Gå til innhold

Tjene litt ekstra som prostituert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har erfaring fra å være prostituert?

Må si tanken frister litt for å få litt lett tjente penger. Jeg lever ikke akkurat på sultegrensa, men har aldri penger til overs. Hvis jeg bruker litt ekstra penger på å gå ut eller kjøper meg noe nytt blir hele budsjettet mitt kastet av bane og jeg sliter lenge etter med å stable den opp igjen.

Jeg har ikke særlig stor gjeld, men klarer liksom ikke å komme ovenpå! Lei av å gå tom for penger mens det fortsatt er en hel uke igjen til pengene tikker inn..

Jeg tror kanskje det verste ved å eventuelt gjennomføre det er stigmaen(?) Sett at det blir gjennomført på en trygg måte.

Tanken min er jo å finne en 4-5 faste kunder, ikke at jeg har noen peiling på gjennomføringen av det.

Dette er fortsatt bare i tankefasen. Det høres jo så ekstremt ut, så nedverdigende og kanskje ekkelt, men jeg har jo hatt sex før, tilogmed med folk jeg angrer på, så hvorfor ikke ta betalt...



Anonymous poster hash: 1f14f...1aa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uaktuelt nå men har vurdert det samme da jeg sliter med å få meg jobb og til tider har gått i dagesvis uten mat.

Anonymous poster hash: abbec...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jobber ikke oppsøker deg i sofakroken. Må du komme deg opp i fra den å oppsøke de selv. Bor du langt i en utkant, med milevis til nærmeste vaskejobb, sykehjem, kjøre avisa osv. Bør du flytte. Det skulle vært et langt bedre alternativ enn å bli kriminell og selge deg selv.

Se et par episoder av luksusfellen og tenk deg godt om!
http://www.tv3play.no/programmer/luksusfellen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var prostituert for endel år siden. Du bør tenke godt i gjennom det før du eventuelt begynner.

Den første jobben er nok den verste, men det kommer an på hvordan du er som person.



Anonymous poster hash: 08fe3...988
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jobber ikke oppsøker deg i sofakroken. Må du komme deg opp i fra den å oppsøke de selv. Bor du langt i en utkant, med milevis til nærmeste vaskejobb, sykehjem, kjøre avisa osv. Bør du flytte. Det skulle vært et langt bedre alternativ enn å bli kriminell og selge deg selv.

Se et par episoder av luksusfellen og tenk deg godt om!

http://www.tv3play.no/programmer/luksusfellen

Jeg er ikke sofasliter.. Jeg er fulltid student og bruker feriene mine på å jobbe på ett sykehjem. Med stipend, lån og lønn lever jeg på ca 9000 i måneden.

Det er ikke kriminelt å selge sex.

TS

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var prostituert for endel år siden. Du bør tenke godt i gjennom det før du eventuelt begynner.

Den første jobben er nok den verste, men det kommer an på hvordan du er som person.

Anonymous poster hash: 08fe3...988

Hva gjorde det ille? Personen som kjøpte sexen, selve handlingen eller følelsen etterpå?

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde det ille? Personen som kjøpte sexen, selve handlingen eller følelsen etterpå?

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Tomhetsfølelsen etterpå egentlig. Sexen var grei den. Jeg elsker sex, og jeg tenkte som du, når jeg har så mange ONS hvorfor ikke få betalt for det. Men det er litt mer komplisert enn som så. Du må også tenke på forhånd på hva familien din vil si om de finner ut av det.

Anonymous poster hash: 08fe3...988

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomhetsfølelsen etterpå egentlig. Sexen var grei den. Jeg elsker sex, og jeg tenkte som du, når jeg har så mange ONS hvorfor ikke få betalt for det. Men det er litt mer komplisert enn som så. Du må også tenke på forhånd på hva familien din vil si om de finner ut av det.

Anonymous poster hash: 08fe3...988

Akkurat det er uaktuelt. Jeg vil jo gjøre det sånn at jeg er ganske sikker på at ingen i livet mitt finner ut av det.

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det er uaktuelt. Jeg vil jo gjøre det sånn at jeg er ganske sikker på at ingen i livet mitt finner ut av det.

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Det er det ingen garanti for. Jeg opplevde det, og det ble litt av en oppvask. Min far sa som så at det ikke akkurat var hans drøm at dattera hans skulle bli ei hore. Vi har et godt forhold nå, så det gikk bra, men jeg vil anbefale deg å tenke i gjennom det på forhånd.

