Gå til innhold

Penetrering vs slikking


Ulla Ullsokk

Anbefalte innlegg

I DO NOT belive it!

Med mindre "kun ved penetrering" betyr veldig mekanisk RETT inn og RETT ut, og "de fleste" betyr, og innebefatter dem som er født rundt 1900-tallet, de som er oppvokst med at "sex og onani er djevelens verk", de som kun har hatt en sexpartner, EKSTREMT relgiøse, omskårede, de som ikke er interessert i sex, de som mener at det KUN er mannens ansvar å framskaffe orgasmer,de som har en partner som gir totalt faen, og de som har brukt p-hormoner siden de var kids osv osv...

JA, det stemmer det nok, kanskje....

Og.... sånn for ordens skyld, klitÅÅÅris er mye mer enn duppeditten som er synlig på utsiden...

For å glede deg skal jeg si at jeg kommer ved samleie, jeg kan komme bare av tanken på hva vi gjør, men det er lettere jo mer klitoris er stimulert på forhånd. Noen ganger trengs ikke det engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å glede deg skal jeg si at jeg kommer ved samleie, jeg kan komme bare av tanken på hva vi gjør, men det er lettere jo mer klitoris er stimulert på forhånd. Noen ganger trengs ikke det engang.

Selv om jeg ikke fikk all verden av glede ut av dette, så er det da i alle fall flotte saker for deg, for da er du med all sannsynlighet en helt normal og gjennomsittlig, både sunn og frisk dame med et godt sexliv..

Om ikke annet, så kan jeg jo være glad på dine vegne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I DO NOT belive it!

Med mindre "kun ved penetrering" betyr veldig mekanisk RETT inn og RETT ut, og "de fleste" betyr, og innebefatter dem som er født rundt 1900-tallet, de som er oppvokst med at "sex og onani er djevelens verk", de som kun har hatt en sexpartner, EKSTREMT relgiøse, omskårede, de som ikke er interessert i sex, de som mener at det KUN er mannens ansvar å framskaffe orgasmer,de som har en partner som gir totalt faen, og de som har brukt p-hormoner siden de var kids osv osv...

JA, det stemmer det nok, kanskje....

Og.... sånn for ordens skyld, klitÅÅÅris er mye mer enn duppeditten som er synlig på utsiden...

"Penetrering = orgasme? Svaret er nei. Sannheten er at det er ytterst få kvinner som får orgasme kun ved penetrering.

- De fleste trenger klitorisstimulering, det er derfor vi har klitoris på kroppen, sier sexcoachen."

http://www.side2.no/3291233.html

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

"Penetrering = orgasme? Svaret er nei. Sannheten er at det er ytterst få kvinner som får orgasme kun ved penetrering.

- De fleste trenger klitorisstimulering, det er derfor vi har klitoris på kroppen, sier sexcoachen."

http://www.side2.no/3291233.html

:)

Er veldig enig med deg her....alle "proffene" sier jo at det er mye sjeldnere kvinner får vaginal orgasme alene. MEN samtidig skjønner jeg hva herremannen du diskuterer med prøver å si også ;) Utrykket "toppen av isfjellet" er igrunn meget bra i denne sammenhengen...for slikt er det jo med klitoris også. Mesteparten av den er jo under og litt ved siden av det vi ser rett på. Så om man som mann faktisk styrer kuken og presser litt opp mot klitten under samleie så har man mulighet til å stimulere klitten derifra.

Jeg leste ett sted at svært mange kvinner nyter doggystillingen nettopp av den grunn....at pikken da presser på riktig sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...