Gå til innhold

Ringenes herre, Atter en konge


Iset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Spoiler, beibis

Det endte ikke godt, smeagol daua endelig når han fikk ringen til slutt, det var en stor skuffelse for han var snill og førte frodo til mordor, og utakknemlige feite hobbiten svarer han med dette? JEG BLIR SKUFFET OVER SLIKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte ikke godt' date=' smeagol daua endelig når han fikk ringen til slutt, det var en stor skuffelse for han var snill og førte frodo til mordor, og utakknemlige feite hobbiten svarer han med dette? JEG BLIR SKUFFET OVER SLIKT![/quote']

er du seriøs? han ville jo drepe dem og ta ringen, skulle de heller gi ham ringen elelr la seg bli drept? hadde han fått ringen hadde jo ikke Sauron dødd.... du tullet vel med dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanvittig film!!! :D Så den på premieredagen og skal se den igjen neste helg. Da skal jeg ha med lommetørkle®.

Tror ikke det er riktig at de skal lage Hobbiten. Peter Jackson sa i et intervju at han nå skal lage King Kong og så ha en lang pause....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Man gjør seg sine favoritter, ikke sant? Han kunne i det minste ha blitt snill og overlevd. Når man virkelig begyner å like de små ekle skapningene, dauer de. PAH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også en av de som ikke skulle se disse filmene! Jeg hater sånne filmer...Men så lånte vi Nr.1 for moro skyld og den var jo kjempe bra! Men jeg ble ikke så hekta at jeg fikk med meg nr.2 på kino, fikk den på DVD nå til jul og så den her om dagen og i går var vi å så nr. 3! Synes vel 1 og 3 er best! Jeg er kjempe glad for at jeg hare sett de, alt i alt var alle tre filmene bra og jeg ville ikke vært de foruten!

Og på slutten av Atter en konge trillet det noen tårer...Da Arwen kom til Aragorn og da Frodo skulle reise... :roll:

En annen ting som fasinerte meg i går, var alvene! De virket så grasiøse, flotte og de bergtok meg skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHHHHHHHh!!!!!! Har sett filmen i dag. Fantastisk. Når alle bøyde seg for hobittene knakk jeg helt. Tror ikke jeg har grått så mye på kino siden my girl jeg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matahari offline

Sånn ang Hobbiten; det er vel ikke Peter Jackson som har kjøpt filmrettighetene? Mener å huske at det er han som spiller Gandalf som har kjøpt rettighetene til Hobbiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeflott film, men jeg må si jeg satt med en følelse den siste halvtimen: "Tar slutten aldri slutt?"

Dessuten har de kuttet ned mye av det som står i boka, bl.a at Sarumann kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har de kuttet ned mye av det som står i boka, bl.a at Sarumann kommer tilbake.

Det savnet vi også. Også synes vi det er trist at de ikke har tatt med det at Munti og Pippin har vokst. Hadde vært en artig detalj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

I to tårn så vi jo merry (var det ikke han) vokste.. men jeg som ikke har lest boka vet jo ikke hvorfor akkurat ikke pippin fikk lov å drikke, men han andre bollatjukken kunne?

scratch1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke fantasy, sci-fi og slike filmer i det hele tatt.

Sambo elsker slikt, og dro meg med på den første. Han ble rundspurt i en uke etterpå :ler:

Måtte jo se de to neste også.

Synes Ringens brorskap var den beste jeg da. Slutten var litt for langtekkelig i Atter en konge - holdt på i en halvtime etter at de var slutt jo.... Sambo prøvde å forklare at det skjer så mye mer i boka og at de måtte prøve å presse inn mest mulig av det på kortest mulig tid..

Men for all del - knallfilm!

I Atter en konge kom det en tåre eller to da Aragorn sa; my friends, you don't kneel to anybody.. Og alle bøyde seg for de fire hobbitene.

Og uansett så er filmene verdt å se pga Viggo Mortensen og Orlando Bloom :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må en eller annen gang klare å skille mellom fantasi og virkelighet... Være litt klare i hodet.

Hvilken scene gråt dere i, da en av Olophantene daua? Jeg skjønner meg ikke på dere... Ser dere lite på film? Gråt dere i Titanic? Hvordan kan man lage grenser for gråt??.... Den franske revulosjon er mye mer rørende og viktigere for oss enn slaget ved Gondor.

Hva kommer det av at dere vet så mye om Gandalf og så lite om f eks Robespierre?

Dagens generasjon er en generasjon av virkelighetsfjerne drømmere tror jeg...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

også arwen greide jeg å forveksle navnene deres også huhu. Skal faktisk lese boka, har jeg bestemt meg for... den 2 boka jeg leser i hele mitt liv, den første var en da jeg var 5 år :-?

Og waco; slike som deg gjør at vi er glad for at det finnes slike filmer som man kan unslippe hverdagens lange gjesp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...