Gå til innhold

Penetrering vs slikking


Ulla Ullsokk

Anbefalte innlegg

En kompis av meg klagde her om dagen på at kvinner var så utrolig opptatt av å bli slikket og altfor lite opptatt av penetrering. Etter å ha lest en litt eldre post her så skriver HarryDotter noe av samme. For meg er det helt omvendt, skikking er fint, men når det kommer til litt skikkelig action, da er det enda bedre! Hvis jeg måtte velge hadde det vært et lett valg! Jeg kan leve uten slikking, men ikke uten å bli pult skikkelig! Kanskje er det mye i hodet, tanken er så digg, men det føles jo i hele kroppen! Hva mener andre damer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat på det punktet er jeg nokså delt - tror jeg. Først av alt tror jeg det kommer av at jeg pr.d.d ikke kommer ved kun penetrering, jeg må stimulere klitoris samtidig.
Slikking kan være helt himmelsk, men som du sier. Det er ingenting som det å bli pult skikkelig. Så :vetikke:
For meg er sex mye mer enn bare orgasme. Så jeg griner ikke når jeg ikke kommer :lol:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde helt klart valg oralsex over samleie, hvis jeg måtte velge. Oralsex gir meg deilige orgasmer noe samleie aldri er i nærheten av å gjøre.



Anonymous poster hash: b88b7...1d1
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker penetrering over slikking!

Edit: men da må han helst hjelpe til på andre måter da! Er ikke nok å bare peise på med inn og ut!

Endret av peppermyntete
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min siste flamme og jeg hadde et par uker vi ikke praktiserte penetrering da ingen av oss husket å kjøpe kondomer. Det krevde ALT jeg har av selvbeherskelse, og underlivet mitt formelig brant av lyst. Så jeg vil ha hele pakken, definitivt! Men kun med ham det har føltes slik.



Anonymous poster hash: f1f46...0d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Kunne levd uten oralsex, men kunne ikke levd i et forhold som ikke involverte mye og hard penetrering. Det er helt klart høydepunktet ved sex for meg, og ingenting annet er i nærheten av å gi meg like sterke orgasmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke av penetrering og blir så våt at jeg sjeldent kjenner noe særlig, så kun det hadde blitt temmelig stusselig for min del. Også er jo oralsex så godt! Men kun det hadde jo blitt ganske kjedelig i lengden det også, så ja takk, begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok valgt penetrering. Kommer ikke av det, men kan jo hende det KUNNE ha skjedd. Deilig å bli slikka, men det kan liksom ikke sammenlignes med skikkelig knulling og følelsen av å ha en pikk inni seg...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg klagde her om dagen på at kvinner var så utrolig opptatt av å bli slikket og altfor lite opptatt av penetrering. Etter å ha lest en litt eldre post her så skriver HarryDotter noe av samme. For meg er det helt omvendt, skikking er fint, men når det kommer til litt skikkelig action, da er det enda bedre! Hvis jeg måtte velge hadde det vært et lett valg! Jeg kan leve uten slikking, men ikke uten å bli pult skikkelig! Kanskje er det mye i hodet, tanken er så digg, men det føles jo i hele kroppen! Hva mener andre damer?

Kan ikke ha penetrerende sex pga vestibulitt. Er ikke superfan av slikking men fingring og vibrator er digg. Hatt noe analsex og likte det i kombinasjon med fingring. Likte å bli pult før jeg ble helt skada men nå er det mange år siden det fungerte for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer etter dagshumøret. Greier meg uten knulling en dag jeg er veldig kosete, og greier meg uten slikking en dag jeg er sprengkåt. Så ja takk begge deler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke ha penetrerende sex pga vestibulitt. Er ikke superfan av slikking men fingring og vibrator er digg. Hatt noe analsex og likte det i kombinasjon med fingring. Likte å bli pult før jeg ble helt skada men nå er det mange år siden det fungerte for meg...

Du som har vestibulitt, kunne du hatt et fungerende sexliv med en fyr som hovedsaklig likte å slikke og ikke trengte noe igjen for det?

Anonymous poster hash: e513d...733

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har vestibulitt, kunne du hatt et fungerende sexliv med en fyr som hovedsaklig likte å slikke og ikke trengte noe igjen for det?

Anonymous poster hash: e513d...733

Tja, nå er ikke jeg superfan av slikking da...men de aller fleste vil vel ha noe igjen f.eks en blowjob eller handjob og det har jeg ikke noe imot

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker begge deler. Kommer aldri av penetrasjon alene uten stimulering av klitoris, og kommer sjelden ved slikking stort sett pga psykisk sperre. Kan bli vanvittig kåt av det og så komme hardt hvis jeg blir stimulert med fingre rett etter slikking.

Hvis jeg måtte velge, ville jeg uten tvil valgt penetrering. Syns ikke det kan regnes som vi har hatt sex hvis jeg ikke får pikk i meg... Dette gjelder selv om jeg f.eks har hatt orgasme før penetrasjon. Blir ikke sånn "ferdig og vil rulle meg over på sida og sove" før jeg også har kjent ham inni meg.



Anonymous poster hash: c5515...5da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde valgt slikking...... er sammen med en som ikke holder så lenge ved samleie så jeg hadde aldri kommet i mål....



Anonymous poster hash: fd89a...c1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor velge?

Det går jo an å bli pult og slikket samtidig. :lur:

Enten er du veldig myk eller så snakker du om trekant? Det er ikke akkurat alle som er for å blande inn en ekstra hver gang de har sex:P

Anonymous poster hash: 775ab...a13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg etter egen erfaring og etter å ha lest tråden:

Slikking er vel og bra, men ingen "kan leve" uten å bli pult, men det skal være hardt og støtene skal treffe rett.

Riktig oppfatta? (Fordi det er min oppfatning, basert på responsen jeg har fått)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg etter egen erfaring og etter å ha lest tråden:

Slikking er vel og bra, men ingen "kan leve" uten å bli pult, men det skal være hardt og støtene skal treffe rett.

Riktig oppfatta? (Fordi det er min oppfatning, basert på responsen jeg har fått)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...