarmen først ;)



Anonymous poster hash: a3eb7...0c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På en finger er det en negl. Klart det kan skrape opp og svi!

En penis er mye større men den er iallefall mykere. Vi har mye analsex men jeg kunne aldri tenke meg å ha en finger der bak..

Bruk lang tid, smør godt. Bruk gjerne kondom så slipper han griseri etterpå. (og du slipper å ligge å tenke på om det blir griseri.

Et annet tips er at han holder seg i ro, ligg i skje, så kan du tre deg innpå. Da slapper du mer av fordi du har kontrollen. Jeg pleier å erte penishodet lenge med åpningen først, gjerne mens han fingrer meg samtidig.

Analsex er digg!



Anonymous poster hash: a1df0...66e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt første gangen, og vertfall hvis man ikke slapper av nok. Men det kommer seg etter hvert.

Hvor lenge skal det gå før det blir behagelig? Takk for svar :)

Anonymous poster hash: a05a7...b79

Jeg vet ikke om det er helt sant at det er vondt første gangen.

Jeg har to anale møydommer på samvittigheten i 2014, og om det var vondt, så gikk det tydeligvis fort over! (og det var ikke fordi jeg er smått utstyrt).

Fingre oppi rattata er mulig på en betingelse: kortklippte og filte negler! :opplyser:

Jeg tror det er viktig at mannen er rolig, behersket og hensynsfull, og at kvinna dermed får 1000% tillit til han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(..)

Jeg tror det er viktig at mannen er rolig, behersket og hensynsfull, og at kvinna dermed får 1000% tillit til han.

Dette! :opplyser:

Optimalt sett skal det heller ikke være vondt, verken første, andre eller tjuende gang. At det er vondt tyder på at noe har blitt gjort feil, som at man ikke er nok utvidet eller ikke slapper nok av.

Å utvide med fingre og/eller buttplug før man peiser på med penis er også å anbefale, sammen med masse glidemiddel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...