Anonymous poster hash: 08fe3...988

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan drite meg i munnen for en tusenlapp? deal?



Anonymous poster hash: 47adb...496
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt det samme selv.
Men ingen ville ha betalt meg for å ha sex, så det kommer nok ikke til å skje.



Anonymous poster hash: 1f5fc...f07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler ts en tusenlapp for å vaske kjøkkengulvet mitt. Du må være naken.



Anonymous poster hash: ba431...e34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KG er ikke plassen for å spørre om sånt! Hvis du er seriøs, så trenger du profesjonell hjelp av andre norske eskorter. Da er noresk.com plassen å begynne på. Registrer deg der og start derfra. Lykke til!



Anonymous poster hash: 2a43c...8f4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men hvorfor søker du ikke sosial hjelp? Er det ikke bedre å få sosial hjelp og bostøtte dn periode til økonomien blir stabil enn å selge seg selv...? Jeg dømmer ikke, tenkte siden vi bor i et så flott land som Norge, så burde ikke folk tenkte på P selge seg selv ig tjene penger.

PS: har utenlandsk bakgrunn selv, og er veldig glad jeg bor i Norge som har gitt meg muligheten til å jobbe og forsørge meg selv, eller få litt hjelp av sosial tjeneste når situasjon blir verre. Prostitusjon er det siste som jeg tenker som løsning da det finnes så mange gode støtte ordninger. Og jeg jobber på Kiwi, har lønn på 18000kr før skatt og en liten baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler ts en tusenlapp for å vaske kjøkkengulvet mitt. Du må være naken.

Anonymous poster hash: ba431...e34

Hvor bor du a? :P

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan drite meg i munnen for en tusenlapp? deal?

Anonymous poster hash: 47adb...496

Det er sånne ting man kan bli spurt om å gjøre. Det er lurt å sette sine egne grenser. Scat var noe jeg bare gjorde et par ganger. Wetsex derimot liker jeg godt selv.

Anonymous poster hash: 08fe3...988

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånne ting man kan bli spurt om å gjøre. Det er lurt å sette sine egne grenser. Scat var noe jeg bare gjorde et par ganger. Wetsex derimot liker jeg godt selv.

Anonymous poster hash: 08fe3...988

Hva er scat og wetsex?

Anonymous poster hash: 39a93...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever på 9000 i mnd og får det ikke til å gå opp? Jeg lever på mindre uten problemer. Hadde nok vurdert å se litt på vanene mine og kuttet ned en del der før jeg i det hele tatt hadde tenkt tanken! Hva med å skaffe deg en lovlig deltidsjobb i stede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men hvorfor søker du ikke sosial hjelp? Er det ikke bedre å få sosial hjelp og bostøtte dn periode til økonomien blir stabil enn å selge seg selv...? Jeg dømmer ikke, tenkte siden vi bor i et så flott land som Norge, så burde ikke folk tenkte på P selge seg selv ig tjene penger.

PS: har utenlandsk bakgrunn selv, og er veldig glad jeg bor i Norge som har gitt meg muligheten til å jobbe og forsørge meg selv, eller få litt hjelp av sosial tjeneste når situasjon blir verre. Prostitusjon er det siste som jeg tenker som løsning da det finnes så mange gode støtte ordninger. Og jeg jobber på Kiwi, har lønn på 18000kr før skatt og en liten baby.

Det er ikke frekt det!

Jeg er student så har ingen rettigheter innen Nav siden jeg får 7000,- i mnd fra Lånekassa! Og med jobb pleier jeg da å leve på 9000,- i måneden.

Det er nylig jeg har fått jobben, så jeg merker jo økonomien er bedre! Men det gir meg egentlig bare mersmak.. Før gikk absolutt alt inn ut til leie, mat, strøm og mobil og jeg endte ofte i minus likevel.. Nå har jeg littegrann til overs så jeg kan møte venner på cafe, eller ta toget til familien min. Jeg vil ha mer av det!

Det høres kanskje grusomt ut å "selge seg selv" men jeg tenker litt sånn at sex er sex og hvis jeg ikke involverer følelser i det så blir det ikke så ille?

Anonymous poster hash: 1f14f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...