Gå til innhold

Er jeg for gammel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en mann på 36 som er forelsket i ei på 17. kan det fungere? Vi har masse til felles og hun er utrolig deilig og sexy.

Anonymous poster hash: 4cfd0...0f5

Alt for gammel. Hva kan dere ha til felles? Ekkel gris du er..Liten pikk også eller? :fnise:

Anonymous poster hash: 4cfd0...0f5

Trolletråd, ja.

Kjipt å ikke vite at man kan se det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dette er en trolletråd så er det jo litt spesielt at en mann på 36 er forelsket i ei jente på 17 år. Det er vel ikke akkurat liv laga heller pga den store aldersforskjellen. Dere er på ganske forskjellige stadier i livet og tviler på at hun kommer til å slå seg til ro med deg. Men om du bare er ute etter noe uforpliktende moro så blir det noe annet, selv om jeg i grunn synes det er ganske ekkelt med den store aldersforskjellen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for gammel. Hva kan dere ha til felles? Ekkel gris du er..Liten pikk også eller? :fnise:

Anonymous poster hash: 4cfd0...0f5

det kommer en mann og stiller et serriøst spørsmål, dårlig av deg og svare så frekt. klart de kan ha mye til feller og hva i all verden har penis størrelse med dette og gjøre?

personlig så mener jeg du er for gammel 2x alderes synes jeg er i det meste laget men det er meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer en mann og stiller et serriøst spørsmål, dårlig av deg og svare så frekt. klart de kan ha mye til feller og hva i all verden har penis størrelse med dette og gjøre?

personlig så mener jeg du er for gammel 2x alderes synes jeg er i det meste laget men det er meg.

Om du ser nøye etter så er det Ts som svarer seg selv.

Ts er et troll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det dukker opp et nytt innlegg i slett meg-tråden i snart...



Anonymous poster hash: a1299...421
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å starte en tråd for å provosere, og så svare seg selv? Noe så patetisk. Fikk du ikke nok fart i tråden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hva er poenget med å starte en tråd for å provosere, og så svare seg selv? Noe så patetisk. Fikk du ikke nok fart i tråden?

Fikk da noen svar..og de bekreftet greit det jeg hadde antatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor fortsetter du? Du er tydeligvis ikke ute etter en saklig diskusjon, men har jo allerede gjort deg opp en mening. Du synes at kvinner ''dobbeltmoralske'' og ''fordomsfulle''osv osv, og du vil bare få det bekreftet. Det er ingen vits å fortsette denne diskusjonen, fordi den går ingen vei uansett. De to trådene du har laget er nok bevis for det.



Anonymous poster hash: a1299...421
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at hun enda ikke kan gjøre "noe" uten samtykke fra sine foreldre som du forøvrig kunne ha vært så... Ja, du er litt for gammel, eller hun er litt for ung alt etter hvem du spør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk da noen svar..og de bekreftet greit det jeg hadde antatt :)

Det bekreftet at du har liten pikk, som du skrev som et angrep på deg selv? Når du ikke har nok å angripe KG-kvinner for, så utgir du deg for å være kvinne og skriver usaklig kritikk, som du så kan angripe KG-kvinner for. Er det en vane du har? Ikke rart noen kvinner på KG fremstår som dobbeltmoralske, når det er du som skriver de kvinneinnleggene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Hvorfor fortsetter du? Du er tydeligvis ikke ute etter en saklig diskusjon, men har jo allerede gjort deg opp en mening. Du synes at kvinner ''dobbeltmoralske'' og ''fordomsfulle''osv osv, og du vil bare få det bekreftet. Det er ingen vits å fortsette denne diskusjonen, fordi den går ingen vei uansett. De to trådene du har laget er nok bevis for det.

Anonymous poster hash: a1299...421

Det er jo flere her som åpenbart synes "jeg" er for gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flere her som åpenbart synes "jeg" er for gammel.

Du synes åpenbart selv at du er for gammel.

''Alt for gammel. Hva kan dere ha til felles? Ekkel gris du er..Liten pikk også eller? :fnise:''

Anonymous poster hash: a1299...421

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bekreftet at du har liten pikk, som du skrev som et angrep på deg selv? Når du ikke har nok å angripe KG-kvinner for, så utgir du deg for å være kvinne og skriver usaklig kritikk, som du så kan angripe KG-kvinner for. Er det en vane du har? Ikke rart noen kvinner på KG fremstår som dobbeltmoralske, når det er du som skriver de kvinneinnleggene.

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...