Gå til innhold

Menn: Tenker dere ofte på sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Menn; hvis dere er alene med en kvinne ei stund, en dag eller noe,

tenker dere ofte på sex da? :)



Anonymous poster hash: defe3...0bc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn; hvis dere er alene med en kvinne ei stund, en dag eller noe,

tenker dere ofte på sex da? :)

Anonymous poster hash: defe3...0bc

Hvis dama er deilig, kan jeg tenke/ fantasere om de mest seksuelle ting, uten å vise det for henne. Tenker på sex ca hvert 10 sek, og er alltid kåt.:)

Anonymous poster hash: 34ba5...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn; hvis dere er alene med en kvinne ei stund, en dag eller noe,

tenker dere ofte på sex da? :)

Anonymous poster hash: defe3...0bc

Tenker på sex hele tiden jeg... Men nå er jeg kåt 24/7! Nå er jeg ekstra ille ettersom sist jeg hadde sex med dama er vel 2 måneder siden kanskje 3 også... Husker ikke engang! Hun er nå gtavid så sexlivet er lik null pluss at hun er hjemne HELE tiden! Så jeg får ikke akkurat gjort noe med det selv heller... :/ Hardt liv! 😞

Anonymous poster hash: ac6ad...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel veldig an på omstendighetene da tenker jeg.



Anonymous poster hash: 6c405...52d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer også litt på dette, hvor ofte menn tenker på sex?:P



Anonymous poster hash: f721d...214
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på sex hele tiden jeg... Men nå er jeg kåt 24/7! Nå er jeg ekstra ille ettersom sist jeg hadde sex med dama er vel 2 måneder siden kanskje 3 også... Husker ikke engang! Hun er nå gtavid så sexlivet er lik null pluss at hun er hjemne HELE tiden! Så jeg får ikke akkurat gjort noe med det selv heller... :/ Hardt liv!

Anonymous poster hash: ac6ad...097

Off topic, men skjønner ikke disse jentene som blir så knipne i graviditeten at de nekter mannen sin sex!! Jeg er dame og jeg hadde blitt vanvittig frustrert om mannen nektet meg sex i flere måneder?! Vet at noe mister lyst igraviditeten mens andre får mye (jeg tilhørte sistnevnte;)), men uansett synes jeg damer som ikke har så lyst bør legge seg litt i selen for å tilby mannen litt kos i blant når han åpenbart trenger det. gjør så mye bra for forholdet om man er litt raus med hverandre!

Kvinne /(37)

Anonymous poster hash: 53ad5...1d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men skjønner ikke disse jentene som blir så knipne i graviditeten at de nekter mannen sin sex!! Jeg er dame og jeg hadde blitt vanvittig frustrert om mannen nektet meg sex i flere måneder?! Vet at noe mister lyst igraviditeten mens andre får mye (jeg tilhørte sistnevnte;)), men uansett synes jeg damer som ikke har så lyst bør legge seg litt i selen for å tilby mannen litt kos i blant når han åpenbart trenger det. gjør så mye bra for forholdet om man er litt raus med hverandre!

Kvinne /(37)

Anonymous poster hash: 53ad5...1d9

Takk for støtten... Hun kan prøve på å runke meg i dusjen, men det blir med å "prøve" fordi hun blir så fort "sliten"... Hadde jeg sluttet å pule henne hver gang jeg ble litt "sliten" under økten hadde hun ikke vært gravid nå for å si det sånn! Hun kan jobbe litt under sexen men det blir med litt. Noen ganger føler jeg at alt hun gjør for meg eller med /på meg er et stort ork...

Anonymous poster hash: ac6ad...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten... Hun kan prøve på å runke meg i dusjen, men det blir med å "prøve" fordi hun blir så fort "sliten"... Hadde jeg sluttet å pule henne hver gang jeg ble litt "sliten" under økten hadde hun ikke vært gravid nå for å si det sånn! Hun kan jobbe litt under sexen men det blir med litt. Noen ganger føler jeg at alt hun gjør for meg eller med /på meg er et stort ork...

Anonymous poster hash: ac6ad...097

Jeg skjønner det er frustrerende, men det kan det jammen være å gå gravid også. Jeg slet med sexlysten fordi det var tusen andre ting som kokte i kroppen min, men var veldig innstilt på at vi ikke skulle være helt uten sex i månedsvis. Men vanskelig!! For eksempel var jeg skikkelig kvalm til alle døgnets tider i ca to av månedene. Så er jeg til vanlig veldig vàr for lukter, og det ble ti ganger verre under graviditeten. Hvis han hadde spist noe krydret eller hvitløk, eller luktet bittelitt svette, eller hadde brukt en dusjsåpe eller sjampo med "sterk lukt" så ble jeg fryktelig uvel, uansett hvor tent jeg kunne være i utgangspunktet. Og senere - når ungen begynte å sprelle - så var det en skikkelig creepy følelse å kjenne pikken hans inni meg, og så et babyspark lengre opp. Grøss... DET var turn off!!

Dere får kose og stryke og beholde kroppskontakt i allefall, så veien tilbake ikke blir så altfor lang...

Anonymous poster hash: 6bf84...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...