Gå til innhold

Er jeg for gammel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes trollene begynner å tape seg altså......Skal man spamme ned forum med trolletråder er det kjekt å ha i bakhodet at hver eneste anonymbruker har en unik kode i signaturen sin...

Blir bare for teit når TS argumenterer med seg selv og leker at han er flere personer.



Anonymous poster hash: f73b4...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere kan jo bli elskere, men jeg må innrømme at jeg er skeptisk til et kjæresteforhold. Men for all del, hvis begge vil, så kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være kødd dette,om du virkelig var så forelska i en såpass mye yngre jente så burde du holdt det for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det er en del menn har later som at de er kvinner når de svarer i tråder her. Det er mange saker jeg leser her og en ser godt at det er skrevet av en mann, men brukeren påstår at han er kvinne. Trådstarter er forøvrig en stor idiot og klarer ikke å se nyansene, og har opprettet flere brukere her som har sletter etter en tid, det er enkelt å kjenne igjen skrivemåten.

Anonymous poster hash: 93414...b9b

Må bare være enig med deg.Men hvorfor i all verden skriver du som anonym da?Skulle ikke vært mulig å skrive som anonym,da hadde vi kanskje fått litt mer saklige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt i grenseland.

Derfor ville jeg ha prøvd forholdet litt i skjul først, så får dere gjøre det litt mer offentlig og forberede dere på litt reaksjoner om dere klaffer.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt i grenseland.

Derfor ville jeg ha prøvd forholdet litt i skjul først, så får dere gjøre det litt mer offentlig og forberede dere på litt reaksjoner om dere klaffer.

Lykke til! :)

Ts er et troll.

Anonymous poster hash: 42225...8ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts er et troll.

Anonymous poster hash: 42225...8ce

Ja, jeg skjønte det da jeg leste noen kommentarer etter at jeg hadde postet min.

Skjønner ikke at noen orker å trolle om noe som er VELDIG vanlig :P Skal man trolle, troll bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...